Chapter 24: Stages Of Life

2K 139 23
                                    

GUNS AND ROSES BY Hayley Dawn Harper
CHAPTER 24: STAGES OF LIFE
🔞🔞🔞

Dushhh!! Haylee sempat menendang Salah satu Guard yang ingin menembak Alanis dari arah belakangnya. Alanis Dan Haylee saling bersandar di antara satu sama lain. Beberapa Guard yang lain masih berada di dalam ruangan itu dan jumlah mereka semakin bertambah. Mereka merenung Alanis dan Haylee tajam. Seperti sudah tidak sabar mahu bertarung dan sekaligus mencabut nyawa mereka berdua.
" Kill Them!" Jerit ketua mereka yang berada di hadapan sekali. Mereka berlari ke arah mereka berdua dengan serentak. Dushhh! Dushhh! Dishh! Bertalu- talu tumbukan dan serangan beruba tendangan yang menghampiri mereka. Alanis dan Haylee terpaksa tunduk dan menolak mereka untuk mengelakkan diri daripada terkena pukulan daripada mereka.
"Arghhh!!"Alanis menolak salah satu mereka. Haylee menarik rambut salah satu Guard. Menundukkan kepalanya dan Dushhh! Menendang perutnya menggunakan lututnya. Dishh! Menghentak belakang bahunya menggunakan sikunya dengan sekuat mungkin. Pap!! Dushh! Tendangan 90 darjah hinggap di dada Guard itu. Alanis melompat di dinding berpusing semula dan Dush!! Dush! Tendangan secara rawak dilakukannya kepada setiap daripada mereka yang datang menghanpirinya. Haylee mengesat Darah yang keluar di Hidungnya.
"Fuck!!" Dia merenung Guard itu dengan tajam. Dushhh!!! Haylee menyepak kakinya. Melompat di atas belakangnya dan Takkkk!! Menghentak kepalanya di atas simen. Bangg!! Haylee melepaskan tembakan. Dia bangun semula dan Bang!! Dia melepaskan tembakan lagi. Semua Guard itu menoleh ke arahnya.
" Kill me?! My husband will Burn all of you!!" Jerit Haylee. Bangg! Salah satu Guard melepaskan tembakan. Haylee tunduk. Alanis pantas menendang pistol itu dari tangan Guard itu dan menyambutnya dengan lompatan Paling tinggi. Dushhh! Alanis singgah di antara mereka. Bangg!! Dia melepaskan tembakan ke arah mereka. Haylee menarik alanis dan mereka sama sama berdiri lagi. Kedua-duanya memegang pistol di tangan mereka masing- masing.
" Nice Shot!!" Suara itu mengejutkan mereka berdua. Alanis dan Haylee mendongak dagu menoleh ke arah Blade yang baru keluar daripAda bilik tidurnya bersama renungan dan senyuman kepada mereka berdua.
" I was sleeping just for awhile.. and all this messy things already Happen!" Kata Blade. Dia berjalan mendekati Alanis dan Haylee. Mengamati wajah mereka berdua dengan keadaan lampu yang sudah terang di ruangan luar bilik tidur itu.

" You're under attack Blade!" Kata Alanis. Blade berdiri di hadapannya. Dia merenung wajah Alanis dan dia tertawa sejenak.
" I never see your face as clear as now. So you growing up so beautifully.. last time i almost kill you.. with blood covered your faces!!" Kata Blade. Alanis hanya diam.
" Nice Game Charlotte. But its not easy to bring me down." Kata Blade. Blade berpaling. Dia mengambil pistol dari Guard di belakangnya. Dia menoleh semula ke arah Alanis dan Haylee. Dia mengacu pistol itu di dahinya sendiri. Alanis tersenyum.
" If you kill me now.. Oshea will die too! And your Husband! Venture?! Am i right? Miss virginia?" Blade menoleh sejenak ke arah Haylee. Haylee tersenyum.
" Sorry. I can't fuck you. I forgot i only fuck my husband." Kata Haylee. Blade tertawa mendengarnya. Dia merapatkan dahinya di dahi Haylee.
" You're unpredictable Bitches! I admit that I really like you." Kata Blade. Haylee mengacu pistol di dada Blade.
"Should we continue what we stop then..?" Kata Haylee. Blade mengeleng.
"You think your Husband will love to see that?" Kata Blade. Jemarinya membelai bahu Haylee.
" He really like it.. " jawab Haylee. Blade tertawa lagi.
"Smart ass little girl! Your husband will kill me." Kata Blade. Haylee memaut bahu Blade. Mengucup pipinya perlahan.
"Then Go fuck yourself!" Bisik Haylee di telinga Blade. Dan dia menolak Blade jauh. Haylee membuang pandangannya daripada Blade. Blade mengambil pistol mereka berdua.
"Bring them with me!" Kata Blade. Guard wanita yang masih berada di situ membawa Haylee dan Alanis meninggalkan tempat itu dan mengekori langkah kaki Blade.

Bang!! Hexodus tersenyum lagi. Kini sasaran terbarunya semakin bertambah. Hexodus duduk di atas Bumbung dan sempat menghidupkan macis dan membakar rokoknya. Sambil menghisapn rokok dia mencari sasarannya.
"Go to hell!!" Bang!! Hexodus melepaskan tembakan. Tepat di kepala Salah satu orang bawahan Blade.
"That's right!" Kata Hexodus. Meraihkan kehebatan tembakannya untuk kesekian kalinya.

GUNS AND ROSESWhere stories live. Discover now