Prológus

65 4 0
                                    

Ti már bele gondoltatok, hogy milyen lehet hősnek lenni? Én még nem. De ez a véleményem egy napon megváltozott.

Sziasztok Stella Lee vagyok. Egy 14 éves tini lány. Elmesélem a kis történetem.

2017. nyara volt. A barátaimmal éppen kirándulni mentünk. Max volt a legjobb fiú barátom. Nagyon jóba voltam vele. Tessa kedves volt velem mindig. Brian nagyon nagy kocka volt, de az is kell egy társaságba. Viki és Dorina testvérek és a legjobb barátnőim. A másik Dorina nagyon jó gamer. Lány létére elég sokat Cs:go-zik. Barny nagyon jól tud evezni. Ők az én barátaim. Elmentünk egy nap kirándulni. A madarak csiripeltek és a lágy szellő szépen fújta a fákat. Max úgy döntött, hogy mellém fekszik. Mindenki elhelyeszkedett. 7 jóbarátommal együtt néztük az eget. De hirtelen az egyik percbe  zajt hallottunk és oda mentünk. Nem gondoltunk bele mit teszünk. Nagyon megijedtem. Max volt a legbátrabb és ő nézte meg legelőször.
-Max mit csinálsz??!!-kérdeztem tőle halkan.
-Ne félj óvatos leszek.-válaszolta.
Hátra néztem és embereket láttam akit fegyvert fognak ránk. A barátaimmal egymásra néztünk és elkezdtünk futni. Mindenki szétszóródott. Én egy zsákutcába kerültem. Hirtelen egy csattanást hallottam és minden feketébe borult. Kb. fél óra múlva szirénát hallottam. Fényeket láttam és hallgatóztam, és azt mondták, hogy valami műtőbe visznek. Innentől nem nagyon emlékszem semmire.

Egy Új Kezdet //BEFEJEZETT//Where stories live. Discover now