*ranek*
*Ruggero*
Karol nie odbierała ode mnie telefonów. Dostałem sms-a od:
Nieznany: Jeśli chcesz jeszcze zobaczyć swoją dziewczyne musisz przyjść do takiego starego domu w BA. Rozumiesz?
R: Kim jesteś?
Nieznany: Nie pytaj tylko przychodź. Inaczej zabijemy twoją dziewczyne.Nie odpisałem. Szybko poszłem na policje. Po pójściu na komisariat pobiegłem do tej kamienicy. Przez uchylone drzwi było słychać jakieś krzyki. Ten głos wydawał mi się znajomy. Weszłem do tego domu. Otworzyłem drzwi z których dochodziły te odgłosy. Na krześle była przywiązana Karol. Zauważyłem też Cande i jakiegoś chłopaka. Znęcali się nad Karol. Gdy chciałem wejśc do tego pokoju dostałem czymś w głowe. Straciłem przytomność. Obudziłem się przywiązany na krześle. Karol była obok. Próbowałem coś powiedzieć ale nie mogłem miałem zaklejone usta. Do pokoju weszła Cande, a za nią dwóch chłopaków.
Zerwali mi taśme z ust.
Jeden uderzył mnie pięścią w twarz a drugi w nos. Widziałem jak chcecieli zabrać Karol. Krzyknełem:Zostawcie ją!!!!!!!
Chłopak: zostawimy ją wtedy kiedy pokażesz na co cie stać.
R: To mnie odwiążcie!!
Odwiązali mnie. Zaczęłem ich bić. Nie dawałem rady. Ich było dwóch, a ja jeden. Nadal się biłem. Powoli nie miałem sił.
Nagle..............................Znów troche krótki rozdział. Obiecuje że następne będą dłuższe. Mam nadzieje że rozdział się podoba.
CZYTASZ
Ruggarol
FanfictionPewnego dnia do Karol zadzwonił reżyser. Okazuje sie że dostaje role w filmie. Jak potoczą sie losy Karol? Zapraszam do czytania