Merel povHet is drie uur s'nachts als ik de deur van de hotelkamer hoor open gaan. Ik ga gelijk in een soort ninja houding op het bet zitten bang voor alles en iedereen dat mogelijk door die deur naar binnen zou kunnen zijn gekomen. 'Merel wtf doe je' zegt Isabella 'ik dacht dat je al sliep'. 'Dat deed ik ook tot dat iemand deze kamer binnenviel' zeg ik. Isabella laat zich op het bed vallen en zucht 'je hebt echt geen idee wat ik vandaag allemaal heb meegemaakt' zegt ze. 'Ja mens vertel dan' zeg ik. 'Beter haal je de rest dan eerst anders moet ik het zoooooo vaak vertellen' zegt Isabella. Dus ik app de meiden dat ze allemaal dringend moeten komen en binnen tien minuten zijn ze er bijna allemaal.'Moest ik nou weer komen ik lag net in de armen van een engels ook wel beter bekend als Kevin' moppert Silvana. 'Helaas' zegt Merit. 'Das pech Kevin weg' zegt Renate. Het blijft even stil maar dan horen we vanuit de kamer naast ons 'Dat is heel ruk'. 'Ach het nog lang niet zo erg als uit de armen van een slapende shirtless Nico moeten kruipen' zegt Tara 'dus beter is het een goed verhaal anders ben ik zo weg'. 'Waar is Dani' zegt Femke. En op dat moment komt een gehaaste Dani binnen 'Sorry dat ik zo laat ben Dan wou me niet loslaten' lacht ze. 'Nou oke ik was dus in de wasmand van het schoonmaak karretje gaan zitten' begint Isabella 'en daar kwam max pas achter bij de volgende kamer en hij schrok zich dood toen hij er achter kwam en toen vond hij het natuurlijk raar dus toen heb ik snel gedaan alsof ik liep en er toen in was gevallen omdat die kar onhandig stond'.'En toen' zegt Sharon. 'Ja mens als je me nou gewoon uit laat praten' zegt Isabella 'maar goed hij voelde zich toen heel schuldig en toen zijn we wat gaan drinken omdat hij het goed wou maken en we hebben heel veel gepraat en daarna gingen we bowlen en naar een restaurant maar sat was volgens hem wel een date'. 'Maar wat deed max hier dan als schoonmaker?' vraagt Renate. 'Bijbaantje' antwoord Isabella. 'Tara schat komen terug ik kan nie slapen' roept Nico 'Taraaaaaaa'. 'Jezus kan die man niet ophouden het is midden in de nacht' roept Merel. 'Ik weet wel iets waardoor hij ophoud' zegt Tara en ze knipoogt naar ons voordat ze roept 'Nicooooooooooo ik kom er aan babyyy' en snel weer terug rent naar hun kamer.
Pov Merit
Wanneer het ochtend is gaan we naar beneden. We zitten aan ons ontbijt als we merken dat Charles weg is. 'Renate wtf is je man aan het doen op het gras buiten' zegt Silvana. We kijken allemaal naar buiten en zien Charles raar rondjes op het gras huppelen. 'Ik denk niet dat ik het überhaupt wil weten' zegt Renate. Na een tijdje komt Charles ook naar binnen en bij ons zitten. 'Wat deed je daar net' zegt Esteban. 'Ik heb al Renate haar Lewis posters ritueel verbrand' zegt hij. 'Je had ze ook gewoon weg mogen gooien hoor' zegt Renate.
Silvana pov
We eten verder en niet lang daarna horen we Tara 'Help oh nee'. 'Wat wat wat' roept Nico. 'Ik heb mezelf gesneden met mijn mes' en ze laat een piepklein sneetje zien. 'Oh nee we moeten naar de ehbo' zegt Nico 'Kan je nog lopen schat'. 'Nee' zegt Tara dramatisch. Nico tilt haar op en ze gaan weg. 'Ach ja' zegt Merit. 'Das pech Tara en Nico weg' zegt Renate. 'En dat is lekker rustig' zegt Max. Ze liggen met zijn drieën helemaal in een deuk. 'Wat zit je nou te lachen met mijn meisje man' zegt Charles. 'Wat zeg jij nou allemaal weer dan' zegt Max. Charles staat op loopt naar Max toe en trekt hem met stoel en al op de grond en gaat op hem zitten en begint hem te slaan terwijl Max zich probeert te verdedigen. 'BEEF BEEF BEEF' roept Merel. 'KUT DIT IS ONZE BEEF DAT IS NIET LEUK' zegt Merit. 'Oh' zegt Merel. Ondertussen zijn Dan en Kevin druk bezig met Charles van Max af te krijgen. Renate staat er maar sip bij te kijken. Als Charles weer staat zegt ze 'Dat was echt nergens voor nodig, ik heb helemaal niks met Max hoor' en ze rent snel weg naar hun kamer. Nico en Tara komen terug met een ice pack en een pleister. Tara kijkt naar Max en zegt 'Volgens mij heb jij hier meer aan'.
Dani pov
We zitten in de auto opwegen naar de karaoke bar. De sfeer is zeer gespannen. Renate loopt door ons busje naar Charles toe slaat hem in zijn gezicht en zegt wat tegen hem. Charles loopt naar Max toe en zegt 'Ehmmm tja ehm Max ik ehh wil graag mijn ehh eh tja ik doe dit niet ehh vaak maar ik wil eh mijn excuses aanbieden voor vanochtend'. 'Is goed' zegt Max. Charles loopt akward terug naast zijn plek tussen Merit en Daniel in. 'En hoe ging dat' zegt Charles hoopvol. 'Nou..' zegt Dan. 'Echt fantastisch ik ben nog steeds emotioneel, ik heb acht zakdoekjes vol gejankt' zegt Merit. 'Was het echt zo erg' zegt Charles. 'Wil je daar serieus nog antwoord op' zegt Merit. Charles zucht.Kevin pov
We zijn in de karaoke bar en het is gelukkig niet heel druk. Tara en Nico rennen gelijk het podium op. Tara stopt twee bezopen meiden en steelt hun microfoons 'Hey' roept het meisje. 'Je weet zelf ook wel dat wij veel beter klinken dan dat katengejank van jullie' zegt Tara. De rest heeft ondertussen een plaatsje gevonden en hebben drinken. Het duurt niet lang of Nico en Tara imiteren de titanic op het podium. Als het lied is afgelopen roept Tara 'Dit was TACO b*tch' en ze laat haar microfoon vallen en loopt met Nico het podium af. 'Klaar met zingen' roept Merit. 'Das pech microfoons weg'. 'En dat is voor onze oren 'very nice' zegt Max. Niet lang daarna komt iedereen met allemaal liedjes met o.a.: Merit en Femke doen samen survior. Renate en Charles doen: I hate you I love you. Max doet een little mix lied. Dani en Dan doen ondanks dan zijn tegen sputteren Disconnected van 5 Seconds Of Summer. Merel en Esteban doen Mercy. Isabella en Sharon doen iets van lady gaga. Silvana en ik doen I'm yours. En als laatste doen alle meiden samen run the world (girls). 'Ik vond wel dat Nico en in het beste zijn want wij zijn gewoon goals in tegenstelling tot jullie niet goals' zegt Tara. Nico is het er mee eens en de rest zucht.
----------------
Ik zal nog wel een aparte chapter wijden aan alle liedjes die er gezongen zijn 😜
JE LEEST
The secret spies
Humorwat gebeurt er als een gestoorde groep meiden spionnen zijn? En een van hun klanten die ook een van hun idolen is wordt ontvoerd? highest rank in humor #1