Dani pov
Na een overleg van een half uur kwam Femke op het idee om naar Gran Canaria te gaan. Silvana heeft de tickets geboekt en wij gaan naar het hotel maar daarvoor spreken we af dat we Lance en Megan morgen op het vliegveld zien. Net voordat we het huis uitlopen zegt Merit 'Zorg er wel voor dat jullie niet te weinig slaap krijgen vannacht hé'. 'Das pech slaap weg' zegt Renate. 'En dat is niet 'very nice' zegt Max. En ze liggen met z'n drieën helemaal in een deuk. Eenmaal in het hotel aangekomen gaat iedereen snel naar bed oftewel dat is dan maar te hopen.
Lance pov
Megan en ik zijn aan het wachten op het vliegveld op de rest. 'Waar blijven ze toch' zegt Megan terwijl ze gaapt en met haar hoofd bij mij op schoot gaat liggen. 'Niet goed geslapen vannacht' zeg ik. Ze knikt. Opeens komt de rest aangerend. 'Zijn we nog op tijd' schreeuwt Isabella 'zo niet dan vermoord ik jullie twee' zegt ze al wijzend naar Tara en Nico. 'Hoezooooo' zegt Tara 'Nico had gewoon een probleem en daar moest ik hem bij helpen oke, want het zat zo...'. 'IK HOEF DE DETAILS NIET TE WETEN TARA DANK JE WEL' roept Isabella. 'Nou dan niet' zegt Tara. 'Maar jullie zijn nog op tijd hoor' zeg ik. 'Godzijdank' zucht Isabella. We gaan op weg naar het vliegtuig en ik wil opstaan maar bedenk me dan dat Megan nog op mijn schoot ligt. 'Megan' zeg ik 'wakker worden'. Maar ze slaapt te diep en wordt niet wakker. 'Dan maar zo' mompel ik en ik til haar op.
Renate pov
We zijn inmiddels aangekomen bij ons hotel en gaan inchecken er zijn 8 kamers en 16 van ons wat betekend dat iedereen per twee gaat. Natuurlijk gaan Tara en Nico samen, Dani en Daniel, Kevin en Silvana, Megan en Lance, en Charles en ik wat er voor zorgt dat we Femke, Sharon, Merel, Max, Isabella en Merit overhouden. 'Ik shotgun Iessssss' roept Merel. De rest staat even te praten waarna Merit en Max samen gaan en Femke en Sharon. 'Ho wacht wat gebeurt hier' roept Tara tegen Merit en Max die haar verbaasd aankijken. 'Jaaaa gaan jullie nou samen nou nou' voegt Merel toe. 'En ze zitten ook al samen bij de rare sarcastiers van ze' zegt Silvana. 'Wat zeggen jullie nou allemaal' zegt Merit. 'Bedoelen ze nou..' vraagt Max. 'Volgens mij wel ja' zegt Merit. 'Oh maar Renate zit toch ook bij de sarcastiers' zegt Max. 'HALLO WAT ZEG JIJ RENATE IS VAN MIJ JA' roept Charles. 'Wtf dude dat bedoelde ik niet hoor' zegt Max. 'Ja ja dat zeggen ze allemaal' zegt Charles die Renate snel mee neemt naar hun kamer. (oke ff voor de duidelijkheid nee Renate, Merel, Isabella en de anderen ik steel je man niet, max en ik zijn gewoon goede vrienden aangezien we beide sneue loners zijn en een roddel clubje hebben opgericht alleen in het verhaal hebben jullie dat over 80 jaar nog niet door zodat jullie continu ons kunnen lopen pesten #feesie lees nu maar weer lekker verder doeiiii.)
Sharon pov
Een paar uur later hebben we met zijn allen afgesproken om uiteten te gaan. Oftewel met zijn allen, iedereen behalve Silvana en Kevin want die moesten zo nodig op hun tweede date. Terwijl we over straat lopen op weg naar het restaurant komen we een groept toeristische Chinezen tegen die ons in duivels Engels vragen of er ergens in de buurt nog bezienswaardigheden zijn. Silvana antwoordt dat ze het ook niet weet maar dan roept Tara heel hard 'Ja hoor hier kijk maar' en ze sleept Nico met zich mee 'Kijk dit is heel mooi echt een bezienswaardigheid'. En de Chinezen maken nog foto's van hem ook. Na die korte onderbreking zijn we eindelijk bij het restaurant aangekomen en gaan we zitten. We hebben net drinken gekregen als Merel opeens een slok uitspuugd. 'Hé gadverdamme hoer' roept Renate die er ook half onder zit. 'Jongens help is dat Essie' zegt ze. 'Wie is Essie' vraagt Daniel. 'Esteban Merel haar grote liefde' lacht Dani. 'Hij kan nooit zo leuk zijn als jij' mompelt Daniel tegen zichzelf. Gelukkig zijn Dani en ik de enige twee die het horen wat ook logisch is aangezien we beiden naast hem zitten. 'Nou er zijn vast wel leukere mensen dan mij hoor' zegt Dani.
Femke pov
'Ja volgens mij is dat hem wel ja' zegt Nico 'Hij is vast dat wijf aan het fixen of zo' zegt Merit. 'Nou niet voor lang meer' zegt Merel. Ze staat op en loopt naar het tafeltje toe waar Esteban en het meisje zitten te eten, ze gaat zomaar bij Esteban opschoot zitten en zegt 'Hey Essiee ben je nou met de grootste hoer uit gran canaria uiteten'. 'Wat doe jij hier wie ben je' zegt Esteban. 'Misschien moet je maar even gedag komen zeggen tegen je vrienden daar' zegt Merel en ze sleept hem zo mee naar onze tafel. Wanneer Esteban ziet wie er allemaal aan de tafel zitten zegt hij 'Hoooii'. 'Strooo' zegt Merit. 'Das pech hooi weg' zegt Renate. 'Dat is echt ruk' zegt Max. 'Oh nee help de drie sarcastiers slaan weer toe' zegt Tara dramatisch 'Nico geef me mond op mond beademing ik ga dood'. Dat laat Nico zich geen twee keer zeggen en ze stoppen niet tot ik zeg 'Hallo jongens dit is een familie restaurant ja' en ik wijs naar de twee jonge kinderen die verschrikt Nico en Tara aanstaren. 'Maar ik moet maar weer eens terug' zegt Esteban naar een kort praatje met de jongens te hebben gemaakt. 'Naar wie die hoer van je' zegt Merel. 'Ehm...' zegt Esteban terwijl hij begint terug te lopen. 'Mijn werk is om jou te beschermen dus dat doe ik nu ook tegen de soa's' zegt Merel en ze gaat demonstratief aan Esteban zijn been hangen. 'Jij gaat helemaal nergens heen Essie' zegt ze 'Kom maar gezellig bij ons zitten'. Esteban gaat zitten en zucht. Merel pakt zijn telefoon uit zijn broekzak en zegt 'Nou ik heb haar al laten weten dat je niet terug komt'. Esteban kijkt om naar het tafeltje dat nu leeg is. 'Moest dat nou' zegt hij. 'Veiligheid boven alles Essie' zegt Merel.
JE LEEST
The secret spies
Humorwat gebeurt er als een gestoorde groep meiden spionnen zijn? En een van hun klanten die ook een van hun idolen is wordt ontvoerd? highest rank in humor #1