Kapitola 9.

105 7 14
                                    

Oddělala jsem koš, aby voda rychleji odtekla. A kluci rozšroubovali savice. Každý vzal savici a já vzala koš a gumovou desku(pod spojem savic). Došli jsme do auta, kde jsem se musela převlíct. Řekla jsem Martinovi a Pavlovi, aby šli pryč, že se potřebuji převlíct, ale oni chtěli zůstat. Musela jsem tedy odstoupit já. Vzala jsem si s sebou suché oblečení a šla na záchody. Naštěstí tam bylo volno.
Během chvilky jsem došla k autu. Ikdyž byl začátek soutěže, já měla hlad, ale řekla jsem si, že to vydržím.
Začalo pršet a celé družstvo se sešlo v autě.
"Nezahrajem si něco?" zeptala se Bára. Všichni souhlasili, ale ještě vymyslet co. "Ve třídě hrajeme flašku. Nechcete hrát to?" Všichni kývli, jen já pokrčila rameny."Pojď hrát bude sranda." snažila se mě přemluvit Marťa. "Ale asi dáme jen otázky, nebo úkoly, které se dají splnit v autě." řekl Martin. První točil Martin, protože to vymyslel. Flaška se roztočila a já doufala, že se nezastaví u mě. Naštěstí se zastavila u Báry.
Tak pokračovalo celé odpoledne. Nevnímali jsme ani jak jsme na tom s umístěním. Pršet už taky přestalo, ale asi si toho nikdo jiný z našeho družstva nevšiml.

"Nechcete už skončit? Přestává mě to bavit." řekla jsem. "Kdo nechce hrát, nebudeme ho nutit. můžeš v klidu odejít." řekl

Martin klidně. Neodešla jsem sama šla se mnou i Kája . Řekla mi, že je ráda že jsem šla taky, protože ji to už taky nebavilo.
S Kájou jsme si sedli na lavičku blízko soutěžní dráhy a povídali si.
Když vtom za námi přišel Matěj od nás ze třídy a začal si s námi povídat. Vždycky jsem ho měla za největšího debila, ale když jsme si s ním povídali dýl, přišel mi jako fajn kluk.

 Poprvé dávám pod text obrázek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Poprvé dávám pod text obrázek. Úplně to vystihuje. Vy hasiči, co to čtete(jestli vůbec někdo?) vystihuje vás to taky???
A jinak doufám, že se vám nová kapitola líbila, jestli jo tak hlas a koment potěší :)

HasičkaKde žijí příběhy. Začni objevovat