Merel pov
We zitten allemaal weer rustig verder te eten (op Renate en Charles die elkaar voeren na dan). Opeens horen we keihard gebel en geklop op de deur. Isabella loopt de hal in en opent de deur. Max loopt mee om te kijken wie het is. Zodra ze de deur opent rent een enorm verwarde en bange Daniel Ricciardo binnen. 'Help Help Help ze is gek' schreeuwt hij. 'Wat is er Dan' vraagt Max. Ondertussen zijn we allemaal komen kijken. 'Jullie moeten me helpen' zegt hij. 'Dan wat doe je hier' zegt Nico verbaasd. 'Max zei dat ze mensen helpen, ons helpen, DUS HELP ME NOU' zegt Dan. 'Als je dan eerst even verteld wat er überhaupt aan de hand is!' zegt Merit. 'Ze ze ze zit achter me aan' zegt Dan. 'Wie' vraagt Silvana. 'Ene Zoë' antwoordt Dan.
Femke pov
'Oh god' schreeuwt Dani 'Dus het heeft niet gewerkt'. 'Wat heeft niet gewerkt' vraagt Max. 'Dat leggen we later wel uit we moeten nu eerst Dan zijn stalker pakken' zegt Renate. 'Dan wordt je serieus gestalkt' vraagt Nico verbaasd. 'Ja' antwoordt Dan. 'Hoe lang al man' vraag Charles nu. 'Al minimaal 3 jaar' zegt Dan. 'Dude waarom heb je nooit iets gezegd' roept Max. 'Na een tijdje stopte het maar sinds kort gaat het weer verder' zegt Dan.
Isabella pov
'Daniel weet Zoë dat je hier bent?' vraag ik. 'Nou niet hier maar ik was ook hier op vakantie en ze stond buiten mijn hotel' zegt hij. 'Oke in dat geval: Dani maak de auto klaar, Silvana, Tara en Merel zoek de bekijk de camera beelden in informatie en Renate, Femke en Merit jullie gaan de spullen pakken'. zeg ik. 'Maar dan doe jij helemaal niks' zegt Nico. 'God je lijkt net op je vriendin die zij dat ook tegen me bij onze een na laatste missie' zeg ik. 'Kijk Renate Nico en ik zijn couplegoals en jij en Charles niet' schreeuwt ze en ze steekt haar tong uit naar Renate.
Renate pov
We lopen naar de auto met de ingepakte tassen en de AH tas. De rest is er al. Nico en Tara staan midden op de weg elkaar af te likken want ze moeten maar liefst een halve dag zonder elkaar. 'Mag Nico echt niet mee' vraagt Tara. 'Nee' zegt Silvana 'Zoë herkent Nico'. 'Maar waarom mag Charles dan wel mee. 'Omdat Charles gezicht half blauw is en ze hem zo niet herkend en we altijd hulp kunnen gebruiken' zegt Isabella. Tara gaat weer veder met het aflebberen van Nico. Dan en Max zwaaien nog even van achter het raam binnen. 'Nou Renate je hebt dit keer hopelijk niet je hele Lewis poster collectie meegenomen hoop ik' lacht Merel. 'WAT' scheeuwt Charles 'Waarom heb je een Lewis poster collectie'. 'Omdat ze fan is van Lewis loser' zegt Merit. 'Maar waar zijn de posters van mij dan' zegt hij lachend 'Moet je die niet mee' en hij knipoogt. 'Maar nee die heb ik niet mee' zeg ik blozend. Net wanneer we de spullen hebben ingeladen horen we keihard getoeter. Tara gilt hard. 'Mijn liefde voor je is zo groot dat ik net bijna voor je dood ging' zegt Nico tegen Tara. 'Weren jullie nou net bijna aangereden omdat jullie stonden te kleffen' roept Femke. 'Misschien' zegt Tara.
Charles pov
We zitten met zijn allen in het busje. 'Wat was er nou dat jullie nog zouden uitleggen' vraag ik. 'Nou kijk' zegt Dani 'Aangezien wij jullie een soort van moeten beschermen en zo..' 'HO WACHT FF' zeg ik en ik kijk naar Renate 'JE BENT DUS ECHT MIJN BESCHERM ENGEL'. Ze lacht. Dani gaat verder 'hadden we Zoë al een tijdje op onze radar staan en toen we doorkregen dat ze Dan stalkte hebben we haar opgespoord en hebben we haar laten hypnotiseren om er van af te komen'. 'Toen leek ze er ook echt van af te zijn maar blijkbaar dus niet' zegt Silvana. Ondertussen zijn we bij het hotel aangekomen. Dani rijdt naar de parkeerplaats. 'Oke Charles jij blijft hier zitten zodat we straks snel met haar weg kunnen' zegt Isabella. 'Wat' zeg ik 'gaan we haar ontvoeren'. 'Tuurlijk' zegt Merit 'nu is alleen de eindbestemming nog een optie'. 'JULLIE GAAN HAAR VERMOORDEN' roept hij. 'Nee natuurlijk niet we brengen haar alleen naar Siberië' zegt Renate. 'Oh' zeg ik.
Silvana pov
We hebben wat spullen gepakt en kijken goed of we haar al ergens zien. We lopen voorzichtig het hotel binnen. We zien haar nog steeds nergens. 'Jongens waar hangt dat kind uit' zegt Tara. 'Volgens de camera's is ze naar boven gegaan' zeg ik. 'Dan zit ze van op Daniel's kamer of zo' zegt Merel. We lopen naar de balie en Isabella zegt 'Hallo wij komen voor Daniel Ricciardo kan u mij vertellen welke kamer hij heeft'. 'Ik mag niet zomaar gegevens van onze klanten verstrekken' antwoordt de vrouw. Isabella schuift haar pasje over de balie naar de vrouw toe. 'In dat geval zit hij in kamer 280' zegt ze. 'Dank u wel' zegt Isabella en we lopen naar de trap. 'Ik ga wel met de lift want misschien zit ze daar in' zegt Merel. 'Nee je bent gewoon te lui kut' zegt Merit. Merel loopt de lift in en Renate zegt 'Dat is pech Merel weg'. We lachen allemaal.
---------------------------------------------------
het vervolg komt waarschijnlijk vanavond nog
JE LEEST
The secret spies
Humorwat gebeurt er als een gestoorde groep meiden spionnen zijn? En een van hun klanten die ook een van hun idolen is wordt ontvoerd? highest rank in humor #1