Sunt din nou in acel luminisi plina cu flori. Ma asez pe iarba moale si verde, printre florile frumos colorate si parfumare. Eu purtam aceasi rochie alba din marase cu bretele mulata in partea superioara si de la brau in jos pana la genunchi unflata, iar la limita dintre cele doua parti o culelusa subtire din piele albastra cu o catarama argintie. Iar in picioare port niste balerini aldastri cu o fundita argintie in varf. Asa zisa mea uniforma de scoala.
Din padure iese acelasi baiat inalt, foarte bine facut care purta o pereche de blugi albi, un hanorac albastu deschis cu un - S - uriasi alb si cu gluga in cap, iar pe fata o esarfa care nu ii lasa la vedere decat ochii si in picioare o pereche de tenisi albastri. Ochi lui erau cei mai frumoasa nuanta de albastru vazuta de mine vreodata, un aldastru intens si concentrat si cutotul alta nuanta fata de hanoracul lui sau balerinii mei care sunt o nuanta de albastru deschis (albastrul cerului).
El vine incet spre mine, din spatele meu. Acum observ ca si eu am o esarfa albastra care imi acopera fata cu exceptia ochilor, dar mie mi se vede parul castaniu, desfacut cazand in valuri pe langa mime. Cand ajunge in spatele meu simt cum inima imi pompeaza mai repede sangele in corp. El ma ocoleste si cand ajunge in fata mea se aseaza pe jos lafel ca mine.
Nu ma pot abtine, ii pun mana pe esarfa pentru a o da jos. El imi ia si cealalta mana si mio duce la spatele esarfei unde avea un nod. In momentul in care mi-a atins talia am simtit un curent electic care ma facut sa ma cutremur. Incerc sa desfac nodul, dar e destul de greu, dar in final reusesc sa il desfac, iar acesta cade. Nu imi vine sa cred, e le, baiatul de la pista, Marsel ,Acesta se apleaca mai mult asupra mea sa imi desfaca si el mie esarfa. Si in sfarsit reuseste sa imi desfa esarfa, aceasa cade langa noi. Ochii i se maresc si uimire i se poate citi pe fata. Dupa uimire dispare cand isi puse mainile pe soldurile mele si ma lipi de el si ma saruta. Eu nu mai asteptai si ii raspunsai. Imi pun mainile in parul lui. In prima secunda in care imi deslipesc 1 millimetru buzele Marsel profita de sitoatie pentru a adanci sarutul. Ma inpimge usor pe spate pana ating pamantul. El e deasupra mea si ma sruta in continuare dar din ce in ce mai pasional. Totul arata perfect, peisajul, vremea chiar si noi ne potriveam perfect unul cu celalalt. De odata ma trezesc in camera mea. E ca si cun m-am uita la un videoclip pe YouTube. Ceasul pe care mi l-a cumparat ieri Ştef(da am cam uitat sa imi cumpar ceas asa ca mi-a cumparat el) arata 5:45. Uoo, ce e cu mine treaza la ora asta?Ma ridic si merg spre baie pentru a-mi face un dusi. Cand trec pe langa "geamul,, meu observ ca in camera lui Marsel e lumina aprinsa. Oare ce face? Ma intreb inainte sa intru in baia mea.
Ies din baie dupa un dusi mai lung de o ora de pentru ca e deja 7. Lumina lui Marsel e inca aprinsa. De ce ma gandesc numai la el? Nu mai suport faptul ca eu ma gandesc nonstop la el. Nu mai suport ca il visez. Nu ne mai suport pe noi boi. Nu ma mai suport pe mine.
Trebuie sa fac ceva ca sa il las sa dispara din mintea mea. Si stiu ce.
Imi iau tuburile de vopsea, pensulele si borcanul cu apa.a indrepe spre peretele paralel cu patul si ma uit ca sa fie in sparele usi. Si incep sa pictez. Pictez tipul pe care il visez de luni bune. Marsel, dar cu masca si gluga. I se vad doar ochii. Ochii aceia perfecti. E 7:45 dar arata exact lafel ca originalul. Raman in acelasi pijamalea dar imi iau si bluzonul maro si cobor scarile. Ma duc direct in spatele casei la piscina. Acolo il gasesc pe Ştef care sta pe un sezlong cu telefonul in mana citind ceva, cu o tigara in mana si cu cafeaua pe o masuta de langa el.-Hey fratioare. Ce faci? Spun si ma asez pe sezlongul de langa al lui.
-Imi beau cafeaua. Tu? Intreaba simplu.
-Bine. Imi dai si mie o tigara? Nu le gasesc pe ale mele.
-Serveste-te.
-Mersi. Spun eu (prima data am scris "io,,).
CITEȘTI
Împreună (Povestea unei fete I)
AcciónEa: o fata cu un trecut complicat. El: un baiat dintr-o familie perfectă. Ea: în fata porților spre o noua viață. El: cu toata lumea la picioare. Ea: suferind din dragoste. El: un suflet de gheață. Ea: cu multe secrete. El: știe sa citească oameni...