-Janek mówi, żebyś weszła na fejsa- powiedział Maciek, szturchnąwszy mnie. Zanim jednak odwróciłam głowę w stronę blondyna, spojrzałam na bruneta, a raczej na tył jego głowy.
-Po co?- zapytałam chłopaka, siedzącego obok mnie. Nie wiedziałam żadnego sensu w rozmowie z Jankiem. Nie gadaliśmy ze sobą po za szkołą, nawet w jej trakcie. Spontaniczne wymiany zdań na lekcji to było maksimum naszej konwersacji. Nigdy nie gadałam z nim tak normalnie; nie było rozmów typu „co tam u ciebie?" ani właściwie rozmów jakiegokolwiek innego typu.
Maciek w odpowiedzi wzruszył ramionami i zaczął czytać zadanie wyświetlone na rzutniku.
-Ooookej- powiedziałam przeciągle po części sama do siebie, po części w odpowiedzi na brak odpowiedzi chłopaka.Janek: Błagam przełożymy Niemca?
Będzie gotowiec jak przełożymy
W sumie dla ciebie to bez różnicy
Ale jak poprosisz to się zgodzi
#jedyna nadzieja :))))Ja: Czyli mam ją poprosić o przełożenie?
Janek: Tak
Najlepiej z SaraJa: Można spróbować, mi to wisi
Janek: Najbardziej przekonasz ją
Jak ja bym po prosił
toby tym bardziej zrobiła
A wy jesteście dobre z Niemca
I was lubiJa: No, Oki luz
Janek: :))))
<3 <3 <3 <3„Te serduszka to mogłeś sobie darować Janek", pomyślałam, lecz ta myśl pozostała jedynie zwykłą, nic nie wartościową myślą, która tak szybko jak się pojawiła, tak szybko znikła. Zablokowałam telefon i powróciłam do lekcji.
_______________________________________________________________________
Taki króciutki rozdział, za to kolejny będzie dłuższy. Im dalej tym więcej jest tych dłuższych, ale na razie zarysowuję fabułę, osoby i sytuacje.
Do zobaczenia ;)
Komentujcie i gwiazdkujcie!
p.
CZYTASZ
IT Girl
Teen FictionHistoria jednej z instagramowych I T Girls czy dziewczyny, zajmującej się IT i naukami ścisłymi? "Definitywnie go nie kocham, ale on sprawia, że czuję się ważna w pewien sposób. Poświęca mi uwagę, jak nikt dotychczas. Przy nim jestem bardziej pewna...