hoofdstuk 5

113 7 6
                                    


Isabella pov

'rinnggggg' De wekker van mijn mobiel gaat af. Langzaam wordt iedereen wakker. We zijn allemaal na het eten in de woonkamer blijven slapen. Zelfs Nico is in de woonkamer blijven slapen. Maar dat was eigenlijk geen wonder nadat Tara net had gedaan alsof ze bang was is het donker en bescherming nodig had. 'Zet dat klote alarm uit' schreeuwt Renate. 'Ik kan niet heksen jonge' zeg ik. 'oke ik ben klaar voor ontbijt' zegt Tara. We gaan ontbijten en pakken onze spullen in. Ook Nico pakte wat spullen waarbij Tara hem natuurlijk wel moest 'helpen'.

Renate pov

We zitten in de trein naar Rusland. Tara moest zo nodig naast Nico zitten, dus nu zit ik alleen. Ach ja ik ga toch lekker slapen. 'Hey b*tch wordt wakker' zegt Merel 'Hoe laat is het' vraag ik 'Het is ondertussen al half 5 dus je hebt de lunch gemist' zegt Merel. Ik pak mijn spullen en we lopen de trein uit het perron op. 'Oke waar was het ook al weer mompelt Isabella. 'Wat zoek je?' vraag ik. 'De geheime doorgang natuurlijk' zegt ze. 'Hadden we die dan?' vraagt Merel. 'Soms vraag ik me af hoe jullie het overleven zonder mij' zegt Isabella. 'Oke Merit waar was het nou ook al weer?' vraagt Isabella. 'Achter het de poster met de Mcdonalds reclame die er al tig jaar hangt Ies' zegt Merit. we lopen met zijn allen naar de poster toe. 'We hebben afleiding nodig' zeg ik 'Anders merkt iedereen wat we doen'. 'Ik weet wel een goede afleiding alleen heb ik daarbij wel Nico nodig' zegt Tara. 'Zulk soort afleiding bedoelen we niet Tara' zegt Silvana , en Nico lacht. 'Misscien moeten we die afleidings manouvre eerst nog oefenen' zegt Nico. 'Vertel maar wanneer je tijd hebt hoor!' zegt Tara. 'Zijn jullie nu klaar met dat geflirt' zegt Femke. 'pfft nooit' zegt Tara.

Femke pov

'We hebben ideeen nodig' zeg ik. 'Iemand iets?'. 'Ik kan niet nadenken over afleidings manouvres terwijl Nico er zelf een is' zegt Tara. 'Renate hebben we niet nog een of andere gadget?' vraag ik. 'ehmm ik heb wel dit horoge met rookbom erin' zegt Renate. 'Oke' zegt Isabella gooien die handel en naar binnen met jullie bakkes'. Renate gooit haar horloge rookbom op de grond en we openen de deur achter het reclame bord en gaan naar binnen.

Dani pov

Ik zit binnen in ons hoofdkwartier in Rusland wanneer ik de deur opeens open hoor gaan. 'Joehoe Dani je b*tches zijn er weer' roept Silvana. Ze komen allemaal de kamer binnen en hebben ook Nico bij zich ik vraag me af wat daar mis is gegaan. 'Waar de f*ck bleven jullie nou ik was doodongerust jullie hadden hier vanochtend al moeten zijn' zeg ik. 'Sorry er kwam iets tussen zegt Merel. 'Zeg maar gerust iemand' zegt Renate. Isabella legt alles uit. 'Maar wat heb jij dan gedaan vandaag' vraagt Merit'. 'We moesten vandaag dus eigenlijk de ontvoerders van de bratva volgen maar jullie waren en niet en ik had er niet genoeg tijd voor want ik moest hier op jullie wachten' zeg ik. 'Kut dus we weten niet wat ze doen' zegt Isabella. 'ehm niet helemaal' zeg ik 'Ik ben wel even naar de club gegaan en heb buiten gewacht tot ze naar buiten kwamen en toen met onze camera zender schiet gadget een zender op de ontvoerders geschoten dus we kunnen het zo zien'. 'ohh Dani je bent een held' roept Femke en ze geeft haar spontaan een knuffel en een kus op haar wang. Daarnaa doet Tara precies het zelfde bij Nico. 'Wat' zegt ze. 'Ik dacht dat we spontaan mensen gingen zoenen'. 'Alleen ik hoop dat jullie al gegeten hebben in de trein want de reddings missie staat voor vanavond gepland' zeg ik. 'nee he ik heb nog niks gehad' moppert Renate. 'lekker dan pik' zegt Silvana

Isabella pov

we hebben al onze spullen gepakt en na een afscheid tussen Tara en Nico van acht uur konden we eindelijk gaan. we staan nu voor de club. 'jongens ik kan niet lopen op deze hakken' zeurt Merel. 'Das pech voet weg' zegt Renate. 'Je moet toch Merel anders vallen we op' zeg ik. We gaan de club binnen en Merel zegt 'oh god sensatie sensatie'.


The secret spiesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu