"mengantuknya ... Sakit belakang . ""awal kau balik ? Kenapa tak duduk je luar terus . Nasib aku tak kunci pintu . Kalau tak tidur luar lah kau . "
"sekarang pukul berapa ? " Jin menyoal sambil tangannya memukul bahunya .
"5 pagi . Kau kenapa ? Sakit badan ke ? "
"tak . Sakit rambut . Dah , aku nak tidur . Jangan kacau . " Jin mengorak langkah hendaj berlalu dari situ tetapi dihalang Jimin .
"apa lagi kau nak ? Boleh tak aku nak berehat . Bawak bertendang plis kalau nak selfie dengan aku ni . " Jin mengrollskan matanya .
"duduk depan ni , aku urut bahu kau tu . Biar elok sikit . Tak lah kau tidur nanti gerak sana gerak sini sebab tak selesa . "
Jin memandang Jimin . Macam pelik je an budak ni sorang . Tapi apakan daya , pala hotak malas nak pikir bebanyak . Jin melangkah ke arah Jimin dan duduk di hadapan Jimin .
Jimin pula mula mengurut bahu Jin .
"bestnya kau urut . Lagi-lagi . Nanti urut kaki aku pulak . " Jin tersengih .
"aku bagi paha kau nak kaki . Kang kaki aku kau makan . " Jimin mencebik .
"WOIII ! MAKSIATTTTTTT . APA KORANG BUAT NIII !! " Satu suara menjerit menyebabkan Jimin berhenti mengurut .
"kau pahal sial ? "
"maksiatt harus dicegah , tambahan korang berdua .. Emm .. Laki . "
"maksiat kepala hotak kau ! Aku urut dia sebab dia sakit bahu . Bodoh tu plis letak jauh-jauh sikit joon . Kang ada yang kena siku kang . "
Namjoon tersengih . Hoho . Melawak pun nak marah . Berkedut baru tau .
"aku melawak je pun . Mu nih . " Namjoon tersengih kemudian duduk di sebelah Jimin .
Jimin pula menyambung mengurut Jin .
"em jimin . "
"hm . "
"kau urut aku pulak eh . Lenguh lah . " Namjoon mengetuk bahunya perlahan kemudian membuat muka simpati dekat Jimin .
"Maksiatt . Harus dicegah . Tak baik laki urut laki . " Jimin berkata selamba .
Namjoon dah muncung sedepa .
"tak nak kawan kau . " Namjoon bangun .
"sejak bila kita berkawan ? " Jimin memandang Namjoon yang lagi sedepa muncungnya . Dah lah bibir seksi .
" Bo . Doh . " Namjoon kemudian berlalu ke biliknya dengan cebikan . Geram layan si jamban ni lama-lama . Kang ada yang panas hati kang .
~~~
"Emak kami sudah pulang mana janjinya cucur adabi yang enak . "
"anak-anak ku mari sini mama buatkan cucur adabi yang enak . "
"cucur adabi kesukaan kami , enak dinikmati sepajang hariiiiii ."
"nahhh cucur adabi kau . "
"babi !!! Sakitlahhhhh ! Kau pahal nak sekeh kepala aku ?! " Hoseok menjerit .
"laa tadi kata nak cucur adabi . "
"cucur kepala hangguk kau ! Tu lagu iklan kesukaan aku . Kau pun sambung nyanyi an tadi . Hak alahhh . Kecohhhh . " Hoseok mencebik .
YOU ARE READING
[C] HOUSEMATE • BTS
FanfictionApabila 7 orang lelaki yang tak pernah mengenali satu sama lain dan tak pernah serasi mendapat satu rumah yang sama . "kau pahal raba aku sial ?! " "bodoh . aku bukan raba kau , kunci rumah duduk bawah punggung kau ! aku pun ada benda yang sama de...