de duivel pov (surprise oh nee seurprisse natuurlijk)
Langzaam wordt hem meisje naast me wakker. 'Waar ben ik' roept ze angstig. 'Tja wisten we dat maar' lach ik. 'Hoe heet je' vraag ik. 'Zoë en jij?' zegt ze. 'Ik ben ....' zeg ik. 'Kunnen we hier ooit nog uitkomen' zegt ze 'Leuk dat je het vraagt ik heb toevallig net een paar dagen geleden dit gat naar boven gemaakt en geprobeert voorbij lopende mensen te roepen maar niemand helpt' zeg ik . 'laat is zien' zegt ze. Ik klim via mijn tralies naar boven en schuif het kartonnetje weg. 'Als je wat graaft zit er zo ook zo'n gat aan de kant bij jou want ik heb al een begin gemaakt' zeg ik. Ik ga weer staan en begin te roepen 'somaboedy hilp oes ploes'. Zoë lacht me uit 'Je Engels is ook heel slecht' zegt ze. 'Nou en als je niet normaal doet laat ik je hier zitten ja' zeg ik en ik geef haar een klap door de tralies heen. Ik blijf roepen en na een tijdje komt er een meisje aan ze kijkt om zich heen en ziet dan het gat in de weg met de tralies en kijkt naar benenden. 'Help us' schreeuwt Zoë. 'Yusss hielp oes' zeg ik. 'Wat doen jullie daar' vraagt ze. 'We zitten hier opgesloten haal een ijzerzaag en help ons' zegt Zoë. 'Oke ik ga wat zoeken' zegt ze. 'Wacht wat is je naam?' vraag ik. 'Louise' zegt het meisje.
Tara pov
We komen met zijn allen terug uit het zwembad en gaan slapen in de karaoke bar. Merit was in het zwembad weer eens uitgegleden en had als een soort bowlingbal 10 peuters omgeslide. Ik heb me natuurlijk wel gelijk opgeofferd toen er een luchtbed te weinig was. Ik heb mijn eigen sexy bed. De volgende ochtend wordt ik wakker van veel geschreeuw 'Jongens jongens ze zijn weg' schreeuwt Jesse. 'Wat' zeg ik. 'De duivel en haar duistere helper' zegt Merit. We kleden ons snel aan en gaan met zijn allen snel naar beneden. 'Ze zijn weg door die gaten daar' zegt Jesse. 'Ze hebben dus hulp gehad' zegt Silvana. 'Oh jongens kijk dit briefje' zegt Charles die helemaal trots is dat hij het heeft gevonden 'Nou padvinder van me wat heb je' zegt Renate. Ze pakt het briefje en leest voor wat er op staat : Goedbie bitciss. We lachen allemaal. 'Laten we die beelden dan maar is bekijken' zegt Dani. We gaan weer naar boven en Merel pakt de laptop en zoekt de beelden op. We zien hoe ze er uit gaan, snel pakt Merel ook de beelden van de camera's buiten om te kijken wie ze geholpen heeft. Ze zet de beelden aan en zodra het meisje in beeld komt begint Silvana te schreeuwen 'DAT IS LOUISE'. 'Wie is louise' zegt Merit. 'Dat is de vriendin van Kevin Magnussen' zegt ze.
Charles pov
'Op naar Kevin dan maar' zegt Nico. 'Hoezo' zegt Isabella. 'Geloof me dat wijf zit aan hem vastgeplakt, Kevin hoeft maar in zijn vingers te knippen of ze komt al aanlopen'. 'Goed bedacht schat' zegt Tara. 'Volgens mij heeft Tara te veel spionnen speeksel met Nico uitgewisseld' zegt Merit. 'In dat geval hebben Renate en ik nog wat te doen' zeg ik. 'Maar waar is Kevin nu dan' zegt Renate in een poging de aandacht van zich af te leiden. 'In zijn huis in Denemarken' roept Silvana net iets te enthousiast. 'Nou op naar Denemarken dan maar'.
Femke pov
We lopen door een straat in Denemarken tot dat Silvana schreeuwt 'HIER IS HET MENSEN HET HEILIGE HUIS WAAR ONZE ENGEL WOONT'. 'Okeyyyy' zegt Merel. We lopen naar de voordeur en bellen aan. 'Kijk dit kan ook inplaats van in iemands achtertuin gaan liggen' zegt Nico. 'Maar ik was wel sexy toen ik in je achtertuin lag' zegt Tara. 'Dat zeker' zegt Nico. De deur gaat open en er verschijnt een meisje. 'Hoi waar kan ik jullie mee helpen' zegt ze. 'WAAR IS MIJN MAN EN WAT DOE JE MET HEM' briest Silvana. Het meisje kijkt raar. 'Komen jullie voor Kevin' vraagt ze dan. 'Ik ben zijn schoonmaker Sharon'. 'Ja we komen inderdaad voor Kevin en dus niet voor jou' zegt Silvana terwijl ze langs Sharon heen beukt naar binnen. 'Laat haar maar gewoon even' zegt Dani. 'Nou kom dan maar verder' lacht Sharon. Ze neemt ons mee naar binnen naar de kamer waar Kevin zit. 'Daniel, Charles, Max, Nico en aanhang wat doen jullie hier dan' zegt Kevin positief verrast.
Isabella pov
'Kevin we hebben niet zo'n leuke meededeling voor je' zeg ik. 'Je vriendin is een b*tch en heeft een psygopaat en Daniel zijn stalker bevrijd uit een kerker in Siberië' zegt Silvana. 'En dus moet je met haar afspreken zodat ze die twee meeneemt en we ze alle drie kunnen opsluiten' zegt Femke. 'Oh weten jullie zeker dat het Louise is' vraagt Kevin. 'JAAAAAAAAAAAAAAA' schreeuwt Silvana. 'Dat wijf is zo gek als wat Kevin ik heb al ik weet niet hoevaak rare notities gevonden van namen en dingen' zegt Sharon 'Oke dan, wat is het plan' zegt Kevin.'Nou ten eerste moet je met mij trouwen maar ik denk niet dat je dat bedoeld' zegt Silvana. Iedereen lacht heel hard.
JE LEEST
The secret spies
Humorwat gebeurt er als een gestoorde groep meiden spionnen zijn? En een van hun klanten die ook een van hun idolen is wordt ontvoerd? highest rank in humor #1