Xander
Nagyon nehezemre esett türtőztetni a haragom. Fogaimat összeszorítottam, de mindezt úgy, hogy Tusdar ne lásson belőle semmit. De tudta. És ezzel teljes mértékben tisztában voltam.
-Ugyan, hát már csak meg se látogathatom drága bátyámat?
Gyűlöltem. Gyűlöltem, hogy minden egyes szava arcon csapott. Gyűlöltem, hogy tudtam milyen szörnyűséget tett. Gyűlöltem, mert fájt, hogy egy ilyen alak a testvérem és azt akivé vált. És mert, most hosszú ideje megint volt valami, amit elvehetett tőlem.
-Nem szokásod ilyen szívélyes látogatásokat tenned. -hangom rideg volt.
-Hát gondoltam, ha már a piactéren járok benézek hozzád is. -mondta unottan. De nyers tekintete másról árulkodott.
-Mit kerestél te ott?
-Csak szétnéztem, de látom elég rosszul időzítettem. -vigyorgott.
Ekkor felderengett előttem Sky arca. A fenébe!
-Csak nem eszedbe jutott valami? Esetleg valaki...?
Nem tudtam pontosan mit érzek. De harag és félelem biztosan volt benne.
-Nem tudom, miről beszélsz. -mondtam ki egy másodperccel több gondolkodási idő után, mit ahogy terveztem és ahogy normális lett volna. Tusdar, ha lehet most még erősebben és fenyegetőbben vigyorgott rám.
Nyugalmat erőltettem magamra. De szinte levegőt venni is alig mertem. Majd egy szolgáló haladt el az ajtó előtt. Fiatal lány volt, talán nemrég jöhetett.
-Na és ő hova siet?- kérdezte, miközben elkapta a karját és fenyegetően nézett rá. A lány elsápadt, barna szemei tágra nyíltak. Félt.
-Biztosan eltévedt. Új vagy itt? -kérdeztem nyugodtan.
-I..Igen.
-Engedd el. -néztem szigorúan Tusdarra.
-Ahogy parancsolod. -mondta és elengedte a lányt, aki el is iszkolt.
-És tisztelettel megkérlek, hogy távozz.
YOU ARE READING
A Szívtolvaj
FantasySky East gyűlöli a szerelmet. Épp amikor átesik egy szakításon, egy idegen megmenti, ezzel egy másik világba taszítva őt. Ő a Szívtolvaj. De vajon Sky szívét is képes lesz elrabolni? "A szerelemben egy kicsit önzőnek kell lenni." Eddigi legjobb he...