hoofdstuk 15

59 5 0
                                    


Renate pov

'Isabella kom maar op met een plan' zeg ik. 'Nou Kevin wat vind Louise leuk om te doen, of beter gezegd waarvoor zou ze wel naar je toekomen?'. 'Ik weet het ik weet het, het antwoord geld' schreeuwt Silvana. 'Het was geen soort quiz vraag Sil' zegt Isabella. 'OH' zegt ze. 'Ze houdt er wel van om naar het strand te gaan' zegt Kevin. 'Kevin weet je überhaupt waar ze is?' vraagt Dani. 'Ik kreeg 3 uur geleden een appje dat ze in Denemarken is geland met het vliegtuig met twee vrienden'. 'Nou je moet ze maar als vrienden willen' zegt Merit. 'Oke in dat geval Kevin, moet je morgen met haar en haar duivelse helpers afspreken op het strand' zegt Isabella. 'Ehm oke' zegt Kevin die nog steeds beduusd is van alles wat hem zojuist verteld is. 'Kevin' zegt Femke 'Waar is de wc'. 'Oh die laat ik wel even zien dan geef ik jullie gelijk een rondleiding' zegt Kevin. 'Wij blijven wel hier' zegt Charles en de jongens gaan op de bank zitten. Nadat Kevin Femke die wc heeft aangewezen vraagt hij 'Welke kamer willen jullie als eerst zien'. 'DE SLAAPKAMER' schreeuwt Silvana. Iedereen kijkt haar aan. 'Ja hallo ik moet wel weten waar ik slaap vannacht'. 

Silvana pov 

Na dat we een rondleiding door mijn toekomstige huis hebben gehad gaan we weer naar de woonkamer wanneer we daar aankomen zien we dat de jongens allemaal liggen te stoeien met elkaar op de grond. Daniel trapt Nico in zijn kruis waarop Tara roept 'Hallo denk wel aan mijn toekomstige kinderen ja'. 'Zullen we eten gaan bestellen' oppert Merel. 'Ja is goed waar hebben jullie zin in' vraagt Kevin. 'Nico' zegt Tara. Iedereen zucht en Nico lacht. 'Doe maar pizza of zo' zegt Charles. 

Isabella pov

De pizza is er eindelijk en iedereen stort zich uitgehongerd op zijn pizza. Kevin komt aangelopen met glazen en pakken en flessen drinken. 'Ik heb alleen een glas te weinig' zegt hij. 'Misschien kunnen Nico en Tara wel delen die hebben toch geen probleem met elkaars speeksel' zegt Merit. 'Anders drinkt Dan toch uit zijn schoen' zegt Dani. 'Jaaaaa shoey' roept Femke en iedereen wordt enthousiast. 'Oke kom maar op dan' zegt Daniel. Hij gaat staan, trekt zijn schoen uit en gooit er cola in. Als hij de shoey doet druipt alles wat er naast lekt over zijn borst heen waardoor zijn shirt er tegen aan plakt. Dani zit er naar te staren. Wanneer Tara ziet dat Dan zijn shirt helemaal nat is zegt ze 'Nico jij moet er ook een doen dan heb ik ook wat leuks te kijken'. 'Nee bedankt' zegt Nico. 

 Max pov

De volgende dag zijn wel allemaal al vroeg wakker voor de voorbereidingen van 'missie catch the b*tches' zoals Merit het noemt. 'Isabella wat gaan we nou precies doen' zeg ik. 'Het plan is dat Kevin de b*tches ontmoet op het strand en dat wij ondertussen een boot huren en dan de zee opvaren en dan uit de zee onverwachts uit de zee komen wanneer ze ons niet kunnen zien' zegt Isabella. 'Oke dan maar' zeg ik. 'Isabella je vergeet het stuk waar Kevin het uit maakt met Louise en met mij op date gaat' roept Silvana. We lachen allemaal. We gaan in de auto zitten en zetten Kevin af waarna wij verder gaan naar onze boot. 'Wie gaat dit besturen dan' vraagt Daniel. 'Dani natuurlijk die bestuurt alles' zegt Femke. 'Zolang ik later maar in onze auto rijd' mompelt Dan tegen zichzelf. 'Tuurlijk' zegt Dani terug die het als enige wel heeft gehoord. We varen naar de plek toe waar we moeten en zijn en Dani zet de boot stil.

Charles pov

We maken ons allemaal klaar voor de missie. Ondertussen zien we Louise helemaal aan Kevin hangen en de duistere twee liggen al op hun buik te zonnebaden. ' Jezus godverdomme kut Louise moet dat nou' roept Silvana en ze let niet op en valt zo het water in. 'Kan je gelijk afkoelen' zegt Merit. 'Das pech Silvana weg' zegt Renate. Niet lang daarna gaat Louise ook op haar buik liggen zonnebaden en geeft Kevin het sein. We gaan allemaal het water in en beginnen te zwemmen. We komen eindelijk bij het stuk waar we kunnen staan. Tara ziet dat Nico gaat staan en ziet hoe alle water druppels over zijn shirtless lijf heen gaan en kan zich niet inhouden en duikt op hem. 'Ehm jongens' probeert Isabella nog maar Nico en Tara zijn al heelmaal ergens anders met hun gedachten. 'Dan maar verder zonder die twee' zegt Sharon. 'Ja ik ben maar blij dat je mee bent gekomen want we hebben nu wel extra hulp nodig' lacht Dani. 'Als je iemand zoekt om Kevin ter verlossen van die b*tch ben ik de eerste die ja zou zeggen' zegt Sharon. 'Ehm hallo ik ben hier ook nog hoor' zegt Silvana. 

Merel pov

We komen uit de zee en lopen naar ze toe. Een aantal van ons gaan de 10 anderen op het strand informeren van wat we zo gaan doen zodat ze niet in de weg gaan lopen. Ik ga achter de duistere helper staan, Silvana achter Louise en Merit achter de duivel. Isabella steekt haar vingers op en op 3 gaan we op hun benen zitten en doen we hun handen op hun rug. De anderen doen snel touw om hun handen en benen. 'Zo onhandig ben in nou ook weer niet he' zegt Merit tegen de Duivel. 'Hielp mie Hielp mie' schreeuwt ze nog gauw tegen wat opstanders voordat Sharon een stuk tape over haar mond plakt. Terwijl Kevin het tape op Louise haar mond plakt zegt hij 'Ik date geen criminelen dus de mazzel'. Opeens pakt Renate uit het niets drie tassen om ze in te stoppen. 'Waar is de AH tas' vraagt Charles. 'Dat zijn ze niet waard' zegt Renate 'nu gaan ze nog een eindbestemming verder'. 'WAT JE GAAT ZE NU WEL ECHT VERMOORDEN' schreeuwt hij. 'Nee joh dat is niet erg genoeg' zegt Renate. We geven de meiden het verdovende middel en stoppen ze in de tassen en nemen ze mee. Tara en Nico komen eindelijk uit de zee en moeten van Isabella als straf een tas dragen. We lopen richting de auto's maar nog voordat we daar zijn trekt Kevin Silvana mee. 'Wat doe je' zegt ze. 'Ik dacht dat een date ook bij het plan hoorde' zegt hij en hij lacht en neemt haar mee. 

The secret spiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu