...Prošla su dva meseca od smrti njenog muža. Nije marila za to.. Ubila ga je. Sebe zadovoljila i oca osvetila...
Ali ta tri meseca su prošla u razmišljanju o njenom poreklu..
Ona je polu vampir. Ali može postati čistokrvni vampir. Ali mora da poštuje pravila igre. Pratiti korake i biti uvek u akciji.
Odlučila je da sa Ed-om preseli u očevu vilu u nadi da će pronaći nešto o majci, i njenim precima.
Stan je ostavila kao rezerni..
Preselila je stvari, sela u kola i sa njenim BFF uputila se u vilu.
Nije im trebalo mnogo. Raspakovali su se. Smestili u jednu sobu, jer zašto bi se razdvajali!?
Smestili su se, raskomotili a onda se desio momenat koji je postao jako zbunjujuć, da se zapitala "Zar Bff može biti i nešto više!?"
Momenat pre toga, skinula se i otišla u zajedničko kupatilo i ne zaključavši vrata, ušla je u tuš-kabinu.
Okrenuta ledjima, uživala je u toplom tušu, učinilo joj se da je čula vrata ali umor ju je toliko slomio, da nije marila..
....
Taman što je isprala sapunicu sa tela, osetila je muške tople čvrste šake na svom nežnom struku, okrenula se i videla Eda.
Nežno je rekao "Šššš, polako.. opusti se.." Zapitala je šta će biti sa njihovim prijateljstvom kao se desi ovaj neočekivan seks, ali nešto joj je reklo da se opusti i da je to samo opuštanje pod tušem sa bff (Ko to pomišlja, taj nije sav svoj, ali ona je to smatrala za razlog. i da nije ništa). Ali. Prepustila se.
Ljubio ju je vrat, mazio struk, guzu, butine. Prijalo joj je. Ipak nije taj osećaj doživela od kad je krvnički ubila muža..
Bradavice su joj bile krute kao i njegov ud.
Pribio ju je uz zid i na uvo šapnuo ono "Želim te, Ana!"
Prepustila mu se i rekla sebi "To je samo običan seks"
Raširila je noge i tako dala do znanja da je spremna.
To mu se jako svidelo.
Imao je osećaj da će se to veče preokrenuti za 180°, ali u tom trenutku je želeo samo da uživa u trenutku.
Ušao je. Osetila je kako joj se oči pune suzama od adrenalina. Imao je spor ritam, to joj je imponovalo. Doživela je 15 puta orgazam u tih 10 minuta sporog tempa (ulaz-izlaz-uzdah)
Voda je bila odavno zatvorena, on je i dalje vodio igru. Okrenuo ju je i polako prišao i poljubio (Nije to bio toliko loš poljubac ali je bio od Bff) Ali ipak mu je uzvratila..U zanosu ju je uhvatio u naručje, on je prekrstila noge oko njegovog struka. I tako goli su ušli u sobu i polako ju je postavio na ledje tako da je on bio na njoj i u jedno u njoj.
Ušao je polako i ona je uzdahnula. To ga je još više napalilo. Ubrzao je tempo, Ona je uživala a to je pokazivala tako što je pala u trans..
Ona je do njegovog vrhunca doživela orgazam 35 puta, osećala se kao da joj je najbolji seks u životu.
Dok je on nakon 15 minuta doživeo samo jedan i to "cunami" po njenom stomaku.
Čim se to desilo, ustala je je otišla da se tušne..Dok se on obukao i legao..
Izašla je iz kipatila i pitala ga "Objasni mi.. Molim te.. šta se sad desillo?"
Držeći ruke iza glave i smešeći se odgovorio je veoma bazobrazno ali se videlo da je iskren "Pa najbolji seks u tvom životu! A i budi sigurna da ćeš želeti još!"
Namrštila se. Uzela je mali jastuk sa forltelje i gadjala ga, a i pogodila ga je, što je njega uznemirilo na tren..
