{18} "Cat de prefăcută?,,

973 47 3
                                    

Perspectiva Alexandrei

Dupa plecarea Ralucai, doamne ce ciudata e fetita asta, ma pregătesc de ieșirea cu Seb. După un dusi mă inbrac cu o rochie neagra din dantela peste care așez un sacou. Ca accesorii aleg o cure din piele maronie cateva brățări colorate un lănțișor auriu și niște ochelari de soare, mă încalț în balerinii mei crem. Ca machiaj am oftat pentru ceva simplu glos rimel și tuș pentru a îmi scoate ochii și buzele în evidență. Parul mi-o prind intr-un coc dezordonat. Îmi caut o geanta în final iau una din piele de aceeași culoare cu cureaua, în ea îmi arunc telefonul căștile portofelul și mini trusa de machiaj.

Cobor în bucătărie unde îl văd pe Ştefan și pe Robert cum se uita la ultima felie de pizza de pe masa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor în bucătărie unde îl văd pe Ştefan și pe Robert cum se uita la ultima felie de pizza de pe masa. Mă pufnește rasul. Mă apropii de ei și le o iau.

-Hei aia e felia mea de pizza, spun în sincron. Felia ta? E felia mea!

-Terminați papagalilor ca îmi dați dureri de cap.

Pun felia pe tocător și o tai în doua jumătăți egale. Iau fiecare bucata în câte o mana apoi le-o îndes fiecărui dobitoace în gură.

-Mestecați mai repede, va aștept în spate pentru pentru o țigară.

Mă duc în curtea din spate a casei imi și încep sa mă plimb pe marginea piscinei aprinzândumi o țigară. Din casa lui Marsel se vede o umbra mișcânduse apoi el ieșind în viteza din casa și aruncanduse în piscina eu dantura cu doi pași în spate pentru a nu mă uda. Mai trag un fum din țigară mea și încep să merg spre casa.

-Unde mergi? Mă întreabă băiatul care încă se bălăcesc ca pestele în apa piscinei.

-De ce te interesează? Spun întorcănduma spre el și apropiindumă.

-Pentru ca sunt curios. Îmi răspunde el încercând sa se uite sub rochița mea. Nesimțit!

-Tu nu ești curios de obicei, spun lăsânduma pe vine.

-Să zicem că sunt interesat de persoana ta. Spune ridicanduse peste marginea piscinei în brațe iar ei trăgând un ultim fum din țigară.

-Tu ești interelatie doar sa mă ai în pat spun suflând în fata fumul țigări. Se vede ca e fumător, a lafel sar fi înecat cu fumul dar nu el la inspirat adanc parcă savurând-ul.

-Ași minți dacă ași spune ca nu. Ii place sa joace dur pai și mie. Îmi sting țigară de pieptul sau tare și în același timp ud. Mă ridic și mă îndrept spre casa.

-Dar totuși îmi spui unde te duci? Striga el după mine.

-La o întâlnire. Probleme? Spun conținând sa merg.

-Da. Spune ieșind din piscina. Și începând sa alerge după mine. Mă întorc nervoasa și mă uit la el.

-Cu cine. Mă întreabă.

Împreună (Povestea unei fete I) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum