epiloog (hoe is het nu met)

59 6 0
                                    

10 jaar later

Tara & Nico

Tara en Nico zijn een jaar later getrouwd en hebben vier kinderen: een voor elke letter in TACO. Tara heeft natuurlijk na het aanzoek wel random mensen er mee lastig gevallen. En toen ze uitvond dat ze zwanger was onbekende mensen lastig gevallen met verhalen over 'Nico zijn magische lul' of zo iets. Tara heeft nu een eigen bedrijf waarmee ze lessen Nicologie geeft. 

Renate & Charles

Renate en Charles hebben nog dagelijks ruzie om Charles zijn opmerkingen. Vooral wanneer hun twee kinderen het bijna horen. Renate heeft haar kinderen al alles geleerd over messen en met carnaval gaan ze altijd verplicht als AH tas verkleed. Charles zij ook tijdens het aanzoek 'AAAHH JIJ BENT DE GENE DIE IK WIL' waardoor Renate weer heeft zitten janken om haar AH'TJE. Renate en Charles hebben hun eigen AH winkel. 

Esteban & Merel

Esteban en Merel hebben drie kinderen die allemaal het woord KAULO al kennen. Met grote tegenzin van Esteban hebben ze het geleerd. Ook hebben de kinderen nu al strijd om wie 'Beheerder van het KAULO speelhuisje mag zijn'. Esteban werkt en Merel is zijn 'Prive stripper die wel bekend is', maar vind het ook leuk om in hun huis een bordje met 'KAULO BEHEERDER VAN DIT HUIS EEN ESSIE ZIN PIK' op te hebben maar dat laatste alleen als de kinderen er niet zijn. 

Isabella & Max m

Isabella heeft met haar leiderschap een eigen bedrijf opgericht waar Max de schoonmaak verricht. Ze hebben een kind die als precies alles doet wat zijn moeder zegt. 

Lance & Megan

Lance en Megan zijn nog drie keer naar Oezbekistan en hebben dus vier kinderen. Ze gaan binnekort emigreren naar Oezbekistan om bij de begraafplaats te gaan wonen.

Femke 

Femke is stiekem gaan wonen in het hogwarts kasteel met Tom Felton en af en toe krijgt de rest een brief en heel soms komen ze op visite. 

Sharon

Sharon is weer verhuisd naar Denemarken en is daar gaan samenwonen met een Deen. Verder hebben we nog niet veel van haar gehoord. 

Silvana & Kevin

Ondertussen hebben Silvana en Kevin zelf drie kleine engeltjes rondlopen. Al zijn het af en toe meer bengeltjes. Silvana maakt nu engel beeldjes met Kevin zijn gezicht erop. Kevin werkt gewoon totdat hij weer eens gebeld word door school dat zijn 'engeltjes per ongeluk een kind met een tak in zijn gezicht hebben geslagen'. 

Max & Merit

Max en Merit zijn gewoon vrienden gebleven. Ze hebben hun roddelclubje voortgezet en houden alle sappige nieuwtjes en leuke opmerkingen bij. Merit is druk bezig met het oppassen op de kinderen van Max en zijn vriendin en ze ondertussen samen met Max sarcasme te leren. 

Dani & Dan

Dani en Dan zijn na een overleg van 3 uur uiteindelijk een relatie begonnen. Ze hebben nu drie kinderen en hebben een huis hier en een in Australië. Dani vliegt het hele gezin altijd zelf naar hun vakantiebestemming. Daniel zit er dan altijd veel te trots naast. Ook schept hij op zijn werk vaak op met dingen die Dani heeft gedaan.

De sarcasmetiers

'Is er iets gebeurd met ons dan' aldus Merit. 'Das pech leuk stukje weg' aldus Renate. 'Net zoals wij nu' zegt Max. 





The secret spiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu