+18

4.4K 511 54
                                    


"WEHH !!! "

"pahal kau ni ? Nak bagi bumbung rumah terbang ka cenna . Suara kau ni , tingkap jiran sebelah pun boleh pecah . "

"ehh helokkk sikit eh bahasa kau tu . " Jimin berpeluk tubuh .

"bahasa aku guna tadi dah cukup sopan + elok ok . Kau tu yang gedik guna bahasa bebudak . Sebut elok pun nak tambah h . " Jin mengrollskan matanya . meluat .

Jimin menjeling tajam . Dia kemudian duduk di sebelah jin yang sedang menjamah nasi goreng kimchi yang dibuatnya tadi .

"Nak sikit . " Jimin sengih .

"Buat sendiri . Ingat aku kuli kau ke apa . " Jin menjeling . Tangannya menyuap nasi ke dalam mulut .

"Kedekut ah kau ni . Aku nak jugakk . Aku lapar ni . Pleaseeeee . " Jimin meraih simpati dengan wajah kacaknya itu . Kalau ditunjuk ke orang ramai konfem dah cair tapi tidak jin .

"kau ingat elok ? Macam jamban . Ha elok ah jimin dan jamban . " Jin ketawa .

Jimin bangun dan menyekeh kepala Jin . Dia mencebik perlahan .

"sakit ah shibai . Kau ingat hotak aku ni hotak apa sia . " Jin memandang Jimin tajam . Geram . Kecik je aku tengok dia ni . Tak besar-besar .

~~~

"Hello . "

"Ya . "

"Kau kat ne ? "

"Rumah . Asal ? "

"Ohhh . "

"Kau apahal bangang ?! Call aku semata-mata nak tanya tu ja ka ?! " Kedengaran suara orang menahan geram .

"Haah . Salah ke ? "

"SALAH LAG BAHLUL !! AKU TENGAH TIDOR LAH SETAN HANAT !! "

"Lahhh ye ke ? Kesian . Ok lah . Bye Yoongi . "

Tutttttt ...

"KIM TAEHYUNG !!!!!!! " Yoongi menjerit sekuat hati menyebabkan jin dan jimin yang berada di dalam rumah meluru masuk ke dalam biliknya setelah Yoongi menjerit .

"PAHAL WEH ?! KEBAKARAN KE ? " Jimin berlari ke arah tingkap .

"Kau apasal bangang ? Rindu Tae pun tak yah lah menjerit . Sampai hujung taman dengar lah sial . " Jin berpeluk tubuh .

"Bodoh . Keluar ! " Yoongi menjerit .

Jimin dan Jin hanya berdiri kaku di hadapan Yoongi . Mereka berdua memandang Yoongi dengan tangan disilang .

"Ok fine !! Encik Kim dan Encik Park sila berambus dari bilik saya kerana saya nak menidurkan diri . " Yoongi menahan geram .

"Berambus ? Sentap gila . " Jimin memegang dadanya yang kononnya luka .

"Tu ayat paling sopan aku pernah bagi . " Yoongi kembali baring . Malas nak melayan . Lama-lama bosan jugak diorang ni berdiri dekat situ .

Jin dan Jimin masih memerhati Yoongi . Tetapi disebabkan perlakuan mereka tidak diendahkan oleh yoongi , Jin dan Jimin membuat keputusan untuk keluar dari bilik Yoongi .

[C] HOUSEMATE • BTSWhere stories live. Discover now