Merel pov
God ik ben blij dat we eindelijk geland zijn zeg. We moesten allemaal de hele reis het geklef van Tara en Nico meemaken. We zijn allemaal bij max thuis behalve Tara die moest Nico assisteren bij het zoeken van een hotel of zo. 'Merel, Renate Silvana en Merit jullie moeten alvast gaan checken of jullie enig spoor van de knuffel kunnen vinden daar' zegt Isabella. 'Want als hij gewoon ergens blijkt te liggen kan ik Max weer gaan stalken'. 'Wat?' zegt Max en hij kijk heel raar. 'Nee niet jou Max M' zegt Isabella. 'Oh die ken ik niet' zegt Max. 'Nou dan weet ik al wat wij het komende uur gaan doen' zegt Isabella terwijl ze aankomt zetten met een enorme diashow aan foto's.
Silvana pov
Merel, Merit, Renate en ik zijn net aangekomen in de paddock. 'Oke laten we maar starten met het kijken in Seb zijn pitbox' zegt Renate. We lopen naar de pitbox een gaan naar binnen. We worden een beetje raar aangekeken maar omdat we paddock passes hebben laten ze ons onze gang gaan. 'Opsplitsen jongens' zeg ik, en we gaan allemaal apart zoeken. Het duurt niet lang voordat we Renate horen schreeuwen (alle gespreken tegen of met personen die niet Nederlands zijn of spreken zijn in het Engels maar ik ben te lui om in het Engels te schrijven toedels) 'TRINGELINGELING HE TRINGELINGELING HE IK VIND JOU ZO'N LEKKERDING'. 'Renate wat doe je kut' roept Merel. Renate staat midden voor Charles in de pitbox met een rood hoofd. Charles kijkt geamuseerd. 'Jij ook hallo' zegt hij. 'Ehm Charles nu je hier toch staat heb jij niet toevallig hier ergens een teddy beer gezien ofzo?'zegt Merit. 'nee hoezo ben je je teddy beer kwijt' vraagt hij. 'Nee ik niet maar iemand anders wel' zegt Merit. Charles kijkt naar Renate. 'Als je een teddy beer nodig hebt mag je best wel met mij komen knuffelen hoor!' zegt hij. Hij geeft haar een knipoog en loopt de pitbox uit. 'OMG HOORDE JE DIT' roept Renate. 'Oh god die gaat Tara achterna jongens' zegt Merel.
Merit pov
We lopen Seb zijn pitbox uit wanneer de rest er aankomt. 'jongens jullie geloven nooit wat er net is gebeurd met Renate' zegt Merel die zelf nog in een deuk ligt om de tringeling tringeling. Nadat de rest op de hoogte is gebracht zegt Tara 'Renate weet je waarom we nooit een cutest couple contest zouden gaan houden?'. 'Nee' zegt Renate. 'Omdat Nico en ik dan sowieso winnen duhhh'. zegt ze. 'Dat kan ik niet ontkennen' zegt Nico. 'WAT JULLIE ZIJN EEN SETJE EN DAT HEB JE ME NIET VERTELD' schreeuwt Silvana in Tara's gezicht. 'Nog niet nog niet' zegt Tara. 'Maar ooit...' begint ze. 'JA JA DAT WETEN WE NOU WEL OKE' roept Dani. 'Ooit wordt hij je man en bla bla bla gaan jullie trouwen en nemen jullie 8 kinderen of zo'. '8 kinderen!' zegt Nico 'Ik wist niet dat je zo enthousiast was'. 'Zo lang ze van jou zijn vind ik alles goed' zegt Tara.
Renate pov
We willen allemaal (op Nico en Tara na dan want Tara moest zo nodig Nico's pitbox zien) net weg gaan om wat te gaan eten wanneer we keihard geschreeuw en gevloek horen. 'Wat denk je wel niet dat je gedaan heb lul hoe durf je zomaar aan andermans spullen te zitten'. 'Het was niet mijn bedoeling oke, ik voelde me gewoon heel alleen. Het geruzie blijk van Lance en Seb te komen. Max loopt er op af. 'Wat is er aan de hand jongens' zegt hij. 'Lance is een f*cking dief' briest Seb. Max kijkt aarzelend naar Lance. 'ehm nou ehm ja misscien wel maar ik wou het echt wel terug geven hoor!. 'Waar gaat dit allemaal over' zegt Femke. 'Deze crimineel hier had mijn geluks knuffel gestolen' roept Seb. 'Ja maar Seb' begint Lance 'Ik voelde me heel alleen en jouw knuffel was ook alleen want hij stond daar maar alleen te zijn en..'. 'Dan mag je hem nog niet zomaar pakken Lance' zegt Max. 'Ja dus nu wil ik mijn geluks knuffel terug jij, jij, jij gelukszoeker' zegt Seb 'Zoek je geluk maar lekker ergens anders maar niet in mijn knuffel'. 'Ik wou hem helemaal niet voor het geluk ik wist niet eens dat die geluk brengt' roept Lance weer. Lance geeft langzaam de knuffel terug. Seb pakt zijn knuffel gretig aan en knuffelt hem in zijn armen. 'Ja beertje het spijt me had die enge man jou zomaar meegenomen, ik zal je vanaf nu beter beschermen hoor' zegt hij. Hij geeft zijn beertje een kus op zijn hoofd zegt een snelle gedag en vervolgt zijn weg weer. 'Kom' zegt Dani 'Laten we Nico en Tara gaan halen dan gaan we wat eten'.
Tara pov
Net op het moment dat mijn aanstaande man mij net weer wou gaan zoenen steekt Renate haar hoofd om de hoek. 'Hoi kut gaan jullie mee eten?'. 'RENATE IK HAAT JE NU NOG MEER' schreeuw ik. Nico en Renate moeten lachen. 'Ach kom op zo erg is het niet' zegt ze. 'Wacht maar tot dat ik het ook bij jou en Charles doe' zeg ik. We lopen naar de rest en gaan met zijn allen naar binnen en nemen plek aan een grote tafel. Nico zit tegen over mij. We zitten rustig te wachten tot er een ober komt. 'Tara WTF doe je' roept Merit. 'Oh sorry ik dacht dat dat Nico's voet was' zeg ik. 'Probeerde je nou voetje te vrijen met Nico onder de tafel' lacht Merel. Max laat zijn hoofd op de tafel vallen. 'Misschien' zeg ik.
JE LEEST
The secret spies
Humorwat gebeurt er als een gestoorde groep meiden spionnen zijn? En een van hun klanten die ook een van hun idolen is wordt ontvoerd? highest rank in humor #1