hoofdstuk 25 (lolulozer)

74 5 3
                                    


Isabella pov

Ik pak mijn telefoon en toets een nummer in. 'Ja hallo met mij, ik stuur je zo de locatie, het gaat om een vlek en wat restjes, ja zo snel mogelijk ja, nee, nee klopt, ja is goed, jij ook, groetjes aan je moeder, doeiii'.  'Wat was dat' vraagt Daniel. 'Onze schoonmaakster' zeg ik 'je denkt toch niet dat we dit hier zo laten liggen of wel dan'. 'Ehm' zegt Daniel. 

Tara pov

We zijn in het hoofdkwartier in de algemene ruimte. 'Dit kan zo niet meer' zegt Isabella. 'Nee' zegt Charles 'jullie kunnen NIEMAND MEER VERMOORDEN'. 'Nee we moeten van ze allemaal af' zegt Merel. 'Want anders blijven ze een verschrikking voor de wereld, wie weet wat ze de volgende keer doen' zegt Silvana. 'Ja straks komt TACO in gevaar' zeg ik. 'Neeeeeee' schreeuwt Nico 'TACO mag niet uitsterven'.  'Dus dan is er is een optie, allemaal preventief dood' zegt Isabella. 'HALLO LUISTERT ER HIER NIEMAND NAAR WAT IK ZEG' zegt Charles 'IK ZEI NIEMAND MEER VERMOORDEN EN IK SPREEK GEEN CHINEES' schreeuwt hij waarna hij 'dat eet ik wel maar ik eet liever Renate' er achter aan mompelt. 'Kut Charles stop nou eens' zegt Renate. 'Never' zegt Charles. 'Maar ondanks dat ik hier bezwaar hoor hebben we geen andere optie' vervolgt Isabella. 'Nu kijken waar die  b*tches uithangen' zegt Merit.

Merel pov

'We hebben ze het laatste hier buiten achtergelaten' zegt Sharon. 'Merel check de camera beelden even' zegt Silvana. 'Oke' zeg ik. Ik zoek de beelden op en speel ze af op het groote scherm. We zien na een tijdje Lolulozer als eerste wakker worden en opstaan. Ze pakt haar telefoon en belt een nummer. Ze gaat op de grond zitten en na een tijdje komt er een auto aangereden. Lolulozer stapt in en ze rijden weg. 'Die zien we nooit meer terug' zegt Kevin. 'Nee mijn engeltje we hebben het kenteken van die auto' zegt Silvana terwijl ze naar het scherm wijst. Tara is ondertussen bezig het kenteken in te voeren in de computer. 'Hebbes' roept ze. 'De auto staat op naam van de duivel' zeg ik. 'Het zal toch ook niet' zegt Renate. Tara gaat verder met dingen op de computer en naar een tijdje zegt ze 'De auto staat hier een paar kilometer verderop'. 'Nou waar wachter we op' zegt Isabella. En we lopen naar het busje. 'Hup Nico ga die auto in met je sexy kontje' roept Tara. 'Over sexy kontjes gesproken waar is die van mij' zegt Charles. We kijken om ons heen en zien Renate aan komen rennen. 'Ik was bijna DE AH TAS vergeten' zegt ze. 'Ahhhhhhh' zegt Merit. 'Das pech bijna mijn AH tas weg' zegt Renate. 'En dat is zeer ruk. 

