Nici nu ma mai schimb si ma trantesc direct in pat iar in momentul imediat urmator adorm.
Ma trezesc in cantecul minunat (cu ghilimele de riguare) alcatuit din batai in usa. Ma ridic cu un oftat si sa deschid usa, dar nu apuc sa fac mici jumate din drum ca usa este trantit la perete de care fratele si verisoara mea.
-Te rog, nu imi spune ca ai dormit in uniforma. Spune An.
-Si daca am dormit in ea ce? Intreb somnoroasa.
-Nu mai conteaza pregatestete de petrecere. Intervine Ştef.
-Petrecere? Ce petrecere? Intreb eu.
-Petrecerea la care toti colegi tai si ai nostri au fost invitati. Adauga An. Acum pregatestete.
-Dar... incerc sa spun ceva dar vocea imi piere canda imi amintesc de ultima petrecere. Dar tot o sa ma duc pentru ca mi-am promis ca o sa am o alta viata aici, deci daca in Bruclin nu mergeam la petreceri aici in New York merg.
Dupa ce An si Ştef plraca ma apuc sa caut ceva de inbracat si gasesc exact ce mi se potriveste cu noua personalitate. O fusta neagra pana la mijlocul coapselor si o camasa fara maneci cu dungi verticate albe si roz din matase pe care o leg la mijloc. Iar ia picioare niste platforme roz. Parul mi-l fac coc. Imi fac un machaj simplu ruj roz si creion. Apoi cobor scarile si privesc multimea dar atentia mi se opreste pe Marsel care tocmai a pasit pe usa dar privirea lui era tinta la mine. Imi musc buza de jos intr-un gest incontrolabil, iar el inghite in sec. Cobor mai departe scarile si spre surprinderea mea il vad pe Ştef care ma astepta. Cand ajung langa el isi pune o mana pe talia mea parca aparanduma.
-Asta e pentru ca stiu ce sa intamplat la ultima petrecere. Spune el refererinduse la mana lui.
Mergem pe prin mijlocul multimi iar toti colegi mei se uita la mine si Ştef ca la masini sraine. Ajungem la bar si acolo ne intilnim cu Sof si Seb care se uita la noi cu ochii cat cepele.
-Alex ai de facut niste prezentari. Spune uitanduse la Ştef.
-Ok, Ştef ei sunt noi mei prieteni Sofia si Sebastian. Sof, Seb el este fratele meu mai mare si mai indiot Ştefan. Spun eu cu un zambet strengaresc. A da si foarte protector.
-Nu sunt chiar asa protector. Spune Ştef uitanduse urat la Seb. Dar sti ce sa intamplat ultima oare.
-Da, stiu. Spun si las capul in pamant. Dar poti macar sa imi dai drumul.
Ştefan imi face pe plac si lasa mana sa ii cada pe langa corp. Eu ma pun pe unul din scaunele de langa blatul de bar in spatele caruia sta un baiat care pare a fi bun prieten cu Ştef de la lasat sa aiba la toate bauturile lui alcolic. Seb avea un shat de tequila in mana pe care il iau si cand sa il dau peste cap mil ia Ştef.
-Esti minora si sti ce ti se intampla cand bei prea mult. Spun scurt. Sa nu le dai alcol niciunuia.
-Sunt eu minora dar rezist la mai mult alcol decat tine si atunci cand sunt beata dorm. Ii raspund eu. Asa ca multumesc. Termin lund paharul si dandul peste cap. Ma stramb putin apoi imi revin repede.
-Ma omori cu zile! Tipa el.
-Stiu. Spun scurt, apoi din multime iese Marsel.
-Hey, pisi. Ce faci? Spume el si se apropie de mine dar eu merg incet spre Ştefan care imediat ce ma vede isi pune iar mana pe talia mea.
CITEȘTI
Împreună (Povestea unei fete I)
AzioneEa: o fata cu un trecut complicat. El: un baiat dintr-o familie perfectă. Ea: în fata porților spre o noua viață. El: cu toata lumea la picioare. Ea: suferind din dragoste. El: un suflet de gheață. Ea: cu multe secrete. El: știe sa citească oameni...