+31

4.2K 467 107
                                    

Pibedey jimingggku 💕💕💕💕 semoga selalu teringatkan author disini 😆 kehkeh

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pibedey jimingggku 💕💕💕💕 semoga selalu teringatkan author disini 😆 kehkeh

E

dit : author dah taip chapter ni masa bedey jiming , tapi malas ya tuhann nak publish . Em . Semoga jiming masih terima wish dari author .

•••

"Joon , kau nak tahu sesuatu tak ? " Jimin memandang Namjoon di luar bilik Namjoon . Kang masuk kang ada yang tak keluar pulak . Sebab apa ? Katil namjoon selembut sutera . Rasa nak tidur sampai meleleh air liur . Muahahahahaha .

"tak nak dan tak berminat . " Namjoon membetulkan tali lehernya .

"Ish , perjara macam ni pun kau tak nak tahu . Nak laaa . Jawab laa nak tahu wehhh ! " Jimin menghentakkan kakinya . Namjoon memandang jimin semacam . Dah kenapa mamat ni .

"Ha lah , apa dia ? " Namjoon layankan saja even dia sememangnya tak da mood pepagi ni .

"benda ni kau jangan beritahu sesapa tau . Rahsia . " Jimin tersengih dan meletakkan jari telunjuknya di bibir . Namjoon hanya hm kan saja .

"Ok , sebenarnya kan . Aku terrrrrbuang casing phone jin dalam tong sampah . Aku ... "

"KAU APA ?! " Satu suara betul-betul di belakang Jimin membuatkan mata Jimin membulat . Namjoon menjengukkan kepala ke luar dan tersenyum kecil . Mampos lah kau . Sapa suruh bukak rahsia . Diam dah lah . Pabo betul kau ni .

"Ji...jin . Hehe . " jimin memandang belakangnya dan taraaaaa ianya jin . Jimin tersengih .

"kau buat apa jamban ? " Jin membulatkan matanya ke arah jimin yang dah tersengih dan sebelah kakinya bersiap sedia nak lari .

"aku . MINTA MAAF WEH !!! " Jimin dengan sepantas kilat melarikan diri dari situ . Tanpa menoleh ke belekang jimin lari macam kena kejar dengan hantu .

"PARK JIMIN !!!!!! " Jin menjerit bagai dunia nak roboh .

^^^

"Jiye . " Taehyung tersenyum memandang jiye yang melambaikan tangan kepadanya .

Kaki Taehyung masuk ke dalam cafe yang dia bekerja tu . Sekarang masih pagi jadi dia tak bekerja .

Kakinya menuju ke arah Jiye . Kerusi di hadapan Jiye yang kosong diduduknya . Senyumannya terukir .

"awak ada apa pagi-pagi nak jumpa saya ni ?" Taehyung memandang ke arah Jiye .

"saya ada benda nak kasitahu awak . "

[C] HOUSEMATE • BTSWhere stories live. Discover now