Ködbe zárt éjszaka

198 21 21
                                    

Xander

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Xander

-Nem jöhet vissza! Hogy hagyhattad Ashtannak..!

-Ashtannak igaza van és csak jót akar. Nem volt jogom, a megkérdezése nélkül elküldeni.

-Meg akartad védeni.

-Igen. De nem így kellett volna. Ahogy neked sem. Tudom jól, hogy szereted őt hisz a lányod. És ebben, most nekem kell döntenem. Mert szeretem őt. És mindent meg fogok tenni, hogy megvédjem akkor is, ha ez lesz az utolsó dolog, amit életemben teszek!

Garion mosolyogva dőlt hátra a széken.

-Tudod, most először hallottalak úgy beszélni, mint egy igazi férfit. És mint egy királyt. Azok a dolgok melyek az országra nehezedtek elfelejtették veled, ki is vagy. Örülök, hogy Sky rádöbbentett erre. Bár megvallom őszintén, jobban örültem volna, ha ott marad.

Szóval Garion részben leckéztetett.

-De nem maradhat.

-Tudom. -mondta és felállt. -Sky előbb, vagy utóbb úgyis kitalálta volna, hogyan térhet vissza.

-Viszont úgy gondolod te is, a kastélyba nem térhet vissza.

-Igen. Bízom benne, hogy Tusdar egy ideig nem fogja keresni, legalábbis nem itt.

-Erre már találtam megoldást. De szükségem van Edwanra és Dreinre.

-Ugye nem akarod velük őriztetni Skyt?

-Igazából csak az egyikükkel. A másikuknak itt van a helye. Viszont szükségem van a tanácsodra, abból a szempontból, hogy ki hol legyen.

-Úgy gondolom, Edwannak kellene itt maradnia, mivel a várfalon levő íjászokat is ő felügyeli. Drein pedig, úgyis jobban élvezi a kihívásos feladatokat.

-Ez igaz. Akkor ezt megbeszéltük.

-És mégis, hova akarod vinni Skyt?

Sky

Ashtan szorosan fogta a kezem, de idegesnek tűnt. És még mielőtt megkérdezhettem volna, mi a baja ő maga adta meg a választ.

-Olyan érzésem van, hogy valaki figyel. De ne nézz hátra!

-Gondolom, Nigel.

Ashtan bólintott.

-Valószínű. De ne aggódj, lerázzuk. A fák között, nagyon sűrű volt a köd.

-Azt hittem, itt nincs erőd.

-Mert nincs is. A köd természetes, én meg már jól ismerem, mikor jelenik meg, vagy éppen tudom, hol keressem.

-Előnyös.

A köd lassan körbeölelt.

-Na tal idish!

A SzívtolvajDonde viven las historias. Descúbrelo ahora