,,Hej!"započula som nejaký hlas z chodby.Nemusela som rozmýšľať dlho koho bol.Chelsea bola moja dvojička a preto by som ju spoznala všade.
Potichu som otvorila chladničku a vybrala z nej jahodový jogurt.Prešla som k príborníku a vzala si malú lyžičku.
Bolo už jedenásť hodín večer, a ja som vedela, že o takomto čase by som jesť nemala.No nemohla som inak.
Asi pred pol hodinou sa skončila tá ich párty pri bazéne. Dnes ju mali len do pol jedenástej, pretože všetci boli unavení po ceste.Ale počula som ako hovorili, že na ďalší deň to potiahnu až do rána.
Nemohla som si po jedlo ísť skôr, pretože by sa to nezaobišlo od blbých poznámok Zayna a spol.
Pomaly som si sadla za stôl pričom som započula na chodbe nejaké kroky.
Lepšie by bolo ísť do izby.Postavila som sa teda a chcela výjsť z kuchyne, avšak na chodbe ktorá do nej viedla stála Chelsea a pri nej Niall.
Nechcela som odpočúvať.Ale taktiež keby som chcela z kuchyne výjsť musela by som pri nich prejsť. A na to by mala Chelsea nejaké blbé komentáre.
,,Niall."počula som hlas mojej sestry.Neznela opito, z čoho som bola prekvapená.
,,Čo je, Chelsea?"opýtal sa jej Niall.
,,Napadlo ma...nechcel by si si trochu užiť? Dnešná noc by mohla byť dobrá."hovorila zvodným hlasom a mne z toho bolo zle.Veď predsa chodila s Harrym!
,,Si v pohode?"počula som Nialla. ,,Veď chodíš s Harrym."
,,No a?Ja chcem teba."predstavila som si ako sa po ňom lepí a prišlo mi zle. Nedojedený jogurt som vyhodila do koša a počúvala čo sa bude diať ďalej.
,,Mala by si si ísť ľahnúť.Si určite unavená."vravel Niall, na čo sa Chelsea len zasmiala.
,,Mám dosť energie."hovorila zase zvodne. ,,No tak Niall. Ja viem že to chceš."
,,Prestaň."
,,Vidíš?Nepovedal si, že ma nechceš.Nevieš to povedať."vravela. ,,Niall...užijeme si spolu."
,,Máš Harryho!"skríkol Niall a potom som počula už len rýchle kroky a vzápätí vŕzganie schodov.Tipovala som že Niall odišiel.
,,Raz bude môj."zamrmlala si Chelsea a potom som počula ako aj ona odchádza.
Trošku som počkala a vydala sa hore schodmi aj ja.Takmer zo všetkých izieb bolo počuť hlasy a z každej kúpeľni tečúcu vodu.
Prišla som k našim dverám a pomaly ich otvorila.V izbe bola tma.
,,Niall?Si tu?"žiadna odozva. Zapla som svetlo a pohľad mi padol na prázdnu posteľ.
Len som pokrčila plecami, navliekla na seba pyžamo a zhasla svetlo.Ľahla som si do postele a strčila sluchátka do uší. Milovala som počúvať hudbu, no počúvať ju pred spaním som milovala ešte viac.
Hneď ako do mojich uší dostali prvé tóny pesničky, usmiala som sa a zatvorila oči.
No nebolo to nadlho.Dvere sa otvorili a do očí mi udrelo ostré svetlo.
Zrak mi padol na Nialla.
,,Nabudúce odpovedaj keď sa ťa niečo pýtam."povedal podráždene.
,,Asi som ťa nepočula. Počúvam totiž hudbu."odpovedala som mu.
,,Už zase?Nemala si poobede dosť?"zdvihol obočie.Vedela som na čo naráža.Celé poobedie sme si na celú izbu púšťali pesničky. Z jeho mobilu aj z môjho.
YOU ARE READING
Better | ▪nh & ai▪ ✔️
Fanfiction'Cause I can't face the fact That nothing is better than you ❤ ... Louisa, Niall a Ashton.Traja tínedžeri s troma rozlišnými životmi. Louisa, žijúca stále v tieni svojho dvojčaťa. Niall, obľúbený chalan ktorého chce každá. Ashton, obyčajný chalan so...