Renate pov
Ik zit als enige in het restaurant zonder dat er iemand tegenover me zit. Opeens komt Charles binnen. 'OMG Renate Charles is hier' zegt Merel. 'Oh nee' zeg ik en ik probeer me te verstoppen achter de menukaart die we hebben gekregen. 'Wat doe je' zegt Merel'. 'Ik wil niet dat hij me ziet want wat ik vanmiddag zij is echt te schamend'. Maar helaas waarom zou het leven ook is doen wat ik wil. Charles neemt plaats op de stoel tegenover me. 'Probeer je je nou te verstoppen' zegt hij. 'In dat geval wil ik je even vertellen dat dat geen nut heeft want ik zie mooie meisjes altijd gelijk' zegt hij. 'Hey Charles eet je anders ook mee' zegt Merel en ze kijkt me vals aan. Ik stuur haar een death glare. 'Tuurlijk waarom niet, dineren met een mooi meisje daar zeg ik geen nee tegen' zegt hij terwijl hij me strak aankijkt.
Femke pov
'Hey jongens ik heb een goed idee' zeg ik. 'Laten we morgen met zijn allen naar het strand gaan dan kunnen we ff ontspannen val al deze gekte van de afgelopen dagen'. 'Jaa goed idee' roept Tara gelijk. 'Jij vind dat alleen leuk omdat dat betekend dat je weer een rede hebt om alert alert Nico zonder shirt te zeggen' zegt Dani. 'pfft nee hoor' wuift Tara weg terwijl de rest hard lacht. 'Maar gaan jullie nou mee of niet dan' zeg ik. Iedereen stemt in om te gaan. We gaan allemaal terug naar Max zijn appartement. 'Nicooooo' zegt Tara 'Ik ga je wel echt missen hoor'. 'Jullie zien elkaar hochstens 8 uur niet' zegt Merit. 'Tja dat is al gelijk 8 uur te veel' zegt Nico. 'Get a room' schreeuwt Max. 'Ik heb al een huis hoor' lacht Nico.
Merel pov
Het is 9 uur s'ochtends wanneer ik wakker word van het gezang van Isabella. 'Ies hou je kom mens ik wil slapen' zeg ik. 'Das pech slaap weg' roept Renate vanaf de andere kant. 'Je moet opstaan Merel we gaan zo naar het strand' zegt Silvana. 'Je wil toch zelf Alert Alert Nico zonder shirt ook niet missen' zegt Tara. Ik zucht maar maak me klaar om naar het strand te gaan. Max komt uit zijn slaapkamer lopen en zegt 'Hoi dames zijn jullie klaar' en hij lacht. 'Ja hoor' zeg ik. Op dat moment gaat de deurbel. Nico en Charles staan met hun strand spullen voor de deur. 'Haaaiii' zegt Nico tegen Tara. 'Walrus' schreeuwt Merit. 'Hey Nico heb je me gemist' roept Tara. 'Elke seconde' lacht Nico. Ondertussen kijken Renate en Charles elkaar maar een beetje aan.
Charles pov
Als Renate naar bijten loopt zie ik dat ze een hele grote tas bij zich heeft. Hij is blauw met wit en heel erg lelijk. 'Wat heb jij dan voor lelijke tas' zeg ik. 'Hallo zit je nou mijn tas te beledigen' roept ze. 'Dit is een supersonische fantastische levens reddende AH tas oke dus beter hou je je muil dicht' zegt ze. Ze duwt me aan de kant en gaat naast Merel lopen. KUT. Nou Charles dat heb je dan weer mooi verpest. Ik ga naast Max lopen. 'Max mag ik je wat vragen' zeg ik. 'Doe je best' zegt hij. 'Ehm oke wat moet je doen als je een meisje hebt beledigd die je eigenlijk wel leuk vind' vraag ik. 'Wat heb je gedaan bij Renate man' zegt hij. 'Ik heb der tas beledigd' zeg ik. Max begint te lachen, 'Man er zijn zoveel dingen die jij nog niet weet over die tas'.
Silvana pov
We zijn aangekomen op het strand. We kiezen en plekje uit en leggen onze handdoeken neer. Ik hoor Charles schreeuwen 'Renate het maakt me niet uit dat je boos op me bent dan wordt je nu nog maar wat bozer' en hij pakt haar op en rent met haar het water in. Isabella loopt langs me heen met haar mobiel hoog boven haar hoofd. 'WTF doe je' zeg ik. 'Ik zoek wifi oke' zegt ze. 'We zijn op een strand ik denk niet dat hier wifi is' zeg ik. Femke en Dani liggen te praten en Merit is al in slaap gevallen. Max leest een formule 1 tijdschrift. Dan hoor ik Tara 'Nico kan je me helpen met insmeren' vraagt ze. 'Ik kan niet bij mijn rug'. 'Als jij mijn rug dan ook doet' zegt Nico. 'Ja hoor' zegt Tara net iets te snel en ik lig in een deuk. Na een tijdje liggen we allemaal weer op het strand te zonnebanden. Dan gaat Tara opeens de zee in. Ongeveer 5 minuten later horen we haar opeens 'HELP NICO HELP IK VERDRINK'. Nico rent snel naar de zee. 'Ik kom er al aan' roept hij. Iedereen op het strand kijkt nu naar ons. Na een tijdje komen ze samen weer terug. 'Kom mee iedereen' zegt Charles 'Dan gaan we naar de strandclub'.
JE LEEST
The secret spies
Humorwat gebeurt er als een gestoorde groep meiden spionnen zijn? En een van hun klanten die ook een van hun idolen is wordt ontvoerd? highest rank in humor #1