-Max gyorsan menjünk.-adtam ki a parancsot Maxnek.
Felkapott és kimentünk.
-Meg kell keresnünk a többieket.-javasoltam.
-Rendben.-egyezett bele és elfutott.
30 másodpercen belül mindenki ott volt.
-Szép volt Max.-dícsértem meg.
-Köszi.-mondta és elmosolyodott.
-Na srácok láttátok Emmát?-kérdeztem.
-Az a szörny volt az? Mert akkor igen.-mondta Barny.-Ja amúgy Matthewt vittel el?
-Igen.-válaszoltam.
-Akkor meg kell mentenünk!-mondta Viki.
-Hát nem muszáj.-motyogta Max.
Én a mondat hallatán bele boxoltam a vállába. Elég nagyot felszisszent.
-Majd később megölheted. Most mentsük meg Matthewt.-javasolta Tessa.
-Oké.-mondtam komoran.
-Na Stella hallgatjuk a tervet.-mondta Brian.
-Öhh...... most nincs tervem.-dadogtam.
-Mi...... micsoda? Neked nincs terved?-akadt ki Dorina.-Olyan nincs. Neked mindig van terved.
-Tudom. De most nincs. Ez olyan, mintha balszerencsés lennék.-motyogtam.
-Hát a terved nélkül semmik vagyunk. Hisz te vagy a főnök.-mondta Dodó.
-Micsoda?! Én nem vagyok a góré. Itt mindenki góré.-mondtam.
-De igazság szerint midig rád hallgatunk szóval te vagy a főnök.-akadékoskodott Viki.
-De... ahh... Ezt majd később megbeszéljük. De nem vagyok a főnök.-mondtam.
-Oké. Te tudod.-mondta Viki.
Ekkor hirtelen megrezgett alattunk a föld és elestünk.
-Túl hangosan vitatkoztok. Pfh. Lehet, hogy mégse vagytok annyira összetartó csapat.-mondta Emma.
-Úgy is le fogunk győzni.-üvöltöttem rá.
-Ja persze.-mondta Emma és láthatatlanná vált.
-Jó srácok van egy tervem. Dodó lehetne ,,elme beszélgetés?''-kérdeztem.
-Hát persze.-válaszolta.
-Oké. Na mondom a tervet. Barny válj láthatatlanná és mász fel a tetőre. Amikor szólok ugorj rá Emmára. Utána Brian teleportálj fel velem. Viki csapda kell. Dorinák tudok egy elme teret létrehozni?-kérdeztem.
-Azt hisszük igen.-válaszolták.
-Oké. Ez is valami. Na Tessa a te feladatod egy erő pajzsot csinálni. Max te fuss olyan gyorsan, hogy egy tornádót idézz elő. Na akkor rajta.-mondtam és mindenki a tervet követte. Briannel felmentünk. Viki csinálta a cellát. Tessa és Dorinák csinálták a ,,mágikus" tereket. Max pedig Csinálta a tornádót.
-Nos Stella mit csinálunk itt fent?-kérdezte Brian.
-Barny és én ráugrunk a hátára bele lökjük a tornádóba és az erő terek segítségével a csabdába csaljuk.-válaszoltam.
-Oké. És mi lesz Matthew-val?-ismét tett fel kérdést Brian.
-Öh...... majd az még kitalálom.-feleltem.-Na Barny készen állsz?
-Asszem igen.-válaszolta.
-Oké ez is megteszi. Na akkor gyerünk. Héj te ocsmány szörny. Itt vagyunk.-gúnyolódtam.
Erre Emma felénk kezdett el repülni.
Már ott volt a közelünkbe.
-Barny most.-üvöltöttem és ráugrottunk.
-Csak egy fuvar lesz.-viccelődött Barny.
Mi a tornádó felé kezdtük el irányítani. Emma nagyon erőlködött, hogy ki jusson, de ekkor hirtelen elengedte Matthewt, aki a karmai között volt. Én ösztönösen cselekedtem és leugrottam a szörnyről. Matthew felé vettem az irányt. Átváltoztam gyorsan sassá. Megfotam a vállát és a földre tettem. Barny hirtelen a földre zuhant. A szörny nem arra ment amerre mi akartunk. A tervem megbukott.
YOU ARE READING
Egy Új Kezdet //BEFEJEZETT//
ActionStella Lee egy 14 éves lány és tökre normális élete van. Egy nap a barátaival fura dolog történik. Kövesd végig a történetem.