Azt az ötletet vetettem fel, hogy vigyük haza Alant. Max úgy gondolta segít nekem. A többiek pedig elmentek.
-Ezt most miért kellet?-kérdeztem Maxtől.
-Boccs. Akkor tudja meg az egész világ, hogy ki Lion Girl.-üvöltött rám.
-Jó nyugi. Ne izgulj. Ettől az ütéstől szerintem, amit az egy hét alaltt csinált semmire se fog emlékezni.-nyugtatgattam.-Vagy...... is...... reméljük.
Max egyett fujtatott.
-Most kereshetsz új állást. Ezt az Alant tőled pedig távol kell tartani.-morogta Max.
-Oké. Ezzel egyettet értek. De hol keressek állást?-kérdeztem.
-Hát lehet kéne egy kis segítség a melómba.-ajánlotta fel.
-Tényleg. Mit dolgozol?-tettem fel a kérdést.
-Amilyen munkát kapok.-válaszolta Max.
-Oké. Én benne vagyok.-mondtam.
-Remek. Akkor cipeljük haza ezt a srácot. Holnap reggel gyere át.-monta Max.
-Ahh.... De én nem Pesten lakok jelenleg, hanem mamáéknál.-nyöszörögtem.
-Akkor aludhatnál nálunk.-csillant fel Max szeme és hirtelen földre esett Alan.
Elkezdem rajta nevetni.
-Biztos?-kérdeztem.
-Persze.-válaszolt.-A-a szüleim biztonságba vannak és addig én egyedül vagyok otthon. Egy kis társaság sosem árt.
-Öhh.. Ez egy kicsit sem félre érthető. De akkor én nagyon messze kérek szobát tőled.-mosolyogva mondtam.
-Oké.-pirult el Max.-De majd xbox-ozunk?
-Oké. Rendben.-válaszoltam.
Közbe szép lassan hazavittük Alant.
-Na verseny hozzátok?-kérdeztem.
-Jó rendben.-válaszolta Max.
-3.. 2.. 1.. mehet-mondtam.
Maxal versenyeztünk. De szerintem egyértelmű ki nyert.
-Szép volt Max.-montam lihegve.
-Hölgyem csak utána.-udvariaskodott Max.
-Köszönöm.-mondtam vigyorogva.-Max az nagyon nagy baj ha ma nem játszunk?
-Nem. Nehéz napunk volt. Most kell egy kis pihenés.-mondta megértően.
-Köszi. Meg kérdezhetem hol a fürdő?-kérdeztem.
-Persze. A konyha mellet jobbra.-adott választ Max.
-Köszi mondtam.
Bementem a fürdőbe és lefürödtem.
Amíg én fürödtem Max megágyazott nekem a szülei szobájába. Nagyon kellemes volt egy ilyen nap után lefeküdni.
-Köszi Max. Jó éjt.-köszöntem el tőle.
-Jó éjt.-monta és besétált a szobályába.Másnap reggel
-Jó reggelt álomszuszék.-mondta Max-készen álsz a munkára?
-Anya még egy 5 percet had kérjek.-nyafogtam.
-Na gyere vár a munka.-húzott ki a lábamnál fogva Max.
-Ha tudtam, hogy nálad ilyen az ébresztés inkább mamáéknál alszom.-mondtam.
-Jaj ne izgulj. Öltözz fel és menjünk melózni.-mondta Max és közben adott egy pohár vizet.
-Igen is kapitány és köszi.
Gyorsba felöltöztem és elindultunk a munkába.
-Max tudod mi lesz a mai munkák?-kérdeztem.
-Igen tudom. Egy nagyon gazdag családnál kaptunk állást. Én a kerten dolgozom. Te pedig a lakást takarítod ki. Annyit mondok nem túl kicsi és 5 órára végeznünk kell.-adta ki a parancsot.
-Lesz valaki itthon?-kérdeztem.
-Hát pontos számításaim szerint senki nem lesz itt.-válaszolt a kérdésemre.
-Na akkor kb. 1 óra alatt kész vagyunk.-monta.
Gyorsba neki is láttunk. Körül néztünk, hogy hol vannak kamerák. Azokat gyorsba kikapcsoltuk. Elkezdtük a munkát. Max a kertel 15 perc alatt kész volt. Én gepárd sebességgel 30 perc alatt lettem kész. Vissza kapcsoltuk a kamerákat. Elpakoltunk és vártuk míg haza nem értek a tulajok. Addig vártunk 4 órá.4 óra múlva
-Wáó. Ez fantasztikus munka. Csillog- villog a ház.-monta a tulaj.-Gyerek létetekre eléggé kitettetek magatokért. Csak 10000 forintot szerettem volna adni, de adok 50000 forintot. Holnap is tudnátok jönni?
-Hát persze!-válaszoltuk egyszerre. Elvettük a pénzt és elmentünk.
-Ez nagyon jó befektetés. Egy nap alatt 100000 forint. Ez a munka megéri. Egy hét és mi össze is gyüjtjük a pénzt.-montam izgatottan és Max vállába boxoltam.
Egy hét alatt összegyüjtöttük a pénzt Maxel.
-Na nem csak ruhára lesz pénzünk, hanem át alakíthatnánk a labort.-mondtam.
YOU ARE READING
Egy Új Kezdet //BEFEJEZETT//
ActionStella Lee egy 14 éves lány és tökre normális élete van. Egy nap a barátaival fura dolog történik. Kövesd végig a történetem.