Renate pov
Het is nu twee dagen na het hele Dani kidnapping incident. En Daniel heeft Dani sindsdien niet meer alleen gelaten, doodsbang dat haar nog iets zal overkomen. We zijn met zijn allen weer terug in het huis en doen weer leuke dingen. Van de handlangers hebben we niks meer gehoord. Van Merel wel vannacht, we werden allemaal wakker van haar geschreeuw met Esteban 'MAAK ME KAULO BEHEERDER'. 'Merel het is midden in de nacht'. 'JA EN JE GAAT NIET MEER SLAPEN TOT IK BEHEERDER BEN'. Maar gelukkig werd ze na een uur weer rustig. 'Hey jongens ik ben er weer en ik heb nog wat hulp meegenomen' zegt Esteban terwijl hij de gekochte spullen in de keuken neerzet. Dorian verschijnt in de kamer 'Haaaai' zegt hij. 'orka' zegt Merit. 'Das pech haai weg' zeg ik. 'En dat is jammer voor je' zegt Max. Tara blijft maar naar Dorian staren. 'Je bent nog mooier in het echt' zegt ze tegen hem. Dorian lacht. 'Jij bent ook heel mooi hoor' zegt hij terug. 'Nee ze is Tara' zegt Nico boos omdat iemand met ZIJN Tara flirt. 'Jezus' zegt Dorian 'Nee nog steeds Tara' zegt Nico. 'En binnenkort is ze van mij' zegt Dorian en hij lacht naar Tara, geeft haar een knipoog en loopt dan naar de keuken. Nico wil op staan van de bank maar Tara houd hem tegen. 'Maar hij' begint Nico nog. 'Ja maar elke keer als ik andere mooie jongens zie ben ik alleen maar blij dat mijn vriendje nog mooier is dat hun' zegt Tara. Dorian en Esteban komen bij ons zitten als ze klaar zijn. Voor Dorian gaat zitten geeft hij Tara een roos. 'Waar haal je die nu weer vandaan dan' zegt Femke. 'Voor mooie meiden gebruik ik magie' zegt Dorian. 'Charles we hebben je tweelingbroer gevonden' zegt Merit. 'Hoezo' zegt Charles. 'Jullie zijn beide f*ckboys' zegt Daniel. 'Ja' zegt Estban 'Do kan wel romantisch zijn al hij wil'. 'Vast niet zo romantisch als Renate' zegt Charles en hij begint te lachen.
Isabella pov
'VERTEL' roep ik. 'Nou Renate en ik waren gister op date' begint Charles. 'Wow Charles was je ziek of zo' schreeuwt Merit. 'Ik wist niet dat f*ckbot Charles die functie ook had' zegt Max 'Ik heb hem gister geüpgraded' zegt Renate lachend 'Nee' zegt Charles beledigd 'Renate en ik gingen wandelen ik het bos en.... 'Toen had ik een hartje met onze initialen in een boom gemaakt om Charles op de meest romantische manier ever te laten weten dat ik een mes heb'. Charles zucht terwijl de rest allemaal hard lacht. 'Ze had haar hele collectie zelfs meegenomen' zegt Charles.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vandaag in het bos
Snnnitch pov
Ik loop door het bos wanneer ik een lichaam zie liggen. Ik loop er naar toe en zie dat het een meisje is. Ik voel aan haar pols en voel nog een hele lichte hartslag. Ik doe mijn jas uit en leg haar daar op en sleep haar vervolgens mee naar mijn huis midden in het bos.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Silvana pov
We maken ons klaar voor de activiteit van vandaag : we gaan naar walibi. Als we naar binnen lopen hebben Charles en Renate weer ruzie want Charles heeft tegen Renate 'Ik wil wel hard gaan op jou' gezegd, gaat Dani bijna dood omdat Dan haar te stevig vast houd, zijn Isabella en Max M mensen hun kleding aan het keuren, probeert Dorian nog steeds met Tara te flirten tot ergernissen van Nico, moet Esteban Merel meeslepen om er voor te zorgen dat ze geen kaulo meer in een kind zijn gezicht schreeuwt omdat hij haar per ongeluk had getrapt, zijn Lance en Megan weer in gesprek over dingen in Oezbekistan die wij niet begrijpen, is Femke begonnen aan haar imitatie van harry potter die ze aan Sharon laat zien, heeft Max Merit weer een stomme grap verteld waardoor ze hem met haar 'ik ben niet geamuseerd, ik ben vaag vermaakt maar niet geamuseerd' blik aankijkt en mijn engel en ik lopen gewoon hand in hand te doen alsof we niet bij de rest horen.
Merel pov
Als we bij de eerste achtbaan zijn zegt Charles 'Dat ziet er goed uit, en die achtbaan ook' terwijl hij naar Renate kijkt. In de rij blijken Tara en Nico niet bij elkaar in te komen. 'Neeeeeeee taco gaat dood' zegt Tara dramatisch. 'Taco beulen hier' zegt Nico. 'Tara je mag wel samen met mij hoor' zegt Dorian. 'NEE' roepen Tara en Nico in koor waarna ze elkaar een highfive geven onder het motto 'TACO-GOALS'. 'Tara moet gewoon met Nico blijven Dorian' zegt Merit 'Want als jij en Tara een setje zouden zijn waren jullie dora en dat wil niemand'. 'Das pech je Tara weg' zegt Renate. 'En dat is zwaaaaaaaaad voor je' zegt Max.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ondertussen in het b*tchy boshuisje
snnnitch pov
Het meisje ligt op de bank en beweegt wat en heel langzaam gaan haar ogen open. Ze kijkt rond en zegt 'Waar hebben ze me nu weer achtergelaten'. 'Je bent in mijn huis' zeg ik 'Je lag midden in het bos en je bent gewond, heb je enig idee hoe je daar komt' vraag ik. Ze kijkt naar haar verwondingen en denkt na 'Oh geloof me ik weet wiens schuld dit is' zegt ze. En ze begint haar uitleg.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Megan pov
We zijn weer terug en we liggen helemaal in een deuk omdat Merel haar Essie kaulo probeert te leren maar hij snapt er helemaal niks van. 'Nee schat je hebt een Nederlands spraak gebrek net zo als een paar bekenden van ons' zegt Merel 'Het is KAU-LO zeg het dan' roept ze. Esteban probeert nog wat maar het klinkt nergens na 'Of ik geef je de doodsklap' roept Merel en alle meiden en Max gaan helemaal stuk. 'Slapen op de kaulo bank voor jou dan' zegt ze wanneer het Esteban niet lukt. 'Maar Merel...' zegt Esteban nog maar Merel geeft niet in.
JE LEEST
The secret spies
Humorwat gebeurt er als een gestoorde groep meiden spionnen zijn? En een van hun klanten die ook een van hun idolen is wordt ontvoerd? highest rank in humor #1