-Emlékesztek a cellákra, amiket terveztek a tudósok?-kérdeztem fejbe.
-Azokra a piszkos koszos helyre gondolsz, amit már 1000 éve nem haszáltak?! Azok olyan roncsoltak, hogy hiányzanak belőluk a rácsok!-sipánkodott Max.
-Pontosan azok. Viki a vas irányításának köszönhetően megcsinálja. Mind a két Dorina veled megy és sekítenek. Tessa, Barny ti majd elvezetitek őket és lekötözitek azokat az izéket. Brian és Max felhívjátok magatokra a figyelmet és Tessaékhoz vezetitek. Kinek nem érthető?-kérdeztem.
-Te mit fogsz csinálni?-kérdezte Max.-De amúgy minden érthető.
-Nekem van egy elintézni való ügyem a fő SÁTÁNISTÁVAL.-mondtam és a szemem hirtelen vörösre váltott.
-Az a fő lény, hogy óvatosak legyete. Oké.-mondtam.
-Rendben.-hallatszódott az egyértelmű válasz.
Mindenki felkészült a beosztott szerepéhez és elkezdődött a móka. Max és Brian elkezdték őket csesztetni és a lények fel figyeltek rájuk. Láttam ahogy Max gyorsan fut és direkt ütögeti őket. Brian, pedig a teleportálása segítségével mindegyiket felpofozta. Oda vetették őket Barny és Tessához. Tessa egy féncsóvával elvakította őket. Barny a láthatatlansága erejével odalopódzott és megkötözte őket.
-Viki kész vagy?-kérdezte Barny.
-Igen.-mondta.
Mind a két Dorina egyszerre elkezdte az elméjük erejével mozgatni a plafont. A SÁTÁNISTÁK alatt beszakadt és beleestek a csapdába.
-Szép munka srácok.-mondta Max.
Én hirtelen mindenkin átgázolva oda mentem a fő lényhez és kérdezősködtem.
-Miért jöttetek ide? Mi célotok van itt? Miért akarjátok az erőinket?-üvöltözve kérdeztem.
-Mi vagyunk a halál. A halálotokat akarjuk. Az erőtöket.-ilyesztő mosolyra húzta a száját. Annyira megijedtem, hogy a szemem vissza nyerte a tenger kék színét.
-Miért kell az erőnk?-még kérdeztem tőlük.
-Világhatalomra akarunk jutni. Megölün benneteket. Az embereket rabszolgákká tesszük. Akik ellenkeznek megöljük és ruhát csinálunk belőle.-mondta sátánista kacajjal.
-Mi a neved?-kérdeztem kicsit idegesen.
-Azt sose fogod megtudni!-gúnyos mosolyra húzta száját.
-MI A NEVED?-üvöltöttem és megint vörös lett a szemem.
-Stella, Stella, Stella.-mondta.
-Honnan tudod a nevem?-meglepettem kérdeztem.
-Mindent tudok rólatok!-sátánista kacallyal mondta.
YOU ARE READING
Egy Új Kezdet //BEFEJEZETT//
ActionStella Lee egy 14 éves lány és tökre normális élete van. Egy nap a barátaival fura dolog történik. Kövesd végig a történetem.