hoofdstuk 22 (het chaos hoofdstuk)

90 6 1
                                    


Silvana pov

Na het voorval met Charles zijn we de spa uitgestuurd dus hebben we besloten de rest van onze vakantie leuke dingen te doen. We hebben een doos gemaakt waar iedereen ideeën in moest doen en elke dag doen we er een of meerdere. Isabella pakt een kaartje uit de doos en leest voor 'We gaan Nico aanbidden, oh nee grapje we gaan naar de apenheul'. 'Nou ik vraag me echt af van wie dat kaartje was' zegt Megan.

Max pov

We zijn in de apenheul aangekomen. Kevin en Silvana hebben voor gekocht voor de apen en zijn ze samen aan het voeren. Het gaat allemaal heel goed het enige dat opvalt is dat Daniel en Dani meters uit elkaar staan. Ik loop naar Dan toe en vraag 'Wat is er met jou en Dani aan de hand'. 'NIKS' zegt Dan snel. Ik kijk hem ongelovig aan. 'Oke' zucht Dan 'Ik heb misschien per ongeluk gezegd dat ik haar leuk vond en dat heeft zij misschien per ongeluk gehoord en toen ben ik misschien hard weg gerend en is ze me misschien achterna gekomen en heb ik me misschien verstopt en hebben we misschien sinds dien niet meer gepraat'. 'Das wel heel vaag he' zeg ik en ik lach. 'Niet grappig man' zegt Dan. 'Ach het komt vast wel goed' zeg ik. Ondertussen hebben zich veel apen rond Kevin en Silvana verzameld en springt er ook een op Renate. Renate doet verschillende pogingen hem er af te krijgen maar hij blijft gewoon op haar zitten. 'Hey Renate heb je een nieuwe vriend' roept Merel 'het is nou niet echt een verbetering hoor!'. Dat is hem moment dat Charles begint te schreeuwen tegen de aap 'kssttt kssst ga is van mijn meisje af, nee af hallo luister is, doe is ff niet, nee ze vind jou niet leuk, ze vind mij leuk, ga weg'. De app blijft doodleuk zitten en staart Charles alleen maar aan waardoor wij allemaal in de slappe lag liggen. Renate tilt de aap van zich af en we lopen verder. Charles kijkt nog over zijn schouder en wijst naar de aap 'Ik ben nou niet klaar met jou ja ga maar lekker ergens anders aapjes kijken toedeloe' zegt hij.

Dani pov

We stoppen om wat te eten en staan in de rij voor het buffet als een vrouw een taco op de grond laat vallen. Nico valt dramatisch op de grond en Tara valt hysterisch op hem. 'Ik wist wel dat je op me viel' zegt Nico. 'En jij viel voor mij' zegt Tara. 'Wtf doen jullie kom van die grond af' roept Isabella. 'We liggen op de grond we gaan dood' zegt Tara. 'Ahhhh' roept Nico 'ga niet op ons staan' en hij wijst naar de taco die nog steeds op de grond ligt. Gelukkig komt er net een medewerker aan om de taco op te ruimen. 'Gooi ons niet weg' roept Tara. En ze gaat aan de man zijn been hangen. 'Ja maar mevrouw dit mag niet meer gegeten worden' zegt hij. 'TACO BEUL' roept Tara boos. En ze komt van de grond af en helpt Nico met opstaan.

Isabella pov

De volgende dag worden we wakker gemaakt door Daniel en Max. 'Mensen ouwe rukkers opstaan we moeten zo weg' zegt Max. 'Wat nee we moeten nog een kaartje trekken hoor' zeg ik. 'Nee vandaag hebben we andere kaartjes' zegt Daniel en hij lacht naar Max. We laten ons meeloodsen door Max en Daniel en na een lange tocht komen we bij onze eind bestemming aan. 'OMK we gaan naar little mix' roept Silvana. 'Nee we gingen alleen een eindje rijden en nu weer terug' zegt Merit. 'Das pech little mix concert weg' zegt Renate. 'En dat is zeer ruk' zegt Max. 'Nee hoor we gaan lekker naar Max zijn favo girlband'. Max zucht. We gaan naar binnen en als het concert eenmaal begonnen is staan Max en Daniel het hardst mee te zingen van ons allemaal. 'Omg omg omg omg Renate kijk' roept Merel. 'Wat' schreeuwt Renate terug. 'Omg het is hem echt' roept Merel. 'Wie' zegt Max m. 'Kris' zegt Esteban vol afschuw en hij trekt een vies gezicht. Merel rent naar Kris toe en vraagt een selfie en een handtekening. Kris doet een arm om Merel heen en begint met haar te dansen. 'Nu moet het ook niet gekker worden' zegt Esteban. En hij loopt boos op ze af. 'Merel ga je weer mee terug' zegt hij. 'Waarom moet ze mee ze mag zelf weten waar ze staat' zegt Kris. 'Nee dat mag ze niet' zegt Esteban en hij trekt Merel mee. Merel probeert nog te protesteren maar Esteban heeft haar te goed vast.

The secret spiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu