Renate pov
Ik zou blij moeten zijn dat we weer een stap dichter bij het vermoorden van de duivel zijn maar ik ben alleen maar verdrietig om mijn AH tas. 'Ach je voelt je wel weer beter als je haar bloed voor je ogen ziet vloeien' zegt Merit. 'Das geen pech duivel weg' zeg ik terwijl ik begin te lachen. 'En daar zijn we wel heel erg blij mee' zegt Max. Ik voel me al ietsje beter. 'Oke mensen' zegt Isabella 'vandaag ik de grote dag aangekomen, hebben jullie er ook al zo'n zin in'. 'ALS DAT BETEKEND DAT ER WEER MENSEN DOOD GAAN DAN NEEEEEEEEE!' roept Charles. 'Man stel je toch niet zo aan jou leven is ook beter zonder hun' zegt Femke. 'Ja maar' begint Charles. 'Bek dicht' zeg ik. Charles kijkt me aan met een "serieus" blik. Isabella vervolgt haar verhaal 'We hebben nog weer een aanmoedigingsbriefje gekregen maar, het is het niet eens waard om voor te lezen, het is te triest voor woorden'. 'Dus pak de spullen en gooi je reet in dat busje dan zijn we weer eerder terug' zegt Isabella. 'Hallo het is wel NICO ZIJN SEXY KONT JA' zegt Tara.
Megan pov
Ik zit samen met Lance achterin het busje. 'Hey' zeg ik. Lance kijkt me aan. 'Wat' fluistert hij. 'We moeten vandaag nog...' begin ik. 'Jaja ik weet het maar ik weet niet hoe oké' zegt hij. 'Heb je je mond al geprobeerd' zeg ik. 'Wow jij bent zeker de grappigste thuis of niet' zegt hij. 'Tuurlijk' zeg ik. 'Wat zijn jullie aan het fluisteren' zegt Sharon 'zijn het geheimen'. 'Oh ja want die bespreek je natuurlijk altijd in een busje met meer dan tien man er in' zegt Merit. 'Nou ze zitten daar wel te smoezen met zijn tweeën' zegt Sharon terwijl ze met haar armen over elkaar weer gaat zitten. Merit rolt met haar ogen. 'Jongens we zijn er' roept Dani. 'Goed gedaan Daantje' schreeuwt Dan en hij begint te klappen en te fluiten. 'Doe is normaal pik' zegt Max terwijl hij Dan mee uit het busje sleurt. 'Neee ik moet wachten op Dani' zegt Dan. 'Die vind zelf de deur ook wel hoor' zegt Max.
Silvana pov
We zijn uitgestapt en zien een groot leegstaand pand staan. Opeens horen we een raar geluid. 'Hieloooo hoe niec oef oe iel toe bie hier' zegt een stem. (hello how nice of u all to be here). 'Oh god daar gaan we' zegt Renate. 'Waarom doet ie het niet' zegt de duivel. 'Snnnitch wat is er aan de hand' roept ze. 'Weet ik niet baas' zegt Snnnitch. 'Hoe kan dit' roept ze boos. 'HAHAHA HET GAAT KAULO FOUT MAN' lacht Merel. 'KAULO' zegt Esteban. 'Yesss i love uuu' zegt Merel tegen Esteban. 'I kaulo know' zegt Esteban terug. 'Ah eindelijk hij doet het' zegt de Duivel die nu op een groot videoscherm is verschenen. 'Waarom doet de ondertiteling het niet' briest de duivel. 'Weet ik ook niet baas' zegt Snnnitch weer. 'Waarom weet jij niks heb jij wel hersens' zegt de duivel. 'Ja baas' zegt Snnnitch'. 'NOU HET IS NIET TE MERKEN' roept Merit. 'Das pech hersens weg' zegt Renate. 'En dat is niet very nice' zegt Max. 'Maar schiet ff op met je toneelstuk dan kunnen we je vermoorden en dan weer weg' zeg ik 'mijn engel en ik gaan nog op date'. 'Welk toneelstuk' zegt de duivel beledigd 'dit zijn mijn laatste worden'. 'Meer je laatste boek' zegt Max. 'Maak daar maar boekenserie van' zegt Merit. 'Het was leuk jullie gekend te hebben, jullie te hebben zien leiden, jullie hebben te zien huilen om een tas' lacht de duivel.
