hoofdstuk 7

81 5 1
                                    


Max pov (feesie)

De meiden hebben me meegenomen naar hun hoofdkwartier zoals ze het zelf noemen. We komen binnen in een kamer met veel computers, achterin staat ook een bank. 'OMG kijk Nico cute zijn' zegt het ene meisje dat volgens mij Tara heet. Achterin de ruimte ligt iemand die verdacht veel lijkt op Nico Hulkenberg te slapen op een bank. 'WTF doet Nico hier' vraag ik. 'lang verhaal kort, om jou te kunnen redden moest Silvana uit het vliegtuig en blanden we in de achtertuin van Nico en is hij mee gekomen' zegt Femke. 'Maar dat laatste alleen om Tara' zegt Nico die inmiddels wakker is geworden. 'ehm ik weet niet wat ik hier nou van moet vinden' zeg ik akward. 'Ik ben gered uit een ontvoering en kom dan vervolgens in een gebouw waar mijn collega loopt te flirten met een van de meisjes die mij redde'. 'Hoe vreemd is dat wel niet' zeg ik. 'Ach dat valt mee' zegt Silvana 'Wij leven al 3 jaar lang non stop met Tara dan maak je heel wat mee'.  Ik gaap. 'Ja'  zegt Dani laten we maar gaan slapen. We gaan allemaal naar de bedden in de slaapkamers. Behalve Tara die kruipt bij Nico op de bank.

Merit pov

Ik deel mijn kamer met Femke zodat Max een eigen kamer heeft. We liggen allebei te slapen tot dat Tara binnen komt rennen. 'Jongens kom mee' zegt ze en ze sleurt ons uit bed. 'Wat is er?' vraagt Femke slaperig. Tara neemt ons mee naar de hoofdruimte en wijst met haar hand een kant op. 'ALERT ALERT NICO ZONDER SHIRT' schreeuwt ze in mijn oor. 'Moesten we hier nou voor uit bed' zeg ik. 'Hallo een wereldwonder staat daar shirtless veder op en dat is wat jij zegt!' roept Tara. 'Mogen we nu weer naar bed, jij kan hem wel in je eentje aanbidden hoor' zegt Femke.

Silvana pov

Het is mijn beurt om te checken of er nog nieuwe missies of andere dingen zijn. Maar voor dat ik dat ga doen pak ik nog een muffin. Maar wanneer ik in de hoofdruimte kom zijn Tara en Nico beiden weg. Er hangt een briefje op de muur. Ik pak hem en lees : Goedemorgen mijn b*tches mijn aanstaande man en ik zijn op een soort van date, prettig leven verder Groetjes Tara. Het zal toch ook niet. Ik lach in mezelf en open de laptop. Gelijk popt er een bericht op. Ik zucht, we zijn nog niet uit de ene missie en hier is de volgende alweer. Ik neem een slok thee maar zodra ik het bericht lees spug ik het weer uit. 'WAT' roep ik. Renate en Merel komen er aan rennen. 'Wat is er aan de hand' roept Merel. 'Onze nieuwe missie' zeg ik. 'Wat dan?' zegt Merel. Maar nog voordat ik kan antwoorden heeft Renate de laptop al gestolen. 'OMG serieus dat is echt triest' zegt ze. 'JONGES SLUIT MIJ NIET BUITEN OKE VERTEL WAT DE MISSIE IS'  schreeuwt Merel. Ondertussen staat de rest inclusief Max ook in de hoofdruimte. 'De geluks knuffel van Sebastian Vettel is weg en wij moeten hem zoeken' zegt Renate. Max begint keihard te lachen. Wij kijken hem allemaal aan. 'Sorry' zegt hij.

Isabella pov

'Oke laten we beginnen met zoeken in zijn pitbox over twee dagen zijn er weer vrije trainigen' zeg ik. 'Dus als Max zo vrij wil zijn ons allemaal mee te nemen zodat we niet opvallen' zegt Silvana. 'Volgens mij laten jullie mij niet echt een keus of wel' zegt hij. 'Ehm nee' zegt Merel. 'Max aangezien het de GP van Monaco is mogen we dan bij jou blijven slapen' vraagt Femke. 'Zo lang jullie me maar niet in de weg zitten vind ik alles best' zegt Max. 'Dani ga jij het vliegtuig maar weer klaar maken dan vliegen we zo gauw mogelijk naar Monaco' zeg ik. 'Waar zijn Tara en Nico dan?' zegt Merit. 'Die zijn op date of zo iets' zegt Silvana. 'Ik bel haar wel om te zeggen dat ze nu moeten komen' zeg ik.

Tara pov

Net toen mijn aanstaande man me voor het eerst wou gaan zoenen belt Isabella dat we terug moeten. Eenmaal weer aangekomen bij het hoofdkwartier doe ik de deur open. 'IK HAAT JULLIE ALLEMAAL' schreeuw ik. 'Nou fijn, komen jullie maar gewoon mee naar het vliegtuig' zegt Isabella. Eenmaal in ons vliegtuig komen we erachter dat we maar een plek extra hebben. Die plek is over omdat we een ex lid ooit in de kerkers in Siberië hebben gegooid. Maar dit betekend dus dat Nico of Max moet staan. 'Jongens ik offer me wel op' zeg ik, en ga daarna bij Nico opschoot zitten.



--------------------------------

Renate hou je vast in het volgende hoofdstuk ga je charles ontmoeten!

The secret spiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu