Fénylő árnyak

227 25 7
                                    

Tovább zokogtam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tovább zokogtam. Xander mondata nem nyugtatott meg. Gyönyörű szavai inkább csak jobban fájtak.

-Ne sírj, kérlek..

-Minden az én hibám.

-Sss. Ez nem igaz. Hamarabb el kellett volna mondanom mindent. Akkor ez az egész nem történik meg. -cirógatta meg gyengéden a tincseimet.

-Pihenned kell. -mondtam szipogva és visszanyeltem a többi feltörni készülő könnyemet. Finoman eltoltam magamtól. Éreztem ahogy a láza megint elkezdett emelkedni.

-Maradj még! -kérlelt, de én megráztam a fejem. Majd az ajtóhoz siettem. Valamiért úgy éreztem, hogy el kell hagynom a szobát. -Visszajövök, amint tudok, ne aggódj. -Ezzel már ki is léptem az ajtón.

-Ígérd meg! -szólt még Xander utánam.

-Ígérem. -mosolyogtam vissza teljes erőmből. Majd végigsiettem a folyosón. Ám egy árny követett. Egy apró tűzmadár volt, gyertyáról, gyertyára szállt. Tudtam ez most nem álom. Tudtam, hogy nem menekülhetek előle mégis megpróbáltam.  Próbáltam befordulni olyan folyosókra, melyeket nem ismertem, de a madár utamat állta. Vissza is fordultam, de a madár ismét ott volt és nem engedett tovább. Olyankor hatalmasra nőve állta utamat és lassan közeledve hajtott tovább. Az erkélyajtónál ismét megtorpantam. Gúnyos nevetés ütötte meg a fülemet és egyértelmű volt honnan jött. És az is, hogy kié. Kiléptem a holdfénybe.

-Mostanában gyakoriak ezek a randevúk nem igaz?

-Miattam jöttél? -kérdeztem, hangom érzelemmentesen csengett.

-Mondhatni. Xander elég gyenge most, nem igaz?

Nem válaszoltam. Csak néztem magam elé. Csak a következő mondatára kaptam fel a fejem.

-Annyira hogy talán meg is ölhetném.

-Azt hittem megegyeztünk. -mondtam kissé rémülten.

-Tényleg? Miben is?

-Hogy nem bántod. Bármit kész lennék megtenni ezért.

Ekkor elindult felém és én hátrálni kezdtem. A fal a hátamhoz ért, mire Tusdar felemelte a kezét és megérintette az arcomat. Elhúzódtam az érintése elől, de nem tudtam hova menni. Nem is mertem.

-Egyenlőre kár lenne érted, ha meghalnál. De ki tudja egy nap talán az a nap is eljön... -simított végig a nyakamon. A mozdulattól megborzongtam. - ..egyenlőre viszont, csak annyit kérek, hogy ne feledkezz meg erről a találkozásról.

A következő pillanatban már madara hátáról vigyorgott le rám. -Még találkozunk.

Meg akart félemlíteni jól tudtam. És sikerült neki. Lecsúsztam egészen a földre. De nem akartam többet sírni így visszafojtottam a könnyeim. Tehetetlennek és gyengének éreztem magam. Ekkor valami selymes ért az oldalamhoz. Arner bátorítóan mellém bújt, mintha csak értette volna, milyen nyomorultul érzem magam. Phexides leült elém és oldalra billentette a fejét, amin akaratlanul is mosolyognom kellett. Egy őr sietett felém.

A SzívtolvajWhere stories live. Discover now