4 years later🎄🎄🎄
Dolly's pov
,,Vianoce sú sviatky pokoja, takže v rámci možností vás žiadam, aby ste sa aj tak správali."pobavene povedala učiteľka angličtiny a svoj pohľad presmerovala k chalanom vzadu, ktorý si z učebníc angličtiny urobili vankúše.
,,Pani učiteľka?Ten referát máme doniesť po prázdninách?"opýtalo sa nejaké dievča v prednej lavici a ja som len pretočila očami.
,,Áno, po prázdninách vás poprosím doniesť referát na tému Vianoce, moja rodina a ja."povedala, pre istotu to napísala na tabuľu a vzala si svoje veci zo stola. ,,Želám vám všetkým šťastné a veselé.Užite si ich."usmiala sa a za ďakovných pokrikov opustila našu triedu.
,,Tak to by sme mali.Ešte jedna hodina a konečne koniec."poznamenala unavene Ellie v lavici vedľa mňa.
,,To už prežijeme."povzbudivo som povedala.Ellie len prikývla a oprela si hlavu o moje rameno.
,,Ten referát nám dávať nemusela.Teraz budem premýšľať, čo tam napísať.Veď skoro nič nenapíšem, nemám o čom."povedala Ellie a ja som chápavo prikývla.
Ellie žila iba s mamou, jej rodičia sa rozviedli keď mala tri roky.Cez Vianoce bola vždy u jedného ale ako sama vravela, u obidvoch to vyzeralo tak isto.Nuda a samota.
Zato ja, ja som toho mohla napísať aj na päť strán.Moja rodina bola takmer obrovská.Cez Vianoce to bola vážne divočina a popravde, začínala som toho mať pokrk.
V našom dome sa vždy zišla celá rodina.Teta Chelsea s deťmi, ujo Patrick s deťmi a starý rodičia.Náš dom bol v tých časoch preplnený až až.Ak som chcela mať vtedy nejaký pokoj, mala som smolu.
,,Zvoní."vytrhla ma Ellie z premýšľania a zdvihla hlavu z môjho ramena. ,,Poďme na tú biológiu, už iba trošku a sú prázdniny."zasnene povedala, vyskočila a vzala učebnicu biológie. Nasledovala som ju a spolu sme kráčali k učebni biológie, kde sme mali mať poslednú hodinu v tomto roku.
Učiteľ biológie nás však netrápil ďalším učivom.Pustil nám nejaký vianočný film a celý čas ťukal do mobilu.
,,Tak čo, kde cez prázdniny idete?"prisadla si k nám s Ellie spolužiačka a zvedavo na nás pozerala.
,,Nikde, ja budem doma."ozvala sa Ellie ako prvá a ja som na znak toho, že budem robiť to isté, prikývla.
,,Nebudete sa nudiť? Ja keby som mala trčať doma, tak sa zbláznim."udivene na nás pozerala.
,,Ty nebudeš doma?"opýtala som sa jej.
,,Nie, Dolly, nebudem."zasmiala sa. ,,Ideme do Austrálie, tam je vždy teplo.Bude to mega, pretože sneh vážne nemusím."pozrela von oknom, kde stromy pokrývala hustá snehová prikývka.
,,Tak to sa máš."poznamenala Ellie. ,,Ale ja by som to asi nebrala.Na Vianoce mám rada klasiku, byť v teple by pre mňa bolo divné."
,,Moje Vianoce sú vždy niekde v teple."zasmiala sa a pokračovala. ,,Ale každému sa páči niečo iné.Hlavne si to užite."usmiala sa a potom odišla od našej lavice preč.
Začala som premýšľať.Aj my sme mohli ísť do Austrálie.Veď predsa, oco odtiaľ pochádza, a zatiaľ som tam bola asi tak dvakrát za tých devätnásť rokov, čo som na svete.
Predstavila som si to.Vianoce na pláži.Bez všetkých tých ľudí čo sú u nás na Vianoce.Konečne kľud.
Radšej som sa z predstavy prebudila.To sa mi splní až keď budem mať dostatok peňazí a budem môcť do tej Austrálie ísť sama.
ESTÁS LEYENDO
Better | ▪nh & ai▪ ✔️
Fanfic'Cause I can't face the fact That nothing is better than you ❤ ... Louisa, Niall a Ashton.Traja tínedžeri s troma rozlišnými životmi. Louisa, žijúca stále v tieni svojho dvojčaťa. Niall, obľúbený chalan ktorého chce každá. Ashton, obyčajný chalan so...