Fhú gyerekek hol is kezdjem. Az elejét picit hosszabbra akartam írni eredetileg, de türelmetlen voltam és haladni akartam, szóval azt még lehet, hogy átírom.
Az első foduló pont talán Zerin volt. Ugyanis kellett valami ok, amiért Tusdar meglátogatta Xandert. Erre pedig akkor jött az ötlet, amikor a Pinteresten megláttam a karaktert és mi tagadás beleszerettem. Eredetileg csak azok az állatok lettek volna amik kit vannak a történet elején Zerint is oda utóbb raktam ki.
Ashtan-t eredetileg egy nőcsábásznak terveztem, aki minden áron el akarja venni Skyt, de sehogy se tudtam így írni róla. Ekkor még úgy akartam megírni, hogy Tusdar lesz szerelmes Skyba, de a kedvéért megváltozna, viszont az utóbbi nem akar Xander nélkül élni. Szóval így ezt a lehetőséget elvetettem és Ashtanból szövetségest faragtam, viszont karakterszegény volt a történet.
Így jött a képbe Garion, akiről mivel nem tudtunk meg sokat (mármint a jelleméről), nem is szerettük meg úgy igazán. Ezt éreztem rajtatok is, de én se tudtam szánalommal írni róla. Hanyagolhattam volna a karaktert, mégis abban volt egy kis szerepe, hogy még többet megtudtunk Skyról. Eredetileg azt akartam, hogy benne se legyen a történetben aztán meg, hogy ő is teljesen ellenezze lánya kapcsolatát, de inkább ez aztán egy kis atyai szigorrá alakult. Ellenezte, de igazából Xandert is szerette és végül nem állt közéjük.
Majd Esresa. Ő egy betervezetlen karakter volt, viszont nem akartam Ashtannak se túl sok erőt adni, így próbáltam egy viszonylag normális testvéri kapcsolatot kialakítani és ezen kívül túl sokat az ő jelleméről se tudtunk meg.
Na és jöttek a zárófejezetek. Igazság szerint volt egy történet, amit még ennek a megírása előtt olvastam a címe: Hopelessly Szívdobbanás olvasólistámon találjátok, ha érdekel. És Spoiler: ennek a vége nem épp happy enddel végződik. Vagyis nem egészen. És nekem ez nagyon tetszett, de! aztán jött a kommentáradat. És őszintén szólva, végül nem tudtam megölni a karaktereimet. Pedig az eredeti tervem az volt, hogy Xander valóban meghal. De ez sok kérdést is felvetett. Akkor Sky-al mi lesz? Ő veszi át a Birodalmat? Na és mi van a másik Birodalommal? Összehozhattam volna Ashtannal, de az utóbbi kérdésre az nem adott volna választ. És nekem erre nem lett volna ötletem, vagy ha igen, akkor legalább 60 fejezetes lett volna a történet.
Gondolkodtam azon is, hogy Ashtan átáll Tusdar oldalára, majd ő is meghal. Sőt arra is, hogy a végén ő áldozza fel magát Xanderért. De.. de nem így lett, bár Esresa helyett neki kellett volna meghalnia, amit nem írtam ki, de a történet sejteti. Így Esresa áldozta fel magát, ami titeket és engem se viselt meg annyira.
Azt hiszem nagyjából ennyi. Biztosan voltak még olyan teóriák amik bennetek és bennem is felötlöttek, de talán ezek voltak a leglényegesebbek közülük.
És tényleg ennyi.
Még egyszer köszönöm nektek, hogy velem tartottatok! A legközelebbi viszontlátásig! ;)
YOU ARE READING
A Szívtolvaj
FantasySky East gyűlöli a szerelmet. Épp amikor átesik egy szakításon, egy idegen megmenti, ezzel egy másik világba taszítva őt. Ő a Szívtolvaj. De vajon Sky szívét is képes lesz elrabolni? "A szerelemben egy kicsit önzőnek kell lenni." Eddigi legjobb he...