Utolsó remény

232 24 49
                                    

Ekkor viszont Tusdar, mintha meggondolta volna magát, felém indult

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ekkor viszont Tusdar, mintha meggondolta volna magát, felém indult. Xander pedig felkapta a kardját, ám a másik katona egyből átvette Tusdar helyét. Én megtorpantam. Nyakamba égő fájdalom hasított és térdre estem.

-Sky fuss! -hallottam meg Xander hangját, de nem bírtam felállni.

Tusdar rángatott fel, kardját nyakamnak szegezte.

-Talán, még meg tudnánk egyezni hercegnő. Folytathatnánk a kísérleteket, Xander pedig élhet a tömlöcben a helyeden. És ha megkapom az erőd, elküldöm az emlékek szigetére, azokkal együtt, akiket közel engedett magához.

-Az csak egy újabb ok lenne a halálra. Soha nem egyezem bele. -erre megint éles fájdalom cikázott át rajtam. A bőröm lángolt, Tusdar haragja miatt pedig, már a közeli erdő is égett. Minden erőmmel azon voltam, hogy ne veszítsem el az eszméletem.

-Akkor nézd végig hogyan veszem el az életét. -mondta és ellökött magától.

Xander abban a pillanatban ütötte le a katonát és már felénk tartott. Kardjaik megint összecsattantak. Onnantól pedig, minden olyan lassan történt. A szirt szélére sodródtak és mivel Xander fáradt volt, újra elvesztette kardját, mely most a szakadékba zuhant. Felsikoltottam, és muszáj volt erőt vennem magamon. Már csak néhány lépésnyire voltam, amikor Tusdar kardja már a magasba lendült, ám Xander elkapta a kezét és rácsúsztatta a markolatra, mire a kard váratlan sebességgel fagyott meg és tört szilánkokra. Felsóhajtottam, de a nyugodtságom egy pillanatig tartott. Közelharcba kezdtek, viszont Tusdar előrántotta tőrét. Újra felkiáltottam, de már késő volt. A penge Xander hasába fúródott.

Xander

-Neem! Xander! -hallottam meg Sky hangját és ezt követően éles fájdalom hasított belém. Mozdulatlanná dermedtem. Nem győzhetett Tusdar. Nem és nem!

-Nem kellet volna így alakulnia, testvér. -suttogta Tusdar.

-Nem hagyom többé, hogy mást is bánts..

-Késő.. -kezdte Tusdar, de megragadtam a gallérját.

Már csak egy lehetőségem volt. Az utolsó..

Nagyot rántottam rajta és mindketten a szakadékba estünk. Vége van. A hátam egy sziklának vágódott, egy pillanatig nem jutottam levegőhöz. Még hallottam csontjaim reccsenését, ahogy földet értem az egyik kiálló szirten. Az utolsó, amit láttam, hogy Tusdar tovább zuhan a mélységbe. Majd egy pillanatnyi éles fájdalom és mindent elnyelő, teljes sötétség vett körbe.

Sky

Az égő fájdalom megszűnt, ahogy Tusdar lezuhant. Helyére egy még észveszejtőbb fájdalom lépett. Ashtan valahonnan mellém került és próbált visszatartani.

-Le kell mennem! Ő nem hallhatott meg!

-Sky..

-Neem! -kibontakoztam szorításából és a szakadék felé hajoltam. -Ott van! -még könnyeim fátyolán keresztül is láttam Xander testét. Elindultam lefelé, Ashtan pedig követett. Vagy háromszor is elkapott, mert már engem is elhagyott az erőm és majdnem a szakadékban végeztem én is. Az utolsó, néhány méteren csak csúsztunk lefelé. Xander borzalmasan nézett ki, mindenfelé patakokban folyt a vér.

A SzívtolvajKde žijí příběhy. Začni objevovat