(dit speelt zich af na de race en zo want ik heb geen verder idee voor dat)
Merel pov
Ik wordt wakker van Isabella's geschreeuw 'Opstaan meiden het is zo ver'. En dat klopt, vandaag gaan we op vakantie.
Een paar dagen na de race
'Nou jongens ik ga jullie wel missen hoor' grapt Max. 'Nou dat hoeft toch helemaal niet' zegt Renate 'Laten we gewoon met zijn allen wat doen'. 'Jaaaaa op vakantie' roept Femke. 'Maar dan wel ergens zonnig' zegt Tara 'Anders moet Nico een shirt aan dat wil ik niet hoor!'. We lachen. Charles komt erbij staan. 'Wat is er zo leuk?' vraagt hij. 'Oh niks we gaan gewoon met zijn allen op vakantie' zegt Merit. 'Oh leuk wanneer gaan we' zegt hij terug. 'Wie zegt dat jij ook mee mag' zegt Renate die nog altijd enigszins boos is en gewoon graag hard to get speelt. 'Ik kan niet leven zonder hart en jij hebt de mijne dus ik moet verplicht mee' zegt hij terug. Renate bloost terwijl de rest zucht.
Dani pov
We zitten in het vliegtuig naar Ibiza. Ik en Merit kijken now you see me 2 een van haar lievelingsfilms, maar ik ben zo moe dat ik in slaap val. 'Dani Dani wordt wakker' schreeuwt Merel in mijn oor. 'We zijn er' zegt Max. 'Oh' zeg ik. 'Tja b*tch je hebt het einde van de film gemist' zegt Merit. we stappen uit het vliegtuig en we gaan onze bagage ophalen. Iedereen behalve Tara heeft zijn koffer. Tara zoekt driftig. Maar dan ziet ze haar koffer. 'Oh nee hij gaat bijna nog een rondje maken' zegt ze. 'NICO HELP ME PAK DE KOFFER' roept ze door het vliegveld. Nico rent naar de band toe en springt op de koffer. Net op dat moment gaat de koffer verder en Nico wordt meegesleurd. 'NICO' roept Tara hard. Het duurt niet lang voordat Nico van de band afvalt met de koffer boven op zich. 'AUW' schreeuwt hij. Femke is snel ter plaatse en haalt de koffer van Nico af. Tara loopt helemaal hysterisch naar Nico toe. 'Nico schat gaat het goed omg sorry moet je naar het ziekenhuis'. 'Nee hoor' zegt Nico terwijl hij door Merit en Merel wordt overeind geholpen. 'Ik heb alleen een beetje last van mijn borst' zegt Nico. 'Misschien moet je je shirt dan maar uitdoen dan kan ik er goed naar kijken' oppert Tara.
Merit pov
We zijn aangekomen in het huis waar we zullen verblijven. Silvana, Nico, Tara en ik gaan boodschappen doen. Silvana koopt zo als gewoonlijk weer veel te veel waardoor het allemaal niet in de ene AH tas van Renate past en we nog wel 7 andere tassen er bij moeten kopen. Ik loop naar Tara en Nico toe die elkaar staan af te lebberen op de stoep. 'Ik vind het heel fijn voor jullie dat jullie verliefd zijn en als tieners elkaar staat op te vreten maar zouden jullie misschien ff kunnen helpen' zeg ik. Tara zucht maar loopt mee. 'Dan kan Nico gelijk zijn spierballen laten zien' zegt ze en ze knipoogt naar Nico. Als de boodschappen zijn ingeladen gaan we weer terug in een van de huurauto's naar het vakantiehuis. Wanneer we daar zijn horen we Renate en Charles ruziën. Ik loop naar binnen en zie ze in de keuken staan. Nog amper voordat ik de AH tas met boodschappen heb neergezet pakt Renate hem en slaat Charles vol in zijn gezicht met de AH tas. Door het gewicht van de tas valt Charles op de grond. Renate loopt woest weg. 'Wat heb je nu weer gedaan' roept Isabella. 'Er was een jongen die naar Renate keek en die sloeg ik en toen werd ze boos op me' zegt hij verbaasd. 'Dat je dat ook nog raar vind jonge' zegt Femke. 'Je kan niet iedereen gaan slaan die naar der kijkt' zegt Silvana. Max komt aan met een cool pack en geeft hem aan Charles.
Max pov
We zitten aan het avondeten. Charles heeft ondertussen een half blauw gezicht. Vanuit mijn ooghoek zie ik Renate die naast me zit schuldig naar hem kijken. 'Misschien moet je excuses aanbieden' zeg ik. 'Misschien' zegt ze. 'We weten allemaal dat je hem wel wil, die stumper zelf alleen niet' zegt Merel vanaf de andere kant naast me. Charles mompelt een zacht 'auw'. 'Wat is er' vraagt Isabella. 'Het doet zeer om eten in mijn mond te doen' zegt hij. Renate staat abrubt op en loopt met haar bord en bestek in haar hand naar de andere kant van de tafel waar Charles zit, gaat bij hem opschoot zitten en begint zonder verder iets te zeggen hem te voeren. Wij kijken ze allemaal maar wat verbaasd aan.
JE LEEST
The secret spies
فكاهةwat gebeurt er als een gestoorde groep meiden spionnen zijn? En een van hun klanten die ook een van hun idolen is wordt ontvoerd? highest rank in humor #1