❤1❤

1.6K 118 119
                                    

Chimchim: Proč si nechceš psát? T^T

Suga: Protože tě neznám?

Chimchim: Ale já tě chci znát! °^°

Suga: A pak mě odkopneš jako všichni?

Chimchim: Já nejsem všichni! Věř mi!

Suga: Dokud nezjistíš co jsem zač.

Chimchim: Proč si tak nepříjemný?

Suga: Jsem takový furt.

Chimchim: Byl si někdy šťastný?

Suga: Nevím co je štěstí nikdy jsem nebyl a nikdy nebudu vzdej to mě nikdy nepotkalo štěstí...

Chimchim: Pomůžu ti! ^^

Suga: Jsi otravný víš to?

Chimchim: Jop vím to a tobě to nevadí❤

Suga: Za 1. To srdce si odpusť -.- za 2. Vadí a moc...Mohl bys otravovat někoho kdo na to má naladu?

Chimchim: Kdyby ti to vadilo tak si mě blokneš...

*zobrazeno*

Chimchim: Mám tě rás nemůžu si pomoct, ale Opravdu tě mám rád. *v*

Suga: To říkali všichni a pak zjistili co sem a odkopli mě jako kus hadru. Tobě nedochází, že tě nemám rád? Protože vím, že mě odkopneš?

Chimchim: Sugo či jak se jmenuješ ,_, Nejsem jako každý já si kamarádů vážím a snažím se jim pomoct a chci pomoct i tobě...

Suga: Mě už nejde pomoct nevim kdy to pochopíš, ale si hroznej...Určitě tě někdo nalákal, abych si myslel, že se našel dobrý člověk, který by semnou byl i přes to co jsem. Ale nikdo takový není, ale ty to furt nemůžeš pochopit!...

Chimchim: Ale já s tebou chci být Sugo...Chci ti pomoct a jsem dobrý člověk...Budu s tebou i když mě budeš ignorovat😊

*zobrazeno*

Chimchim: Řekneš mi aspoň svoje jméno? ^^ Já jsem Jimin.

Suga: Yoongi...Min Yoongi😒 Možná ti to jméno něco říká takže jsem připravenej na výsměch.

Chimchim: Yoongi...😮 Nic mi to neříká...Proč nesmím vědět kdo jsi i přes to, že tě mám rád?

Chimchim: Kdybych ti to řekl, ale to neudělám tak by ses mi vysmál což je 100% pokud nejsi jako já, ale tomu sotva věřím pochop, že tě nepotřebuju ke svému životu jaký by bylo tobě kdyby si o všechny přišel? Nějak, protože někoho máš, ale já nemám nikoho!

Chimchim: Máš mě Yoongi.

------------------------------------------------
Jop větší potomost psát nemůžu a ještě tak krátkou (●__●) Nats dostala poznámku "vážení rodiče vaše dcérka "Miška" (rlly) slintá nad erotickýma fotkama" (●__●) Může bejt něco lepšího? Ja za to nemůžu, že Tae má dokonalé tělo(͡° ͜ʖ ͡°)
*NT*

Young Forever [YoonMin Texting] [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat