Chapter 26: Games Of Death [ semifinal ]

2K 107 4
                                    

GUNS AND ROSES By Hayley Dawn Harper
CHAPTER 26: GAMES OF DEATH
🔞🔞🔞🔞

Hendricks dan Trafalgar menolak serangan daripada Ahli The Mob dengan menggunakan senjata mereka tanpa melepaskan sebarang tembakan.
"Arghhh!!" Mereka menoleh pula ke arah Ahli The Mob yang lain. Beberapa orang daripada mereka hanya tercegat kaku berdiri dan berusaha untuk mengerakkan tubuh mereka.
" what happen to them!" Kata Hendricks.

Slash dab Jasper tertawa apabila tembakan mereka berjaya mematikan langkah beberapa orang ahli The Mob. Hexodus memethatikan mereka berdua dan senjata di tangan Slash.
" Wow! This is a great weapon. We can save so many Assholes with this." Kata Hexodus. Jasper mengeluarkan lagi beberapa buah tube peluru dan memberikannya kepada slash. Slash mengamati sasarannya. Jasper dan Hexodus hanya menunggu dia melepaskan tembakan. Bang!!! Slash melepaskan tembakan.

"Arghhh" jeritan yang sama kedengaran. Orange menoleh dan dia menarik anak baju Guard di hadapannya dan dia menghumbannya ke dalam semak di dalam perkarangan Herbev centre. Dia memerhatikan Ahli The Mob yang kaku berdiri di hadapannya. Mereka tidak dapat bergerak. Orang menoleh kiri dan kanannya. Dia berjalan ke ahli the Mob yang kaku berdiri dan dia mengamati tubuh mereka.
" i cannot move!" Kata Lelaki itu. Jasper memerhatikan Jarum peniti yang tertanam di leher dan di bahu lelaki itu.
"Jasper!!!" Jeritnya. Dia mendongak ke atas banguan dan anak matanya tajam mencari Jasper. Dia tahu, hanya jasper yang boleh melakukan semua itu. Jasper mempelajarinya daripada Nenek mereka yang merupakan pakar dalam bidang perubatan Akupunktur.

" oh no! My brother already know it." Kata Jasper.
" it's okay. Keep on shooting them like this. I will tell Orange about this." Kata Hexodus. Dia menepuk bahu Slash perlahan dan tersenyum ke arah Jasper. Dia meninggalkan mereka berdua di ataa bumbung bangunan itu.

Bang! Bang! Slash menumpukan perhatian tembakannya ke arah Ahli The Mob sahaja. Meskipun The silent Brother Masih mengerumuni mereka, namun pergerakan mereka yang agak pantas sukar untuk diramal. Pasukan Archer dan Samurai Daripada The silent brother North menarik satu persatu Guard dan ahli The Mob yang sudah terkulai layu. Mereka menghumban mereka di tengah perkarangan Herbev centre.

Whisbley dan wallance hanya merenung ke arah Kaka yang mengacu pistol ke arah mereka berdua.
"Shoot me!"kata Wallance. Kaka berdiri dan menarik picu pistol. Dia mengesat darah di hidungnya.
" stop it. You're wasting your time with Blade. " kata whisbley. Kaka menoleh dan memerhatikan sahaja Anak buahnya satu persatu dijatuhkan oleh pasukan The silent Brother.

Pasukannya Yang Ramai kini semakin berjumlah kecil. Whisbley dan wallance memerhatikan pula ahli The Mob yang berdiri kaku dan segelintir daripada mereka kaku dengan aksi yang agak pelik. Bang!! Bang!
" arghhh!" Mereka menjerit lagi dan kaku sepantas kilat. Whisbley dan wallance mendongak ke atas bangunan dari arah bunyi tembakan dilepaskan.
" what happen to them!" Kata Kaka. Dia menyimpan semula senjatanya di belakang seluarnya dan berlari melihat anak buahnya yang satu persatu menjadi kaku begitu sahaja.
"What happen!!" Jerit Kaka kepada mereka. Hendricks dan Trafalgar hanya tersenyum dan mereka menarik ketua The Mob duduk bersama ahli The Mob dan Guard yang sudah terkulai layu. Mereka berbaring di atas tanah dan masing masing menahan rasa sakit. Ada yang sudah tidak bergerak lansung. Sebahagian daripada mereka bergelimpangan di merata tempat. Kaka mengeleng.
" this is crazy!" Katanya. Bang!! Bunyi tembakan dilepaskan.

Wallance dan whisbley berjalan ke arah Hendricks dan Orange yang juga memerhatikan keadaan ahli The Mob yang satu persatu kehilangan keupayaan untuk mengerakkan tubuh mereka. Pistol dan senjata di tangan mereka lansung jatuh kerana tidak dapat berbuat apa apa.
" Now.. nobody should die! This is a good weapon Jasper!" Kata slash kepada Jasper. Dia menepuk bahu Jasper berkali kali dan Jasper hanya memandang ke arahnya sambil tersenyum.
" I make you a Hero Today. Now, can i have my reward?!"kata Jasper.
"What do you want?!" Kata Slash. Dia menurunkan senjatanya. Kini dia dan Jasper saling berpandangan di atas salah satu bangunan The Herbev. Jasper mengeluarkan tiga batang jarum peniti dari bag sandangnya. Dia menghulurkan Jarum itu kepada Slash.
" You can always put this things on me when you nees too."kata Jasper. Dan dia berlalu pergi dari situ. Slash hanya memerhatikan jarum itu di telapak tangannya dan dia tertawa.
" She's crazy. " kata slash. Dia mengeleng dan meninggalkan tempat itu juga.

GUNS AND ROSESWhere stories live. Discover now