Femke pov
'Ik weet dat jullie met meer zijn en mijn team niet goed genoeg was over mijzelf kan ik natuurlijk niet anders zeggen dan dat ik fantastisch ben' zegt de duivel. 'Daar zijn verschillende meningen over' zegt Merit. 'Bek dicht ukkie' zegt de duivel. 'Hallo doe ff normaal anders schuif ik die lp plaat die aanstaat in je strot ja' zegt Max. 'Zo zo Merit je hebt een vriendje zie ik' zegt de duivel. 'Dan mag je naar de opticien' zegt Merit. 'Kunnen we nog naar binnen om je te vermoorden of hoe zit dat' zegt Tara. 'HAHA jullie dachten toch niet dat ik me zou laten vermoorden' zegt de duivel. 'Nou eigenlijk wel' zeg ik. 'Dan heb je dat mis ik heb een grote eindshow voorbereid' zegt de duivel 'het heeft hier mee te maken'. En ze houdt een aansteker bij zich. 'Wat ga je daarmee doen' zegt Snnnitch. 'Wat denk je nou zelf, ons opblazen natuurlijk' zegt de duivel. 'Maar maar wat doe je dan met mij' zegt Snnnitch. 'Ach je dacht toch niet dat ik echt iets om jou gaf of wel' zegt de duivel. 'En ik heb je nog wel geholpen' zegt Snnnitch. 'Ja en als dank daarvoor zorg ik ervoor dat hun je niet vermoorden' zegt de duivel waarna ze 'LAAT HET AFTELLEN BEGINNEN' roept. Terwijl ze Snnnitch al huilend laat aftellen roept Isabella 'Hoezo mogen wij je niet vermoorden'. 'Dat plezier gun ik jullie niet' zegt de duivel en dat zijn de laatste woorden die we van haar horen voordat gerommel horen en het hele gebouw voor onze ogen zien ontploffen. Er schiet opeens vuurwerk de lucht in en er komen letters in de lucht die de woorden 'bie bie' vormen. (bye bye). 'Tja' zegt Nico. 'Weer jammer dit ik had me er zo op verheugd' zegt Isabella. 'KAULO' roept Merel. 'RENATE IK BEN ZO TROTS DAT JE DER NIET VERMOORD HEBT' roept Charles die Renate vol op de mond zoent. 'Ehm oke' zegt Renate.
Lance pov
We zin weer terug in het huis en iedereen zit in de woonkamer. Ik kijk Megan aan. 'Is dit...' begin ik. 'Ja ik denk het wel' zegt Megan. 'Ehm jongens' zeg ik. Iedereen kijkt me aan. 'Jullie weten dat er iets is gebeurd in Oezbekistan' zeg ik. 'JA VERTEL NOU IS WAT HET IS MAN' zegt Daniel. 'Nou laten we zeggen dat er dingen zijn gebeurd die ervoor hebben gezorgd dat we met zijn 2,5 zijn terug gekomen uit Oezbekistan' zegt Megan. KAULOOOOOO OMGGGG' roept Merel. 'NICOOOOO WE ZIJN NIET DE EERSTE OMG' schreeuwt Tara. 'Yesssss ik wist dat er iets was' zegt Silvana. 'Wat is er dan' zegt Sharon die het als enige niet snapt. 'NOU LANCE EN MEGAN HEBBEN EEN MAGISCHE TRUK UITGEHAALD IN OEZBEKISTAN EN NU KRIJGEN ZE EEN KIND WAT DENK JE DAT ER IS GEBEURD MAN DENK TOCH EENS NA' zeggen Merit, Renate en Max in koor.
---------------------
Oke dit was het verhaal ik hoop dat jullie het leuk vonden er komt nog wel een epiloog. Mocht je geïnteresseerd zijn heb ik nog een nieuw verhaal ;).
JE LEEST
The secret spies
Humorwat gebeurt er als een gestoorde groep meiden spionnen zijn? En een van hun klanten die ook een van hun idolen is wordt ontvoerd? highest rank in humor #1