Dani pov

Ik zit voorin het busje en Dan zit naast me want hij had het argument  'Ik heb rij lessen nodig van Dani' gebruikt om Isabella naar de achterbank te krijgen. 'Tara waar moeten we heen' zeg ik. 'Ehm we moeten hier links en... Nicoooo stop' zegt ze. 'En nu' zeg ik. 'We moeten nu.. Nicooo hou op ik kan me zo niet concentreren' zegt Tara. 'TARA WAAR MOETEN WE HEEN' roep ik. 'JA NICO NIET NU' roept Tara 'We moeten de tweede rechts en dan... GODSAMME NICO DOE DAT STRAKS' zegt Tara. 'Tara geef die kaart maar aan Dan' zeg ik. 'Aan mij?' zegt Dan. 'Nee aan Dani haar nieuwe vriendje Dan die we hebben meegenomen en hier naast ons zit'. 'WAT' roept Dan terwijl hij snel naar achter kijkt. Tara geeft Dan de kaart en even later komen we aan in een woonwijk. We stappen uit. 'Kevin serieus' zegt Silvana. 'Ja' zegt Kevin en hij lacht. We zien hoe Silvana Kevin zijn hand vastpakt en uit de achterkant van het busje springt, die niet eens hoog is. 'Kijk daar staat de auto' zegt Femke en ze wijst naar een oprit. 'Oke' zegt Merel. En ze loopt naar het huis en drukt op de deurbel. Een jongen doet open. 'Hallo' zegt Merel. 'Wie ben ji..' zegt de jongen maar hij kan zijn zin niet afmaken omdat Merel 'Kaulo doei' roept en hem neerslaat. Ze pakt hem bij zijn handen en sleept hem de gang in. Ze steekt haar hoofd door de deur en zegt 'Komen jullie nog of wat'. We lopen allemaal naar binnen en zien hoe Merel de jongen heeft vastgebonden op een stoel. 

Megan pov

Lance gaat beschermend voor me staan. 'Lance hij zit vastgebonden' zeg ik. 'Dat zie ik' zegt hij. 'Wie zijn jullie' zegt de jongen. 'Ik ben een pratende kip, man wat denk je zelf' zegt Merit. 'Waar heb jij Lolulozer gelaten' roept Silvana 'want als ik dat wijf zie dan....'. 'Wie' zegt de jongen. 'Dat meisje die je laatst hebt opgehaald' zegt Isabella. 'Oh zij' zegt de jongen. 'JA WAAR IS ZIJ' roept Femke. 'Weet ik niet' zegt de jongen. 'Ja dat geloof je toch zelf ook niet of wel' zegt Isabella. En Merel schopt zijn stoel om en Renate pakt een mes, ze draait hem rond en kijkt de jongen aan. 'Als je ons niks verteld moet ik dingen doen die ook ik niet leuk vind'. De jongen kijkt angstig 'Ik weet niks oke het moest gewoon van haar'. 'Wat een verrassing' zegt Femke 'Ze offert iedereen op om zo zelf tijd te krijgen'. Maar op dat moment loopt Lolulozer gewoon binnen. 'Pieter ik ben er weer' zegt ze. Maar dan ziet ze ons en laat alle spullen die ze vast heeft vallen. 'Dus pietertje je hebt gelogen' zegt Merit. Ze pakt het mes van Renate en steekt hem in Pieter zijn been. Pieter schreeuwt het uit. 'Misschien helpt wat Calvé pindakaas Pietertje' zegt ze. Renate haalt het mes weer uit zijn been en Pieter schreeuwt nog harder. 'Je denkt toch niet dat ik mijn heilige mes achterlaat' zegt ze. Femke pakt iets uit de AH tas en geeft het aan Silvana. 'Aan jou de eer'. Silvana lacht 'Het is me een genoegen'. Ze loopt naar Lolulozer toe de probeert weg te rennen maar struikelt over haar net gevallen boodschappen. 'Ach wat jammer nou' zegt Silvana. 'Wat ga je doen' zegt Lolulozer. 'Oh niks we brengen je naar de duistere helper' zeg ik 'er is alleen één probleem, ze is wel dood. 'Dus ja dan zit er niks anders op hé' zegt Silvana en ze geeft haar het spuitje. En opnieuw belt Isabella de schoonmaakploeg 'Ja hoi, nee, ja de locatie waar ik nu ben ja, nee we zijn nog niet weg, ja alweer ik weet het en geloof me het worden er nog wel meer'. 'MAAR DAT HOEFT NIET' roept Charles 'WE KUNNEN DE ANDEREN OOK NAAR DE POLITIE BRENGEN'. De meiden lachen. 'Och Charles' lacht Renate. 


The secret spiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu