Hosszas repülés után haza értünk. Egyből a laborhoz mentünk. Vissza változtam emberré. Én nagyon elfáradtam az 5 órás úton. A lábamat már szinte nem éreztem. Tessa gyorsan ellátott. Láttam Alant, nagyon örültem neki.
-Alan.-mondtam és a nyakába ugrottam.
-Örülök, hogy látlak.-mondta Alan.-Ahogy látom nem vagy annyira a toppon.
-Köszi.-mondtam.-Honnan szerezted Matthewt?
-Az öcsém. Nagyon jól tud harcolni.-válaszolt Alan.
-Aha. Nagyon ügyes.-mondtam.
-Mh. Csak ügyesnek találod?-kérdezte mosolyra húzva száját.
-Mi? Pff. Ne hülyéskedj. Chh. Fiúk.-mondam kicsit kínosan.
-Na. Látom rajtad, hogy tetszik. Szerintem hajts rá.-adott tanácsot Alan.
-Hát de ez nem fordítva szokott lenni?-kérdeztem.
-De ha nyomulsz rá talán elhív randira.-válaszolt a kérdésre.-De amúgy igen, a fiúk szoktak kezdeményezni. De beszélek az öcsémmel.
-Köszi.-mondtam csillogó szemekkel.-Majd holnap talizunk. Sziasztok.-mondtam és elmentünk.Másnap
Maxal értünk oda legelsőnek. Leültünk egy-egy székre. Kicsit beszélgettünk.
-Figyu Stell. Neked bejön Matthew?-kérdezte Max.
-Hát...... talán.-mondtam.
-Értem.-mondta Max és felállt a székről.
Pont mikor felállt akkor ért oda Alan és Matthew.
-Sziasztok.-köszöntem mosolyogva.
-Hello.-köszönt viszza Matthew.
-Max. Eljösz velem a boltba?-kérdezte Alan Maxtől.
-Persze.-válaszolta Max.
El is mentek. Csak mi ketten maradtunk ott. Matthew és én. A nagy csöndet Matthew törte meg.
-Stella. Van kedved eljönni velem moziba?-kérdezte Matthew.
-Há..... hát persze.-momdtam ragyogó szemekkel.-Mikor mennénk?-kérdeztem.
-Holnap este 8 körül kb.?-kérdezte.
-Oké. Hol legyen tali?-tettem fel a kérdést.
-Lurdy ház?
-Oké. Szóval este 8 Lurdy ház. Megjegyeztem.-mondtam.
Matthew elmosolyodott. A többiek is szép lassan megérkeztek. Onnantól csak beszélgettünk és dolgoztunk a laborba. Eljött az este. Mindenki haza ment. Max érdeklődött, hogy mit beszéltem Matthewal. Én mindent elmondtam neki. Max elkomorodott.
-Most mi van Max?-kérdeztem.
-Semmi. De még nem is ismered annyira jól.-mondta.
-Jaj Max. Te ha lány lennél nem adnál neki egy esélyt?-kérdeztem.
-Öhh...... szerintem nem.-válaszolt mosolyogva.
-Oké. De én adok egy esélyt ha te már nem csaptál le rám.-mondtam vigyorogva.
Max egyből elpirult. Én meg meglöktem egy picit. Lassan haza értünk. Lefürödtem és elaludtam.Másnap
-Jó reggelt Max.-köszöntem.
-Jó reggelt. Itt van a reggelid.-mondta.
-Köszi.-köszöntem meg.
Meg reggeliztünk, felöltöztünk és elindultunk a laborba Maxel. Már mindenki ott volt.
-Sziasztok.-köszöntük egyszerre Maxel.
-Sziasztok.-köszöntek vissza a többiek.
Az egész napunkat a laborba töltöttük. Én nagyon vártam a ,,randit". Szerencsére hamar eljött az est.Este 8 óra
Elkészültem. Hamar oda értem a találkozó helyre. Megláttam Matthewt. Nagyon örültem.
-Szia Matthew.-köszöntem.
-Szia.-visszaköszönt és megölelt.
Nagyon váratlanul ért. El is pirultam.
-Na és mit nézünk?-kérdeztem.
-Amit te szeretnél.-válaszolta.
-Mit szólsz egy akció filmhez.-javasoltam.
-Oké.-egyezett bele.
Meg is néztünk egy jó filmet. Mikor vége lett elmentünk kicsit sétálni.
-Haza kísérlek.-mondta Matthew.
A fejem már szinte olyan volt, mint egy paradicsom. Meg se tudtam szólalni, ezért csak bólogattam. Ez így is lett. Már majd nem haza értünk, mire ő megfogta a kezem és lassan elkezdett felém hajolni. Én tudtam mit akar, ezért nem ellenkeztem. Már a szánk majdnem összeért, mikor hátulról leütöttek Matthewt, pedig elrabolták.
YOU ARE READING
Egy Új Kezdet //BEFEJEZETT//
ActionStella Lee egy 14 éves lány és tökre normális élete van. Egy nap a barátaival fura dolog történik. Kövesd végig a történetem.