A tűz eloltása után elmendtem gőzerővel keresni a többieket.
Először Tessára találtam rá. Be volt szorulva egy halom fa alá. Ott sikoltozott segítségért. Egyből odarepültem hozzá. Átalakultam elefántá és leszedtem róla a fát. Ebrerré változtam. Segítettem neki felállni a földről. Egyből megölelt.
-Nyugi Tess. Itt vagyok. Shhh...-nyugtatgattam.
Ismét átalakultam gepárdá. Tessát is a tisztásra vittem. Visszamentem keresni a többieket. Vikire és Dodóra akadtam. Egy fán ragadtak. Gondolom akkor ragadhattak fent mikor kisebb vihart csináltam. Óriás sassá változtam és lehoztam őket. Elvittem a lányokat a rejtek helyre.
Már csak kettő hőst kell megtalálnom és Matthewt. Kis keresgélés után rátaláltam Dorinára. A parton feküdt. Őt is elvittem a többiekhez. Végül Maxet és Matthowt kell megtalálnom. Maxet találtam meg előbb. Épp 3 őrrel harcolt. Emma vezényelte őket. Ott ült egy magas fán. Átváltoztam oroszlánná és az egyik őrre vetettem magam. Max gyors mozdulatokkal leverte a másik két ört.
-Köszi Stella.-mondta.
-Nincs mit.-hajoltam meg.
Ekkor hirtelen valami megfogott és egy sziklához vágott. Max oda akart futni hozzám, de valaki kigáncsolta és elesett. Valami vagy valaki megfogta a nyakát és elkezdte Maxet a földön húzni. Én nagy nehezen feláltam és rávetettem magam a láthatatlan lényre. Ekkor Emma láthatóvá vált. Így könnyebb volt vele harcolni. Ketten ott áltunk vele szembe. Max és én. A végső csata. Emma a szárnyat növesztett magának. Felrepült és elindult a labor felé. Maxel utána rohantunk. A labor legtetején volt. Én felrepültem, Max pedig felrohant. Oroszlánként elkezdtem rohanni a nő felé de ekkor egy gyors mozdulattal ledobott a tetőről. Szerencsére pont megtudtam kapaszkodni egy párkányon. Most csak Max és a boszorkány állt szemtől szembe egymással. A fiú minden erejét bele adva elkezdett a nő felé futni. Amikor már szinte olyan közel volt Max, hogy Emma lélegzetét hallotta egy gyors mozdulattal a földre taszította. Emma a földön feküdt. Max odarohant ahol én voltam és segített visszahúzni. Mire felhúzott Emma eltűnt. Hirtelen a hátunk mögött szárny csapás hallatszódott nem tudtunk elég gyorsan megforduli. Mikor már szinte majdnem oda fordultunk csak akkor láttuk, hohy fegyver van a kezébe. Lövés lehetett hallanni. Max a földre hullott. Én még gyorsan odébb tudtam menni. Oda fordultam Maxhez és odamentem. A szemem könnybe lábadt és patakokba folyt. Max fejét tartottam a kezembe és nyugtatgattam, hogy nem lesz semmi baja. Emma a fejemhez szegezte a fegyvert. Lepergett előttem életem filmje.
-Utolsó szavad?-kérdezte.
A szemem pirosra váltott és letéptem a nő karját. Amikor ő is a földön hevert átalakultam farkassá és elharaptam a torkát. Emma vére volt mindenütt. Életembe ekkor öltem először embert. Vissza rohantam Maxhez. Nagyon óvatosan fogtam és levittem őt a tetőről. Ott próbáltam segíteni neki. De már nem tudtam.
-Stella...... tudnod....... kell...... valamit.... mielőtt...... meghalok..... Te voltál...... a legjobb....... barátom..... És te....... voltál az...... egyetlen és...... igaz szerelmem...... Érted..... érdemes...... volt..... meghalni...... Örülök..... hogy ismertelek...... és az....... utolsó..... szavam..... SZERETLEK..... élj boldogan......Matthew-val......-ezek voltak Max utolsó szavai.
Ott öleltem magamhoz a leges legjobb barátomat. A többiek is odajöttek és látták, hogy mi történt Matthew is ott volt. Egy világ dölt össze bennem. Egy hét után volt a temetés. Elbúcsúztam a leges legjobb barátomtól.
YOU ARE READING
Egy Új Kezdet //BEFEJEZETT//
ActionStella Lee egy 14 éves lány és tökre normális élete van. Egy nap a barátaival fura dolog történik. Kövesd végig a történetem.