Další den jsem se do školy celkem těšila kvůli Matějovi. Doufala jsem, že si spolu budeme povídat včera. Ale do školy nepřišel.
Když jsem došla domů nikdo nebyl doma, tak jsem se šla projít. Byla jsem v parku pod obrovským stromem, když vtom se za mnou ozval povědomý hlas. MATĚJ!!! Co ten tady dělá, když nebyl ve škole?
"Ahoj, proč jsi nebyl ve škole?" řekla jsem první větu, která mě napadla. "no byl jsem u doktora. Můžu si k tobě přisednout?" řekl mě. Souhlasila jsem. Tohle odpoledne bylo božsky strávený. Matěj je teď asi můj nej kamarád, když do toho nepočítám Martina.
"Jé to už je šest, já budu muset jít. Uvidíme se zítra ve škole. Čau" nečekala jsem na odpověď a rychlým krokem jsem šla pryč.
Doma pořád nikdo nebyl, ani nikdo žádný vzkaz nenechal. Využila jsem příležitosti a udělala jsem si palačinky.
Tohle byl můj nejlepší den v životě.Další den mě vzbudila mamka, protože jsem zaspala. Nestihla jsem se ani nasnídat. Do školy jsem to stihla posledním autobusem a do školy jsem dorazila v půlce hodiny. Naše třídní nebyla zrovna nadšená.
O přestávce jsem se chtěla najíst. DOPRKÝNKA DUBOVÝHO já nemám jídlo. No skvělý. Tak budu držet hladovku. Z mého 'duchovního povídání' mě vyrula něčí ruka, která držela v ruce polovinu bagety. Otočila jsem se, aby jsem viděla mého zachránce. No kdo jiný než Matěj. Položil bagetu přede mě na lavici a odešel. Chtěla jsem mu poděkovat, ale než jsem se pořádně nadechla, byl už pryč.
Nevím jestli se mi to zdálo ale začínalo se mu vybarvovat oko do modro-fialové barvy.
Chtěla jsem se jít za ním zeptat, ale zazvonilo a do třídy vešel náš učitel občanky a ptal se nás na střední školy, na které budeme další školní rok chodit. Já jsem si vybrala fotografa, protože mě baví fotit, ikdyž to tak nevypadá.
Zbytek dne uběhl stejně rychle jako tato hodina.
Bylo devět večer a mě se ještě nechtělo jít spát. Zapla jsem si notebook a pustila si 13 reason why, poslední dobou tenhle seriál miluju. Škoda že má tak málo dílů. Dneska se můžu kouknout klidně i na dva díly, protože zítra máme ředitelské volno. Šla jsem spát asi v 11 hodin.366 slov
Píšu čím dál delší díly
Doufám že se tento díl líbil
Vím trošku po delší době ale nebyl čas
ČTEŠ
Hasička
Cerita PendekToto je příběh o Lence ,která přímo miluje hasičský sport. Tento rok je pro ni poslední,který může běhat za starší žáky. Letos za ně bude běhat i jeden nový člen. Jednoho dne chce ale skončit. Co se stalo?