Chapter 23: The Bitch That Kiss You

2K 137 10
                                    

GUNS AND ROSES By Hayley Dawn Harper
CHAPTER 23: THE BITCHES WHO
KISS YOU
🔞🔞

Slash segera bangun dari terus duduk di hadapan Jasper E'QA. Dia menjauhkan diri daripada Jasper dan memakai semula bajunya sambil tunduk sedikit kepada Orange yang masih menerhatikan dirinya dengan pandangan tajam. Jasper bangun dan dia duduk di sofa tanpa mempedulikan Renungan Tajam Daripada Orange kepadanya.
" Bukankah saya sudah arahkan kamu balik ke rumah? Mengapa kamu masih ada di sini lagi?" Bentak Orange kepada Jasper.
" I will go home after this." Jawab Jasper selamba dengan wajah penuh girang. Slash hanya mengeleng.
"She kiss me first." Kata slash. Jasper mengeleng.
" He did it first. He kiss me on my lips and my.. here.." kata Jasper mengacu jari telunjuknya di dadanya. Orange menoleh kearah Slash.
" i did not! I swear!" Jerit Slash. Orange hanya mengeleng.
" jasper. Go home!" Jerit Orange. Jasper pantas bangun dan keluar daripada bilik itu. Slash dan orange hanya mendiamkan diri di dalam bilik pejabat itu.
" i need to go now. She's my sister. And i love her. She's the only family that i have. If you don't need her in your life. Leave." Orange Juga keluar daripada bilik pejabat itu. Slash hanya mengeleng dan duduk semula di sofa merenung dinding lantai.
Haylee membuka briefcase yang diberikan oleh venture kepadanya. Dia memerhatikan satu persatu pistol yang ada di dalam briefcase itu. Dan dia menoleh pula ke arah Alanis yang hanya memerhatikan pistol itu dengan matanya yang bersinar. Haylee tersenyum.
" I like Guns.. i mean Real Guns. I like Guns too.. my Hubby Guns..how about you." Kata Haylee kepada Alanis.
"Yaa. I love guns too.. they're like my friends.. i got my first gun when i was 17.. and i had my first shoot when i was almost 18." Jawab Alanis. Haylee hanya mengangguk.
"Your reputation is not bad. When i looked at your body.. i know that..you're a good shooter. You have broad shoulder and staright waist. You got yours sharp eyes.. and that's beautiful face of you will make the enemies forget about the world and the danger that you can gave to them." Kata Haylee. Dia memberikan sepucuk pistol bersaiz kecil kepada Alanis.
"This is useful. Put it somewhere.. that cannot be reach by the hands of guard." Kata Haylee. Alanis hanya mengangguk.
" what if he know it's was me?"kata Alanis. Haylee mengeleng.
" Don't looked at his face too long. We just need to entertain him.. and make him forgot about the world in a second."kata Haylee. Alanis mengangguk tanda faham.

Pintu kereta dibuka. Haylee turun daripada kereta. Beberapa orang Guard wanita muncul menyambut ketibaan mereka. Alanis juga turun daripada kereta. Dia menoleh di sekitar kaWasan itu. Kini di dan Haylee sudah masuk ke dalam Herbev centre. Alanis hanya memerhatikan setiap inci bangunan itu. Walaupun hari sudah menjelang malam, namun cahaya Bintang dan Bulan yang sentiasa bersinar menerangi kawasan Rumah Agam itu.

Haylee dan Alanis dibawa masuk ke dalam sebuah bangunan jauh daripada kawasan perkarangan utama. Tempat itu dihiasi dengan cahaya malap lampu neon yang berbentuk Bunga Dandelion yang begitu menarik. Sepanjang perjalanan disediakan Karpet merah sehingga lah menuju ke anak tangga di tingkat atas.

Haylee dan alanis mendaki anak tangga perlahan lahan dan mereka tiba di sebuah bilik yang dipenuhi dengan beberapa orang wanita yang nampaknya bekerja di situ. Mereka berpakaian yang hampir sama. Kehadiran Alanis dan Haylee membuka mata mereka luas. Haylee tersenyum kepada mereka. Dan seseorang menghadang perjalanan mereka daripada terus melangkah. Haylee dan Alanis tunduk kepada wanita itu. Wanita itu merenung Alanis dan Haylee tajam. Setiap inci tubuh mereka dipandangnya seperti menyelidiki sesuatu tentang diri mereka.
" Where Did both of you come from?" Tanya wanita itu. Haylee tersenyum dan dengan nada yang manis dia menjawab semua pertanyaan Wanita itu.
" House of Honduras My Lady. She's my Sister. Our Household sell us to pay our family's Debts." Jawab Haylee. Wanita itu hanya mengeleng.
" Are you a virgin?" Tanya wanita itu. Haylee dan Alanis saling berpandangan sejenak.
"Am afraid that we cannot tell you about that my lady." Jawab Haylee. Alanis hanya Tunduk. Wanita itu berjalan mengelilingi mereka. Jemarinya menyentuh anak rambut Haylee dan kemudiannya Alanis. Dia menarik Baju mereka berdua dan memerhatikan Kulit mereka berdua.
" Soft and clean. Both of you are Born rich isn't it?"tanya wanita itu .
" yes. But.. not anymore. That's why we are here now." Jawab Alanis. Wanita itu memaut dagu alanis. Memerhatikan wajah alanis. Begitu juga dengan Haylee.
" Bring them to The Lord's room. " kata wanita itu. Haylee tersenyum kecil. Dua orang wanita membawa Haylee dan Alanis masuk ke dalam sebuah bilik.

GUNS AND ROSESWhere stories live. Discover now