PORNEȘTE CÂNTECUL DE LA MEDIE!!!
Continua sa vorbească mișcânduşi buzele suav pe suprafața gatului meu lăsând în urma doar niște dare de caldura. Mâinile mele se plimba pe spatele ei gol. O vreu. O vreau mai mult decât am vrut in toata viata mea vreo femeie sau fată. Nu o vreau doar acum o vreau pentru o viață întreagă. Dacă nu o fac sa înceteze nu mă voi mai putea abține. Ii aud inima care ar vrea sa îi iasă din piept lafel ca a mea. Respirația ei îmi încălzește gatul și în același timp mă fierbe în suc propriu. O prin de coapse și printre mișcare rapida o urc pe marginea piscinei. Mâinile mele sunt lângă picioarele ei ușor depărtate. Mă uit în ochii mei și văd...
Dorință. Dorința pura. Dorința exact ca cea care se poate citi în ochi mei. Nu realizase că își ținuse respirația pana acum. Când da afară suna mai mult ca un oftat care oficial îmi pune capac. Mă ridic în mâini pe marginea piscinei fata ei fiind la același nivel cu a mea. Vreau sa o sarut. Nu pot să o sarut atâta timp cât știu ca mă va respinge. Nu as suporta gândul ca iar măr înlătura de lângă ea mai rău decât nu mai suport sa fie atât de aproape dar totuși atat de departe. Mă îndepărtez incet de fata ei și vădv în ochii ei disperare... Pentru ce a devenit ea disperata?... şi panica. Îmi prinde fata în mâinile ei micuțe și mă trage înapoi în sus pana cand nasurile noastre se ating ușor și îi pot simți respirația grea. Genunchi mei se afla intre picioarele ei. Eu stand cu capul aplecat iar al ei pe spate.
-Poți te rog sa nu mai respiri așa?
-De ce? Spune uitanduse în ochii mei.
-Pentru ca mă înnebunești.
-Te înnebunesc? Spune coborându-şi privirea la buzele mele.
-Mereu o faci.
Ea se repede asupra buzelor mele. Eu sunt complet șocat dar nu îmi trebuie mult sa mă dezmeticesc preluând conducerea. O musc tare de buza care mia distrus atâtea zile, buza de jos, ea deschizându-și gura gemând de plăcere. Limb mea intra în gură ei și începe căutarea prin toate colturile gurii ei. Sarutul este sălbatic este tot ce îmi doresc de câteva zile bune în coace. Ea se lasă pe spate fără sa rupă sărutul eu fiind deasupra ei sărutându-o cu foc. Degetele ei și fac loc pe pielea spatelui meu mangind și zgarind cu unghiile sale lung. Mârâi în gura ei de plăcere. O Domne fata asta imi oferă mai multa plăcere decât o partida de sex. Alexandra isi arcuite spatele mâinile mele făcând-și astfel loc. Sânii ei sunt lipiți de pieptul meu.
Ultima data când m-am întâlnit cu ea la piscina am făcut prefăcută și am afirmat că nu mă place. Acum ne sărutăm pe marginea piscinei. Aud un zgomot dar nu îl bag în seama. Continuăm sarutul fără sa ne pese de ce se întâmplă în jurul nostru.
-Potaie date jos de pe iubita mea!
Sa vezi ce ti-o iei idiotul dracu! Mă ridic în mâini de pe Alexandra care e foarte speriata. Merg spre Sebastian și îi dau un pumn care îl doboară. Văd cum sângele îi şiroește din nasul lui. Apoi un strigăt și Alexandra care aleargă spre el. Nu spre mine. O doamne ce teatru joaca. M-am mai bătut cu Sebastian dar niciodată nu a rămas lat de la un pumn. Vrea sa o impresioneze. Băieți răniți atrag. Și eu sufăr. Sufăr mai rău ca el. Sufăr ca fix fata care îmi place e iubita lui. Merg înapoi în casă și direct în camera mea. Ma schimb în blugi negri rupti în genunchi un maieu și o geaca de piele toate negre. Merg în garaj și iau un porsche panamera tunat de mine, negru mat. Mă îndrept spre barul meu preferat cu 250 km/h. Ajung și îmi parchez frumusețea în spate. Intru și mă apropi de bar unde e nimeni alta decât Cana. Cana este o bună prietenă a mea cu care mi-am tras-o de câteva ori.
CITEȘTI
Împreună (Povestea unei fete I)
AcciónEa: o fata cu un trecut complicat. El: un baiat dintr-o familie perfectă. Ea: în fata porților spre o noua viață. El: cu toata lumea la picioare. Ea: suferind din dragoste. El: un suflet de gheață. Ea: cu multe secrete. El: știe sa citească oameni...