Ana: "Ede, mi smo bff, i imali smo seks koji je prošao predivno.. ali Ede, koja se još budala tako odnosi sa svojim bff ?"
Ed: "Pa i ako smo jedini, bitno je da smo uživali, i da je hemija obostrana p zar ti nije bilo..."
Ana:" U tomeje stvar Ede! Bilo je predivno. Tako nešto nisam imala ni sa bivšima, pa ni mužem! Hemija postoji.. Ali naš prijateljsvo ..."
Ed: "Heeej! Naše prijateljstvo je neraskidivo..Naša hemija je večna.. a posebno moja prema tebi jer te..."
Ana je nila šokirana ali joj je bilo drago da nisu narušili prijateljsku vezu.. "Šta me, Edi?"
Samo ona ga je tako zvala..
Edi..
Ed: "Jer te volim..❤! Više od života. Verujem više tebi nego sebi. A ovu ljubav sam skontao pre 3 meseca ali samo potiskao u sebi jer sam se plašio da ću te povrediti..."
Ana: "Nikad me nisi povredio. samo iznenadio..Razumem te.."
Ed: "Volim te Ana! Volim te jer me jebeno razumeš. Nije mi krivo ako me ti ne gledaš na taj način. Ako me vidiš kao bff i voliš kao bff, a vidiš da možemo imati lepe odnose, to mi je sasvim ok. Ne želim da te primoravam. Ali morao sam ići na sve ili ništa. Volim te. ❤"
Ana je bila šokirana ali je znala da Edi voli iskrenost pa mu je rekla što će ga dotući ali mu neće biti krivo jer njihova bff veza je nerazdvojna.. "Edi, Volim i ja tebe ali samo kao Bff koji voli da vodi igru ali ovako nešto se neće ponoviti (Lagala je i njega i sebe jer takav seks želi do kraja života. Želi muškarca kao što je on ali se plašila..)
Ed se snuždio ali nakon dve sekunde i oraspoložio.
Ustao je, prišao je i zagrlio onako muški kao što ume. Šapnuo je "Razumem, bff for ever Ana!" Na te reči joj je laknulo i uzvratila mu je.Nakon dva sata on je usao iz kreveta i rekao "Jel si gladna?"
Ana: "Ed, dva u jutru je.."
Ed: "Nema veze, hoćeš sladoled?"
Ana:"U svako doba.."Doneo je kantu sa sladoledom. Seli su na krevet i sa veliki kašikama jeli sladoled od banane, njen omiljen. Zezali se. Šalili. Glupirali. Trečarili. Kao da ništa nije bilo...
A onda se desilo to da joj je malo čokolade sa sladoleda ostalo na nosu.
I on je onako lep i zgodan pružio ruku i polako skinuo taj komadić i olizao prst. Njoj je malo bilo "Wtf? Šta je ovo bilooo?" Ali ćutala je i gledala sa podignutom obrvom..
Taj momenat je trajao kratko ali je bilo opet te ludačke hemije da na pomisao tog kjut momenta želela ga je silovati onako žestokoo.
Ali odagna brzo te misli..Dve sekunde nakon toga nastavili su jesti sladoled i zezati se..
Nisu spavili celu noć..Ujutru su bili mrtvi.. ali srećni jer kad oni provode vreme to možda prodje za tren. Ali taj tren njima traje večno..
Ana onako iscrpljena jedva progovara "Večeras je crveni mesec, zar ne misliš da bi trebalo spremiti sve za veliku žurku "Blood Empire" za čisto i polu čistokrvne vampire?"
Ed onako mrtav "Da! treba ... al aj se naspavamoo.."
Ana je već zaspala...
DU LIEST GERADE
Klan D
VampirgeschichtenPriča puna krvi, seksa, ljubavi, mržnja, vampira, smrti, tuge.. Kroz celu priču Ana vampirica ima san da bude vldarka svih svetova.. ✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴ Eksplicitne scene se pojavljuju u priči. Nije namenjeno za populaciju mladju od 16 godina. ✴✴✴✴✴✴✴✴✴...