9.fejezet-a tervezés

21 2 0
                                    

-A ruhák kicsit nehezebb téma lesz. Tényleg azokat ki alkossa meg?-kérdezte Tessa.
-Hát aki a leggyorsabban elmegy innen.-vetettem be a cselt.
Max ahogy meghallotta egyből elkezdett futni.
-Szép volt Max. Te csinálod a ruhákat.-mondtam neki röhögés közbe.
-De ez nem ér. Én fiú vagyok. Nem tudok varni. És senkinek nincs ötlete a ruhához.-monta Max.
-Egyezzünk meg abba, hogy ém megrajzolom a ruhákat, te pedig megvarrod.-tettem neki javaslatot.
-Nem lehet, hogy a ruhákat is megvarrod?-kérdezte Max.
-Nem.-mondtam.
Max elkezdett duzzogni.
-Na mindenki mondjon egy ötletet.-mondtam a többieknek.
Mindenki csak nézet mindenre.
-Na azért az ötleteket csillapítsátok.-mondtam nevetve.
-Nekem van egy ötletem.-mondta Max.-Lehetne olyan ruhám, mint Flashnek, csak kékbe.
-Oké ez nem is olyan rossz ötlet.-válaszoltam.
-Nekem lehetne zöld kezeslábas ruhám, és egy maszk. A ruhán pedig lehetne kettő fekete b betű.-mondta Barny.
-Oké ez is jó.-válaszoltam.-Na valaki más?
-Nekem fekete hosszú kabát, egy fekete pulcsi, egy hozzá illő farmerrel. És egy tudós szemcsi. Az nagyon menő lenne.-felelte Brian.
-Hát jó. Ez még megoldható.-mondtam.
-Nekük lehet egyen ruhánk?-kérdezte Viki.
-Lehet, csak akkor adjatok egy ötletet.-feleltem.
-Lehetne mondjuk a kezdő betűnk rajta. És legyen valami durva. Bőrdzseki, fekete cicagatya. És egy fekete maszk.-Viki és Dodó mondta egyszerre.
-Öhh.... hát a ti stílusotok. Oké rendben.-feleltem.-Dorina, Tessa ti vagytok.
-Nekem nincs ötletem.-mondta Tessa.
-Nekem van egy ötletem.-mondta Dorina.-Lehetne lila kezeslábasom egy köpennyel, aminek van gallérja és egy lila maszk.
-Remek. Ez is jó ötlet.-válaszoltam.-Na Tessa már csak te vagy.
-Hát de neked sincs ötleted.-mondta Tessa.
-De nekem van.-válaszoltam.
-Na mi?-kérdezte Tess.
-Egy barna pulcsi, aminek nagyon nagy a kapucnia, és ehy barna gatya. Meg egy maszk.-feleltem.
-Ez jó. De nekem nincs ötletem. -monta Tessa.
-Hát akkor segítünk.-feleltem.-Lehetne  rózsaszín pulcsi egy hozzá illő fehér gatyával és egy fehér maszkal. Na mit szólsz hozzá.
-Ez nem is annyira rossz. Jó rendben.-felelte Tess.
-Tök jó, hogy lesznek ruháink, de azok szerintem nagyon semmit nem fognak védeni.-mondta Brian.
-Ez igaz.-helyeseltem.
-Golyó álló. Tűz álló. Szúrás álló. A maszkokba, pedig lehetnének fülesek és speciális eszközök amivel bemérhetnénk a rossz fiúkat.-vetette fel az ötletet Max.
-Oké ezek jók meg minden. De nincs rá elég pénzünk. És ez szerintem nem 2 fillér.-mondtam a többieknek.
-Ez igaz. Kereshetnénk állásokat.-mondta Dorina.
-Oké. De ezek kb. hány forintba kerülhetnek?-kérdeztem.
-Hát talán egymillió forint. Vagy kevesebb.-mondta Max.
-Hát akkor nagyon sokat kell dolgoznunk. De ha hősök akarunk lenni akkor gyerünk.-lelkesíteztem a többieket.

Egy Új Kezdet //BEFEJEZETT//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang