+11

4.7K 597 117
                                    


🍞 Housemate 🍞

Jimincayunkawarks : Jin hyung ..

Pink_itushantik : kau nak apa seton ? Stop kacau life aku .

Jimincayunkawarks : Jom keluar 😆

Pink_itushantik : semak kepala aku dengan kau ni . Kau keluar lah sendiri .

Pink_itushantik offline .

Jimincayunkawarks : uloo , asyik kena palau ja ni . Oh abang iparku .

~~~

"

em tae . "

"pa ? "

"garangya kau . Chill lah . Aku belum raba kau lagi kau dah naik angin . "

Mata Taehyung membulat . Dengan pantas taehyung menutup dadanya dengan telapak tangannya . Biadap !

"weii tak hamak lah nak raba kau !" Jimin menjeling . Aku melawak je kot .

Taehyung mengesot ke tepi sedikit . Nak jauh dari jimin kata hatinya . Bukan boleh percaya sangat dengan budak ni . Tah sesapa . Mana tahu kan , orang yang dia baru kenal ni uhuks ... Ga...

"aku bukan gay setan !! " Jimin menyekeh kepala Taehyung .

"korang ni kalau tak bising boleh tak ? " satu suara berkeliaran di gengendang telinga mereka berdua .

"mayat sudah marah . "

"jimin buat . " Taehyung menunding jarinya ke arah Jimin .

Jimin membuntangkan matanya melihat Taehyung . Kepala abah kau lah Taehyung !!

"kau dengan kau sama ja . Dedua tak guna . Kerja malas . Duduk rumah bising ! " Yoongi berlalu ke dapur .

" macam lah dia tu kerja . Puih . " Jimin mengumam .

" Yoongi . Jimin kutuk kau . "Taehyung bersuara membuatkan Jimin terus mencekak Taehyung .

"kau boleh tak diam ! "

"lepaslah bodoh ! " Taehyung memukul lengan Jimin .

"haa gaduhlah korang . Aku nak keluar . Hati-hati , korang tu berdua ja dekat rumah . Kang pencegah maksiat datang pulak . " Yoongi berlalu ke pintu utama .

"bodo laaa !! Kami bukan gay lahanat !!!! " Taehyung dan Jimin menjerit .

Yoongi tersenyum . Kemudian dengan cepat dia matikan senyumannya kembali .

~~~

"oppa ! "

"ish kau ni , tak habis-habis datang sini . Kau tak tahu malu ke ? " dia mengeluh . Wanita di hadapannya tidak dipandang .

"nak malu apa , bukannya kita buat salah pun . Ke ... Oppa nak ? " Wanita itu tersengih .

"KAU KELUAR !! " Suaranya ditinggikan . Sampai ke Malaysia dengar .

"oppa ... "

"Jeon Jungkook . Hantar betina ni keluar . "

Dengan selaju yang mungkin jungkook masuk ke dalam bilik bossnya .

"Cik .. "

"kau . Diam . Aku boleh keluar sendiri . " Wanita itu memandang Jungkook jijik dan berlalu keluar tanpa senyuman .

Jungkook hanya memandang . Aku lagi geli tengak kau lah hanat .

Kemudian pandangannya beralih ke arah bosnya , Kim Namjoon .

"En.. "

"aku dah cakap jangan panggil aku encik . Panggil namjoon je . Kau ni . " namjoon bersandar di kerusinya . Jungkook tertawa kecil . Kakinya dilangkah ke arah Namjoon .

"asal tu ?"

"ex . Mementang mom aku suka dia . Makin menggedik . " Namjoon mendengus meluat .

~~~

🍞HOUSEMATE🍞

Jin_handsome : aku balik lewat harini . Mohon jangan cari aku .

Suga_ : tak de sapa kesah .

Jungkookcomel : k .

Jin_handsome : siallah , sweet lah sikit .

Jimin_park_sado : alaaa , hyung kerja lewat ke malam ni ?

Jimin_park_sado : nanti jimin tunggu hyung .

Jin_handsome offline

Jimin_park_sado : babi .

•••

Guyssss 😆
Miss me 😂😂

[C] HOUSEMATE • BTSWhere stories live. Discover now