Kapitola 17.

92 3 0
                                    

Když jsem se ráno probudila, začalo mi kručet v břiše. Jelikož nikdo nebyl doma, mohla jsem si udělat palačinky jenom pro sebe (hroznej sobec).
Když jsem dovařila a snědla palačinky, šla jsem do pokoje se převléct a potom zpátky do kuchyně, aby jsem udělala oběd.

Vrhla jsem se na langoše.
Zbytek času co mi zbyl jsem se koukala na televizi. Zrovna dávali Babovřesky 3. Jak já tenhle film zbožnuju, protože je o hasičích.

V půlce filmu se ke mě přidali mamka s taťkou. Verča byla celý den zase pryč.
Když skončil film máma se mě zeptala. " Za týden máš narozeniny, tak co by sis přála." Najednou se ozval i táta. " V neděli?" z jeho výrazu bylo vidět že na to zapomněl. A na mou odpověď na mamky otázku se zapomnělo.

Pak byl oběd. Mnam!

Po tom, co jsem se přecpala jsem se šla projít do parku. Protože nebylo hezky, protože foukal dost velkej vítr, byla jsem v parku sama.
Vyndala jsem si z kapsy sluchátka a pustila si moji nejoblíbenější písničku

A dávala jsem ji pořád dokola a dokola. Čas utíkal nějak rychleji.

Po hodině poslouchání jsem šla domů.
Otevřela jsem vchodové dveře a vypadalo to, že nikdo není doma. To se ale změnilo, když jsem otevřela dveře do obýváku.
Máma s tátou se koukali na televizi.
Jsem strašnej závislák na televizi a elektroniku a tak jsem si sedla vedle mamky. "Dneska jsem byla u tebe v pokoji. Máš tam zase nepořádek. Běž si tam uklidit." co jinýho mi zbývalo. Zvedla jsem se, vzala mobil. A když už jsem ten mobil držela v ruce ozvala se zase máma. "A mobil necháš tady!" to mě dělá naschvál. Celá otrávená jsem teda šla do pokoje, kde jsem uklízela. Po této mé neoblíbené činnosti jsem se šla najíst.
K večeru jsem opět zalezla do pokoje a koukla na poslední díl 13 reason why.
A na youtubu jsem našla film Puberťačka, který jsem si pustila s Verčou, ale teď na něj mám náladu. Když jsem se dokoukla film šla jsem spát.

HasičkaKde žijí příběhy. Začni objevovat