Did you forget? #Prolog

276 34 8
                                    

Mówią, że miłość jest źródłem problemów, ale czy sprawdza się to w każdym przypadku? Z pewnością historia zwykłej nastolatki, która przez faceta wpadła w złe nałogi, jest tego potwierdzeniem. Odkąd jej miłość zniknęła, życie niepodważalnie się polepszyło. Wyniki w nauce skoczyły ku górze, relacje z rodziną czy dawnymi przyjaciółmi również. W końcu mogła racjonalnie spojrzeć na świat, przejrzeć na oczy, które otumanione były ślepym zachwytem i miłością, która tak naprawdę nigdy nie istniała. Gdyby można było cofnąć czas, czy zrobiłaby to?  Z pewnością!  Żałowała każdej minuty spędzonej w jego towarzystwie. Usuwając się z jej życia, wywiadczył jej przysługę, mimo wielu przepłakanych nocy, pomogło jej to. Osoby bliskie jej od zawsze, nie porzuciły jej, wspierały, pocieszały, po prostu przy niej były. Zmieniony numer telefonu, oraz całkowite odcięcie się od tamtej grupy ludzi, skutecznie zapewniło ją o nowym, lepszym życiu.

Teraz nastąpił czas, w którym trzeba pożegnać szkołę średnią, udać się na pierwszy dwuletni stopień studiów. Życie w college'u nie należy do łatwych, ale z pewnością po tym co przeżyła, nic nie będzie stało jej na przeszkodzie, aby zdobywać doświadczenie, niezbędne do życia na poziomie. Jednak zanim to nastąpi czas na wakacje, upragnione, długo wyczekiwane wakacje.




🎁🎁🎁

Hejka! 
Wracam do was z obiecanym drugim tomem. Niepodważalnie Who's that boy, jest najchętniej czytamy fanfikiem przez was. Rozdziały będą pojawiać się wpierw co sobotę, czyli raz w tygodniu.

Prolog zachęca?  Mam taką nadzieję.

Czy ktoś tutaj w ogóle został?  ;)

Who's That Boy/Did You Forget ||D.LovatoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz