Merel pov
Eenmaal in de lucht begin in mijn praatje. 'Tara, Silvana en ik hebben uitgevonden dat Max V verblijft in een kelder van een club' zeg ik. 'Hij is hoogst waarschijnlijk ontvoerd door de Bratva die het nog steeds oneens zijn met de keuze van Red Bull Racing om Daniil en Max V om te wisselen' leg ik verder uit. 'Hiermee hopen ze zo te bereiken dat nu Max V er niet meer is Daniil weer naar Red Bull Racing komt' vult Tara mij aan. 'God jongens Silvana is weer wakker' schreeuwt Isabella. 'Waar de f*ck ben ik' zegt Silvana. 'Momenteel boven Duits grondgebied Silvanan' antwoord Dani. 'Wat zeg je hebben jullie me in een vliegtuig gestopt' roept Silvana. 'Ik wil der uit nu' zegt ze. 'Sil we kunnen nu niet opeens stoppen hoor' zeg ik. 'Er zijn ook geen luchthavens in de buurt' zegt Dani.
Tara pov
'Ik heb zojuist een idee gekregen jongens zeg ik 'Toevallig weet ik dat mijn liefde Nico hier in de buurt woont en een enorme achtertuin heeft, laten we daar landen'. 'Ja hallo we kunnen niet zomaar bij iemand in de achtertuin landen wat denk je wel niet' zegt Femke. 'JONGENS HET MAAKT ME NIET UIT WAT JULLIE DOEN MAAR IK MOET ER NU UIT' schreeuwt Silvana die nu helemaal in paniek is. 'We hebben toch ook de parachutes mee?' vraagt Isabella. 'Ja die hebben we wel ingepakt' zegt Merit. 'Renate weet jij toevallig nog in welke tas ze zitten?' vraagt ze. 'Tuurlijk' zegt Renate 'Ik stop het belangrijkste altijd in de AH tas dat weten jullie toch'.
Isabella pov
'Tara weet jij echt precies waar Nico H woont?' vraag ik. 'Ja duh' zegt Tara. 'Stalker much' zegt Merel. 'Moet jij nodig zeggen jij houdt met die zender in Kris zijn telefoon elke stap die die neemt bij!' zegt Silvana. 'Tara ga je de coordinaten doorgeven aan Dani' vraag ik. 'Omg yesss' zegt Tara. 'woehooo ik ga mijn man ontmoeten en jullie lekker niet' zingt ze. 'Pas maar op' zegt Dani 'Anders vlieg ik zo langs hem heen hoor'. 'Oke Dani jij vliegt door naar Rusland met de spullen en wacht op ons op de afgesproken plek wij zijn er als het goed morgen ochten ook' zeg ik. 'Hoe gaan we dan' vraagt Femke. 'Geen idee' zeg ik 'Waarschijnlijk nemen we de trein of zo'. 'Alles beter dan dit k*t vliegtuig' roept Silvana.
Dani pov
'Trek de parachute pakken maar aan, we zijn bijna bij het juiste punt' roep ik. De rest doet wat ik zeg. Ik open de deuren van het vliegtuig. 'Ik tel tot tien en dan moeten jullie gaan' roep ik. '10.9.8.7.6.5.4.3.2.1.GO'. 'Tot in Rusland Dani' zegt Isabella. En dan zijn ze allemaal naar buiten gesprongen.
Renate pov
'whoheeee' schreeuw ik. 'Renate hou kop kut' roept Merel 'We zijn op missie'. Langzaam aan komt de grond steeds dichterbij en we landen allemaal in de achtertuin. Op Merit na dan die is weer eens in een boom blijven hangen. 'Pik wat doe je' roep ik. 'Het was de wind hoor' zegt Merit. 'De wind mijn ass jezus' zegt Tara. 'Oke heeft er iemand een schaar bij zich?' roept Merel. 'Wie zou er nu in godsnaam een schaar bij zich hebben' zegt Silvana. 'Maar gelukkig hebben we onze schoen messen' zeg ik. Ik zorg ervoor dat het mes uit mijn schoen komt, trek hem uit en maak Merit los. 'En nu doe je gewoon normaal ja' zeg ik. 'NOGMAALS HET WAS DE WIND'. Iedereen lacht.
Tara pov
'OMG jongens we zijn er echt' zeg ik 'we zijn echt in de tuin van mijn toekomstige man'. Vervolgens laat ik me op de grond vallen en begin eroverheen te rollen. 'Tara wtf doe je'zegt Renate. 'Het is zijn tuin dus ik aanbid de grond waar hij ooit op gelopen heeft'. 'Waar wie ooit op gelopen heeft?' zegt opeens een wel heel bekende stem achter ons.
JE LEEST
The secret spies
Humorwat gebeurt er als een gestoorde groep meiden spionnen zijn? En een van hun klanten die ook een van hun idolen is wordt ontvoerd? highest rank in humor #1