Nagyon meglepődtem mindenen. Lehet üldöznek engem és a barátaimat.
-Hogy néznek ki azok a SÁTÁNISTÁK?-kérdeztem.
-Hasonlítanak az ördögre. Csak a szarvuk helyett koponyát viselnek.-monta Emma.
-Jaj de jó. Annyira örülök neki.-gúnyolódott Dorina.
Én még mindig sokk hatása alatt voltam.
-Stella itt vagy velünk?-Max hadonászva kérdezte előttem.
-Persze. Csak nagyon sokkolt mind ez. Elszőr az, hogy szupererőm van. Most meg ez. De ugye nem tudják, hogy mi létezünk?-aggódottan kérdeztem.
-Hát elméleti szinten ők megérzik a különleges lények erőit.-mondta Emma.
-Hú ha az kurva jó.-Tessa idegeskedett.
-Nyugi van skacok.-mondtam.-Ugye megtudjuk magonkat védeni azok az izék ellen?
-Persze csak az erőtöket kell fejlesztenetek, és mi is megvédünk benneteket az életünk árán is.-mondta Emma.
Nagyon kedves volt velünk Emma. Nagyon féltem, hogy azok a lények élnek, vagy nem. Max oda lépett elém és az ő ég kék szeme találkozott az én tenger kék szemem színével.
-Ne izgulj minden rendbe lesz.-mondta és megölelt.
-Tudom. Benned mindig megbízom.-mondtam nyugodtan.-Csak nagyon aggódom értetek tudod milyen vagyok.
-Tudom. De semmi bajom nem esik míg veled vagyok.-nyugtadgatott Max.
-Ez egy kicsit nyálas volt. Nem gondolod.-gúnyolódtam.
-Ez elég az volt. De remélem ezzel megnyugtattalak.-mosojodott el Max.
-Asszem igen.-vigyorogtam.
-Na de ezt az egészet engedjük el, és készítsünk fel titeket!-mondta Emma.Egy hónap múlva
Egy hónapig csak edzettük az erőnket. Egyre erősebbek lettünk. Már nem féltem. Éppen Tessa-val a laborba indultunk, de amikor odaértünk láttuk, hogy betörtek. Azonnal elkeztún futni. Mikor beléptünk nagyon sok holtestet láttunk. Egyből Emma dolgozó szobájába indultunk.
-EMMA HOL VAGY!-üvoltöztem.
-Stella segíts!-hallottam Tessa szájából.
Láttam Emmát egy hatalnas könyvespolc volt ráborulva. Az összes erőm összeszedtem és átalakultam egy elefántá. Sikerült felemelbem a polcot.
-Kérlek Emma ne add fel. Tessa kérlek segíts neki!-montam Tessának de a hangom a végére elvékonyodott.
Tessa az összes erejét össze szedte. Egy hatalmas fénycsóvát láttam. De már késő volt. Meghalt. A többiek 3s megérkeztek.
-AZOK A ROHADT DÖGÖK VOLTAK!-üvöltöztem és a szemem hirtelen vörösre váltott.
-Stella nem tehettünk volba semmit. Mi is így végeztük volna.-mondta Max.
-De mi azért vagyunk, hogy megvédjük az ártatlanokat! Nem azért vagyunk, hogy másokat öljenek meg miattunk!-idegeskedtem.
Annyira ideges voltam és elrohantam oroszlánként.
-STELLA!-üvöltötte utánam Viki.
-Hagyad most egy kis magányra van szüksége.-mondta Max.
-Ugye vissza fog jönni?-kérdezte Brian.
-Vissza fog jönni. Csak egy kis magányra van szüksége.-mondta Max.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy Új Kezdet //BEFEJEZETT//
AçãoStella Lee egy 14 éves lány és tökre normális élete van. Egy nap a barátaival fura dolog történik. Kövesd végig a történetem.